Hű, arra nehéz válaszolni, hogy főszezon után mennyi lesz bármelyik készülék ára, ez mindig a főforgalmazótól függ. A telepítés ára pedig nem fog sokat változni, ugyanis minden költség, ami egy-egy munkára rakódik ugyanaz marad. Ha akkor megkeresel minket, amikor aktuális lesz a meló, akkor egész biztos, hogy ár-érték arányban az egyik legjobb ajánlatot fogom tudni adni. Üdv.
Cégünk foglalkozik fan coil berendezésekkel, szívesen segítünk, ha bármi kérdésed van. Elérhetőségünket megtalálod a www.pannonklima.hu lapon.
Alexclassic
Tetszett ez a fogyasztóvédelmes dolog. Azt tényleg nem írhatja elő egy cég sem, hogy a forgalmazott készüléket ki helyezi üzembe. Ennek eleve vannak rendeletileg, jogszabályilag meghatározott szabályai, ez alól nem lehet kibújni. Érdekes, hogy egy Daikin, Panasonic, LG, Fisher, stb. klímaberendezést bármelyik a megfelelő jogosítványokkal rendelkező szerelő üzembe helyezheti, bezzeg a Vestel, Alien, Home Zone, Elnett, Hajdu, Nile, stb. világmárkákat csak az XY cég által felhatalmazott szakember (még akkor is, ha egyébként semmi prioritása nincs a szakmában.) Szóval a lényeg az, hogy ez egyáltalán nincs így, és mi már keresztülvittünk egy-két esetben garanciaproblémát ahol nem voltunk a készülék "hivatalos" telepítői.
Big Mafa
Ha az erkélyedre helyezed a kültéri egységet, nagy probléma nem lehet. Ha nem extrém zajos a készülék senki nem fog érte zargatni. Ma már egy közép árkategóriás klímának sincs nagyobb zaja, mintha a fagyasztószekrényedet raktad volna ki az erkélyre.
fan coil-t szeretnék a lakásba. van itt olyan kereskedő/szerelő aki ilyennel foglalkozik? (csak a beltéri egységeket vennék, a folyadékhűtő nem fog érdekelni)
Nincs rá norma, nincs már "csendrendelet" sem semmi hasonló, a jog azt mondja, hogy ez birtokháborítás. Tehát ha a szomszédot mondjuk éjjel zavarja a zúgó-bugó klima, és feljelent birtokháborításért, akkor szabálysértési eljárást inditanak ellened.
1. Nem veszem sértésnek, de mielőtt még bárki újabb hasonló reakciót, szertném jelezni, hogy folyamatosan ügyfelekkel foglalkozom egyenlőre nincs kommunikációs problémám, tehát nem ez a lényeg, a "kedves" hölggyel is normálisan próbáltam (nem sok sikerrel) kommunikálni. tehát nem ez a lényeg a hozzászólásban.
2. Tudom, hogy van itt olyan aki rendesen szerel és vele kell dolgoztatni, de a kérdéseim és válaszaim nem erre vonatkoztak, ergo nem reklámozni akartam, hanem megbeszélni valamit. Nekem már fel van szerelve, és korrekt jó cég szerelte, őket is tudom ajánlani, ezt le is irhatom, de nem hiszem hogy ez a topic a reklámról szól.
3. Sajnos aki ügyfélszolgálatra megy dolgozni annak ez a sorsa. Ezt vállalja, ezt KELLENE megtanulnia, mert ha Te marketinges vagy, tudnod kell, hogy ez is egy SZAKMA. Ezért aztán nem is tudom őt sajnálni, meg megérteni, ha nem megy a problémakezelés, nem kell erőltetni ezt a munkát. Ha ezt nem érted, én is megkérdőjelezhetem a marketing szaktudásodat, de ne vedd ezt sértésnek.
Szerényen jegyzem csak meg, hogy én marketing szakon végezeztem (Egyetemen), ezért pontosan tudom mit jelent az, hogy cégarculat....
Eddig három komolyabb munkahelyem volt (mind vezető beosztású), de még leírni is nehéz azt a differenciáltságot ami a külcsin és belbecs között volt. Egyben azonban megegyeztek: egyik cég sem volt az aminek mutatta magát.
Alexclassic!
Ha akarod vedd személyes sértésnek, de ha ebben a stílusban telefonálgatsz mint az 1220-as hozzászólásod, akkor ne csodálkozz azon, hogy az amúgy is feszült ügyfélszolgálati beosztásokban lévő emberek ezt nem mindig tudják a "nagy könyv" szerinti higgadtsággal tolerálni. Pont ez a baj, hogy általában az "ügyfél" velük azonosítja a céget. Ha valami van akkor mindenért ők "szorulnak".
A racionálisabb megközelítésű topictársaimnak viszont azt tanácsolom, hogy nem kell nagyon kísérletezgetni; itt van közöttünk (akiről én is tudok) két jó szakember (Windy12 és Viricsi) ha kell tudnak "Flagos garanciát intézni" korrekt árakon és jól dolgoznak. VELÜK KELL SZERELTETNI és kész! Tudjátok!: Járt utat a járatlanért el ne hagyd! :-))
Erre van valami norma, vagy ha utal a szomszed, a teljesen hangtalan klimamat is leszereltetheti?
Nemsokara atvesszuk az ujepitesu keglit, es hat delre neznek az ablakok...
Tenyleg, hovedo foliaval nem probalkozott valamelyikotok? Erdekelne, hogy az csak parasztvakitas, vagy tenyleg er valamit anelkul, hogy learnyekolna a szobat....
Nos, nem probléma ha véded őket, de jobb ha utánanéznek (és te is) a dolognak:
1. Ha én a praktiker-nél veszek bármilyen terméket, a garanciát NEM KÖTHETI egyetlen céghez sem, mert TÖRVÉNYTELEN. Max kikötheti mint bármilyen más terméknél sokan (és ott jogosan) teszik, hogy KÉPESÍTETT szervíz beszerelése esetén érvényes kell legyen a garancia. Ezügyben ajánlom a www.fogyasztovedelem.com honlapot, ott erre ha gondolod hivatalos választ is adnak.
2. Hivatalos szervíz szerelte a klímát, de ráadásul azért szakemberként Te is tudod, hogy a beltéri légterelők (mint Te is írtad) gyári hibásak voltak. Nos, nekem egy ilyenem van, és kikérem magamnak hogy akár 50 forintot is adjak érte. Megpróbálom a héten személyesen intézni, ha kell beküldöm FVF vizsgálatra, és akkor mindenkinek majd precedens alapon INGYEN, természetesen garanciaidőn túl is, miután van olyan hogy szavatosság, ki kell cserélniük (gondolom nem mosolyogva) ezeket a műanyag marhaságokat.
3. "Ha nem tetszik bármelyiknek a stílusa,modora,szeme szine,beszólsz a diszpécsernek,elmondod mi a bánatod és ő megpróbál segíteni neked,megadja egy másik szerelő telefonszámát." NO NEM! Nem nekem kell telefonálgatnom azt hiszem, mert ha ő 6x egymásután kiküld nekem hasonló embereket az nekem 6 nap szabadság, 6 telefonhívás, 6 idegeskedés.... Nem hiszem, hogy ez a normális piaci magatartás.
4. Az ügyflészolgálat mint itt többen azóta írták a cég legfontosabb látható része. Ha valaki ezt "ügyfélelhárító" szolgálatnak használja, az magát a céget minősíti. És igen, ha ez így folytatódik, mindent meg fogok tenni, hogy importőtri, disztribúciós feladatokat NE tudjon csinálni. Bocs, de azt hiszem 8 éves kereskedelmi tapasztalattal ezt meg tudom ítélni.
5. Én elfogadom, hogy a szakmádban jó munkákat végzel, nem vonom kétségbe, de ha a saját image-edet őrizni akarod, először tájékozódj a törvényekről, majd csak olyan cég mellett állj ki, aki megérdemli. Természetesen ha te "többek között" belőlük is élsz az egy más nézőpont, akkor viszont kérlek ne adj "független" szakértőként választ.
Remélem nem voltam túl hosszú, de a korrektség az első.
Adott egy 6. emeleti lakas, erkellyel (racsos). Szabad nekem az erkelyre klimat tennem, vagy ehhez is kell engedely? Logikusan azt mondanam, hogy nem kell, elvegre ha egy mosogepet teszek oda, senki nem szolhat egy szot sem. Na de a jog nem ennyire logikus...
Sziasztok,
Elhagytam/nem talalom a Vestel D9 esem taviranyitojat, hol es kitol vehetek ilyet? Mennyibe kerulhet? Lehet e mukodtetni tavirka nelkul? Koszi barmilyen infot, kezd nagyon meleg lenni...
Fiso
Az ügyfélszolgálatosok megválasztása minden esetben a cég felelőssége. Itt fokozott a felelősség, hiszen a "cég arcát" mutatják kifelé az ügyfélszolgálatosok ...
Kissé offtopic, de mivel ez a szakmám nem hagyhatom szó nélkül.
Egy céget igenis a megjelenés, a munkatársak (főleg az ügyfélszolgálat), és a fellépésük alapján lehet elsődlegesen megitélni.
Az egyetemen (marketing szak) az első félévben tanítják egy cég image-zsának kialakításának fontosságát.
Én nem ismerem a Flag-et, de amit itt olvastam róluk az alapján nem is igazán akarom megismerni őket, mert egy cégnek bizalomgerjesztően kell fellépni az ügyfeleknél, itt pedig túl sok a rossz tapasztalat.
A leirtakról nem kivánok vitatkozni, maradjunk a klimáknál ....
Talán fontos lehet: Budapesten a XIII. kerületben az önkormányzat "ráfeküdt" arra, hogy ellenőrizze az önkorm. engedély nélkül felszerelt kültéri egységeket. Ha ilyet találnak, szabálysértési eljárás, pénzbüntetés stb. a következménye. Szóval jó lesz vigyázni. (Magát a megoldást nem kívánom minősíteni... Sok - pl. legfelső emeleti, déli fekvésű stb. - lakásban a klímaberendezés szinte létszükséglet [lenne].)
Ahogy te szoktad: felhívom figyelmedet arra, amit írtam "Ez a Flag Kft. igencsak érdekes téma,". Ezzel , és a továbbiakkal arra akartam rávilágítani, hogy nekem a nevezett cég két alvállalkozójával volt dolgom, és az egyik társaság becstelen volt, a másik (Pannonklimatech) pedig rendes, megbízható, stb. Csak jobb lett volna, ha a Flag a második csapatot küldi a házamhoz, nem pedig nekem kell innen a fórum alapján felhívnom őket, és véletlenül derülnie ki, hogy ők is szerződésben állnak a Flaggel.
Egyébként a Te kioktató stílusod hasonlatos a Flages diszpécserhölgyéhez.
En ugy erzem, hogy attol a pillanattol kezdve, hogy a Flag alkoholista es csovesnek kinezo alvallalkozokkal is dolgoztat, nyugodtan minosithetjuk az egesz ceget. Temeszetesen ez a normalis allvallalkozokra nezve kellemetlen, en ugy erzem, hogy nekik is az erdekuk lenne, hogy a Flag szortirozza ki a szemetet az alvallalkozoi kozul.
Idézném,mint a nagyok,saját magamat: "Gondolom a lamellatörésre gondolsz. Ez pedig a Vestel tipusú,2003.06.10.-e előtt gyártott készülékeknél fordulhatott elő,mivel a gyártó a lamellát egy nem semleges zsírral szerelte,ezért a kenés helyén a lamella anyaga "megöregedett"és eltört.A 2003.06.10.-e utáni gépeknél még semmilyen problémával nem találkoztam." Ezt az 1056-os hozzászólásban megtalálod.
buumehu-nak
Kissé vitatkoznék veled.Azt írod: "Szerintem meg igenis lehet egy céget az alkalmazottja, és az alvállalkozója után megítélni."
Akkor most a Flag-et a Daciás manuszok,vagy a Pannonklimások alapján itéled meg?
Mindenkinek eltörik, mert eleve gyári hibás. Ha szerencséje van a tisztelt ügyfélnek, akkor éppen van a Flag Kft-nek, és ha garis a gép, akkor ingyért adják. Ha nem garis, akkor 3-4 ezer forint, bár előfordulhat, hogy az új is el fog törni. Állítólag az újabb készülékeknél már kiküszöbölték e kellemetlen hibát.
visszanéztem vagy 500 hozzászólást, de nem találtam rá utalást: tudja vki, h a Vestel/Eurotec klímák miért törik olyan előszeretettel a légterelő lapátot a forgatómotor tengelycsonkjánál? Kb 4 ismerősöm van, akinél eltört, nálam kétszer, és ebből 1szer úgy, h be sem volt kapcsolva ... :-) Akkor a szerelő leesztergált egy picit a tengelycsonkból, mert szerinte túl hosszú és ezért ívben megfeszül a lapát. Azóta nem tört el, de túl sokat nem is ment még az idén ...
Szerintem meg igenis lehet egy céget az alkalmazottja, és az alvállalkozója után megítélni. Ez a Flag Kft. igencsak érdekes téma, elég sok a rossz vélemény róluk. Valami alapjának csak kell lennie. Én is inkább lemondtam a garanciáról, amikor megláttam, azt a két alakot, akit a Flag küldött ki. Egy szakadt Dacia-val jöttek, de az előttük itt járt szippantós segédmunkásai különbül néztek ki. 45 ezer forintot mondtak a telefonba, aztán a helyszínen közölték, hogy az ár nem tartalmazza a konzol és a két méter feletti csőhossz költségét. Így már 55 ezer forintra jött volna ki a telepítés. Ja, és nem voltak hajlandóak három és fél méter magasra tenni a kültérit, hanem le akarták tenni a földszintre, ami ugye megint három méter plusz cső. Na ekkor küldtem el őket, és hívtam ki a Pannonklímásokat. Negyvenezerért kompletten, flottul megcsinálták, és ráadásul kiderült, hogy ők is szerződésben állnak a Flag-gel, szóval a garancia is megmaradt.
Viricsi hozzászólásával 100%-ban egyetértek. Egészen meglepsz, hogy nem tudod, hogy egy ügyfélszolgálatos pi..a-val érdemben nem lehet azonosítani egy céget, de még egy "részeg" alvállalkozójával sem nagyon.(valaki már egyszer írta, de gondolj csak pl. Matáv, vízművek...stb ) Mindazonáltal együttérzek veled a kellemetlenségek miatt. Tavaly kijutott nekem is bőven.
Ez most nem benyalás vagy ingyenreklám, és személyesen nem is ismerem a Viricsit, de a hozzászólásai alapján vakon szereltetnék vele bármit. Flagos alvállalkozó, tessék őt hívni és kész! Probléma megoldva!:-))
Töky 11
Sajna ez a gázkiengedős párátlanítás sokunk gondja(volt) de ahogy tudom legalább a fél országnak így szerelték a klímáját. (nekem is). R22- nél ez "bevált" módszer volt, és úgy tűnik, hogy még mindig mennek. Ha jól csinálták akkor szerintem nem lesz gond. Mindamellet több szempontból is mélységesen elítélem ezt az eljárást.
Újaknak :-))
Plííííííz!!!! Legalább 100-200 hozzászólást olvassatok vissza és akkor már mindenki nagyon képben lesz (tényleg hasznos)