Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 202
600d601Kicsivel alkottak nagyon nagyot! a Trabi 3 arca.
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 201
dskoda coupé tanulmányautó.Sorozatgyártásba kicsit másképp került.
AUTOPETI Creative Commons License 2006.10.14 0 0 200
Aztaaaaaaaaa,komolyan beindultatok!tatrat
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 199

Ez a Gr Lada!

Ebből is csak egy van! A turbóval szerelt verzió kb. 300 lóerőt tudott! Ezt annak idején a B csoportos rallyra építették.

skodalover Creative Commons License 2006.10.14 0 0 198
Ez a #194 -re volt válasz bocs:-)
Előzmény: skodalover (196)
skodalover Creative Commons License 2006.10.14 0 0 197

Ja, 1982-es évjárat.

Előzmény: skodalover (196)
skodalover Creative Commons License 2006.10.14 0 0 196

Szia!

 

Egy készült csak belőle, ha minden igaz fiat motorral. Locusta volt a neve.

 

Öngyölöm-Böngyölöm Creative Commons License 2006.10.14 0 0 195
Írjon már valaki a Robur topicba is!!!
Ep128 Creative Commons License 2006.10.14 -1 0 194
Orrmotoros Skoda Rapid...?! Eléggé figyelemmel kísértem ezt a tipust, (úgy 20 éve Skoda fan vagyok.. :-) ) de sosem hallottam róla, hogy készült nem farmotors verzió is. Vagy ez az egy darab volt? :-P Az országban talán ha egy tucat van belőle, de amiket eddig láttam, mindig farmotorosak voltak... Nagyon izgi... Vajon ugyanazt a motort tették bele elöl, mint ami hátul volt a többiben, vagy esetleg ez már a "következő" Skoda (Favorit) motorjának egy variált változata lehetett...?
Előzmény: tatrafan (148)
d.a.v.i.d Creative Commons License 2006.10.14 0 0 193

Néhány Zsiguli!

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 192

Esetleg az ikarus 293as is jól mutatna itt:)))

 

Vagy az már túl új???

ó-vodás5407070 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 191

Hella!!!

 

Nagyon zsír az oldal:)))

Jó lenne ha tolnátok fel ikarusból nagyon sokat, főleg itt a 80as évekre gondolok.

 

Illetve ki készített itt keleten a 80as évek környékén injektoros autót a Skodán kívűl???

 

Nekem Skoda135GLi-m van 1988ból,de nagyon kiváncsi lennék ki gyártott még előbb esetleg injektoros kocsit.

 

Asszem Tatra613ból  is készült csak nem tudom pontosan melyik évben.

Törölt nick Creative Commons License 2006.10.14 0 0 190
Azé műszaki vizsga előtt mi,Zsigások jókat mosolyogtunk a Polskisokon,amikor a korszerű tárcsaféken jó kéziféket akartak csinálni... :-)))))
Előzmény: csipy31 (185)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.14 0 0 189
A Bedekókban eredetileg a 412-es Moszkvics blokkja volt,Lada karburátorral,nem?
Előzmény: Konvergencia (187)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 188
Szerintem inkább az oroszoknak nem volt pénzük jobbra ;). Mert annakidején mindenkinek meg kellett venni a vankelt, csak a japcsikon kívül más nem tudott vele mit kezdeni :D

Előzmény: Konvergencia (187)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 187

"Na, azért azt se mondd, hogy az Alekok eredeti, orosz motorjai a kor legnagyszerűbb konstrukciójú motorjai voltak!"

 

Persze hogy nem, csak az a különbség, hogy akkoriban az oroszoknak nem is volt még szériaérett korszerű injektoros/katalizátoros/disznótoros motorjuk. A Fordnak viszont volt már ekkor katalizátoros TD motorja, ennek ellenére ezt az elavult szart szemrebbenés nélkül eladták ócsóér' az oroszoknak, "Kelet-Európába még jó lesz" felkiáltással...

 

Előzmény: KeMatyi (180)
faros1 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 186
Na bövitettem a kedvencek listáját ezzel a topiccal!Tök jó képeket látni itt!!
csipy31 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 185
Szia,sajni az oroszok tul sok mindent "átalakitottak " a 124-es fiaton,kezdve a motorral ugy komplett,visszarakták hátra a szerintük korszerü dobféket,az összes gömbfejet módositották,és még rengeteg apró dolgot elszurtak rajta.A 124-es fiát 170-et ment 4 személyel,és ha finoman bántál vele csak 7 litykót zabizott,és ami a legjobb,egy közepes termetü ember elfért a motortérben és le lehetett csukni:):):)
Előzmény: Popsi (167)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 184

"Polonezem nekem is volt,nagyon király egy verda volt!!!!!!!!!"

 

Ha újként, és nem használtan vetted itthon, akkor honnan volt?

 

Előzmény: csipy31 (182)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 183

"Na, azért azt se mondd, hogy az Alekok eredeti, orosz motorjai a kor legnagyszerűbb konstrukciójú motorjai voltak!"

 

Persze hogy nem, csak az a különbség, hogy akkoriban az oroszoknak nem is volt még szériaérett korszerű injektoros/katalizátoros/disznótoros motorjuk. A Fordnak viszont volt már ekkor katalizátoros TD motorja, ennek ellenére ezt az elavult szart szemrebbenés nélkül eladták ócsóér' az oroszoknak, "Kelet-Európába még jó lesz" felkiáltással...

 

Előzmény: KeMatyi (180)
csipy31 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 182
Polonezem nekem is volt,nagyon király egy verda volt!!!!!!!!!
Előzmény: KeMatyi (178)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 181

Ilyen volt bizony, csak fehérben. Szerintem az akkori időkhöz képest ( pl. kocka lada ) tök dizájnos, némi Ford Capri-s lenyúlással...

 

Előzmény: KeMatyi (178)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 180
Na, azért azt se mondd, hogy az Alekok eredeti, orosz motorjai a kor legnagyszerűbb konstrukciójú motorjai voltak!
Előzmény: Konvergencia (179)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 179

Ja persze, csak ezek még nem a TDCi hiper-szuper Ford dízelek voltak, hanem ősrégi, elavult konstrukciójú, örvénykamrás hulladékok. Ugyanezek okádják a füstöt a '80-as évekbeli Escortokban, Fiestákban, Sierrákban is...

 

Előzmény: KeMatyi (176)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 178


Iylen Giugaro Design-os lengyel csoda, 1500-as polák motorral?
Előzmény: Konvergencia (177)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 177

Gyerekkoromban Zuglóban, a Colombus utcában volt egy fura autó. Egy öreg orvosé volt, akinek korábban Nagy Polski autói voltak sorozatosan. Végül megkérdeztem tőle, hogy ez mi, és csak annyit mondott rá, hogy Polonéz 1500. A neve alapján ez is valami lengyel csoda lehetett, de rejtély hogy honnan szedte, mert ilyeneket nem importált soha a Merkur, már ha jól tudom...

 

KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 176
Ismerő azt mondja, az Alekók közül a legmegbízhatóbb a dízel volt. Mert abban ford motor dolgozott :D
Előzmény: Konvergencia (174)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 175
Najah, a korabeli figyelem mára lelapulhatott... Thali meg indiában készül :D:D


Ilyenről én is hallottam, hogy enm volt meghúzva a futómű a Dacián, meg beállt a motor a kapunál, mert 8-as anya volt a váltóban a fogaskerekek útjában...

"-leégett?
-Le."

Párbeszéd merkúros, és "éppenhogycsakátvette" Zaporozseces között :D
Előzmény: Konvergencia (172)
Konvergencia Creative Commons License 2006.10.14 0 0 174

"Ha mégis diplomatikus akarok lenni, akkor azt mondom, a Moszkvicsnak nagyon jó motorja van."

 

Ennek némileg ellentmond, hogy a '90-es évek elején, amikor az Aleko nevű csodát árulták, az 1500-as Moszkvics motoros változat szinte eladhatatlan volt, majdnem minden vevő az 1600-as Lada motoros változatot vette, a magasabb ár, és a drágább kötelező biztosítás ellenére...

 

Előzmény: motorkami (168)
KeMatyi Creative Commons License 2006.10.14 0 0 173

Ilyen reklám mellett, szerintem zastavát vettem volna. Nem pedig:


Skodát...


Vagy zaporozsecet

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!