Keresés

Részletes keresés

GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8858
Alapvetően nem küldeném a Volvokat metrópótolni, inkább a 280-asokat, azok helyett meg a Volvok. (Ill. néhány járat hosszabb útvonalon)
Előzmény: tupolev (8857)
tupolev Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8857
"Alig várom ezt a metrópótlást. Rengeteg busz lesz ott! "

Félek a dologtól, a Volvo-k első bevetése, jó tömött buszok és nyári kánikula...

Előzmény: rally forever (8856)
rally forever Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8856
Üdv!

Épp a gépem fejlesztése tart.
Ma nem tudok ennyi (igen szép számú hsz! Ügyesek vagytok!) hsz-re válaszolni, majd holnap.

A GANZ-osok nem írtak vissza, ezért a gyárlátogatás storno.
(És még1 apró gondom jött közbe, no fényképezőgép...)

Megint jön egy jókis otthonülős 7vge.

Üdv!
Holnap jövök!

Alig várom ezt a metrópótlást. Rengeteg busz lesz ott!

Rally

tupolev Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8855
HLN-323:
Előzmény: andriska412 (8799)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8854

Sajnos ez így van... És így is lesz jó darabig, hiába a rendeletek, meg jogszabályok. Magam is inkább kifizetném a bírságot, ha egyszer ilyenen kapnának rajta, és ott folytatnám, ahol abbahagytam.

T.

Előzmény: Grimbi (8852)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8853
Arról nem is beszélve, hogy a mai körülmények alapján ő nem lesz nyugdíjas.
Előzmény: Grimbi (8852)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8852
A holnapi kenyér nagyobb úr, mint a kockázat.

Szvsz egy mai sofőr ha egész életén át vezet se tud annyit összespórolni, hogy egy lakást megvehessen belőle, gyereknevelés, stb.

Előzmény: Tector (8851)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8851

Mint írtam volt: Egy esetleges balesetnél derülhet ki. És azért nem érdemes megkockáztatni -szerintem- a másodállást a szigorítások után, mivel egy ilyen ún. "túlvezetéses" szab. sért. akár 50.000 -nél is indulhat majd, büntetésileg. (Régen, Németo. -ban ez a "tarifa" olyan 2-300 DEM büntetés volt, most kb. ugyanennyi, € -ban...)

T.

Előzmény: GABORBP (8849)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8850
1. A tahográfkorongok két különböző helyen vannak, senki se fogja végigellenőrizni az ország összes tahográf korongját.
2. A munkaadóval nyílván megbeszélhetik a dolgot, azonban ő nem terhelhető, mert ő honnan tudja, hogy vezetett-e már aznap, vagy nem.
Előzmény: Tector (8848)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8849
Nem igazán hiszem, hogy kiderítenék, hogy Józsika dolgozik mellékállásban a Jézus szíves kft-nél járművezetőként. Egyébként meg a BKV-nál úgysincs mindenhol tachó gráf.
Előzmény: Tector (8848)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8848

De ha másodállást is vállal, se dolgozhat autóbuszvezetőként sehol sem, mert a munka (és pihenő) idő regisztrálásához ugye, a tachográf kell. Egy esetleges balesetnél, vagy eseménynél, amit pl. épp a másodállásos munkahelyén okoz/szenved el, az ottani tachográfkorongokból (6 hónapig megőrzendőek) simán kiderül, az adott hónapban vezetett munkaideje. A másodos vállalkozótól, utazási irodától, stb. -től meg már csak egy ugrás a főmunkahely, ahol a tachográfkorongok megintcsak szépen sorba vannak téve...

T.

Előzmény: GABORBP (8844)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8847
Akkor 5,5 - 6,5 órát fog tudni dolgozni.
Előzmény: Grimbi (8845)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8846

Hát ez az... Ettől félek én is. Az AETR rám ugyanúgy vonatkozik majd... És a havi munkaórám ugyanúgy nem lehet majd több, mint a törvényben szabottak -ergo kevesebbet fogok én is keresni.
(Nem órabéres vagyok, de a ledolgozott óráknak nagyban köze van a havi nettóhoz).

T.

Előzmény: Grimbi (8843)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8845
Tector a 6 órát a vezetési időre írta, nem a munkaidőre. A munkaidő mindig több, mint a vezetési idő.
Előzmény: GABORBP (8844)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8844
Vagyis vállalni kell másodállást a megélhetéshez, vagyis nem 6 órát fognak dolgozni/nap, hanem 12-t. Ügyes...
Előzmény: Grimbi (8843)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8843
Külön jó lehet, mert így is keveslik a pénz, kevesebb óra, kevesebb pénz.
Előzmény: Tector (8839)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8842
Szvsz a + létszám szinte lehetetlen.
Mert jók a munkakörülmények szerintem:
- A CÉG a járművezetőn veri el mindig a port, a lényeg a pénzmegvonás, más nem számít.
- Az utasok minidg a sofőrt szídják
- A műszak a sofőrt hibáztatja a műszaki hibákért
- Lényeg a gazdaságosság, pörögjön a jármű, a sofőr ugyse jár WC-re, sose éhes, de van 20-21 perc kajaidő mindig máskor, mint a sofőr is mindig máskor éhes, állandó szám luxus.

A megoldás a másodállásban elképzelhető, már aki bírja a tömegközlekedés ártalmait.

Előzmény: Tector (8841)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8841

Nem omlik az össze, csak megfelelő háttér kell a jogszabályok betartásához.
Értek itt ezalatt (saccperkábé) 50 -55 százalékkal magasabb jvez. létszámot a napi, illetve heti pihenők maradéktalan kiadására...
(Napersze, ez a pluszlétszám az, amit irtó nehéz lenne összeszedni...)

T.

Előzmény: GABORBP (8840)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8840
Ha ezt betartjuk, akkor összeomlik a tömegközlekedés, mert a 6 óra, az nem 6 óra csak 5 és 6 között valamennyi fél óra pihenőidővel.

Egyébként pártunk és kormányunk nemrég szüntette meg a munkavállalók gaz, kapitalista kizsákmányolását, azaz nincs többé maximálva a túlóra.

Előzmény: Tector (8839)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8839

Óvatosan avval a túlórával, kérem...
Addigra már teljes jogú EU -tagok leszünk, épp ezért az AETR kötelező érvényű lesz mindenütt...
(És úgy tudom, az EU államokban a helyi forgalomban részvevő buszvezetőknek a napi vezetési ideje nem lehet több, mint 6 óra...Javítson ki valaki ha nem jól tudnám...)

T.

Előzmény: Grimbi (8838)
Grimbi Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8838
Azt szerintem még ők se tudják, de lesz legalább túlóra, esetleg hamar lehet menni csuklós tanfolyamra:))
Előzmény: GABORBP (8834)
Törölt nick Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8837
2001. decemberében egy tanuló Gyorst láttam, szép T embléma volt a hátsó szélvédőn :-)
Előzmény: Tector (8804)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8836
Azokat azóta már főállásba átvette a BKV.
Előzmény: Tector (8835)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8835

Honnan lesz, honnan lesz... Hát a "szomszédból", mint a 80 -as években...
Akkor dívott az a szokás, hogy a Hungarocamion pilótáit vezényelgették 1 -2 hetet buszt vezetni, ha nagyon nem volt fuvar, vagy pedig ha a gépész "kispadon" ült valami karambol és/vagy vámstikli miatt...
(Na ezekre a pilótákra volt utaspanasz bőven... ezerrel végigrongyoltak a vonalon, egykét megálót kifelejtettek, nem mindig szabályos testtartásban ülve vezették a buszt, stb... Bár lehet, hogy ez mind csak UL. Mármint az utaspanaszos rész.).

T.

Előzmény: GABORBP (8834)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8834
Csak azt nem tom, hogy honnan lesz annyi vezér...
Előzmény: GABORBP (8833)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8833
Nem, ennél több kocsi fog kelleni. (egyébként készítgetek egy olyan tervezetet - bilit -, hogy az egyes vonalakat hova lehetne nyárra hosszabbítani, hogy ne kelljen 1/3 percenként buszt indítani.
Előzmény: Tector (8832)
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8832

...és a többi állomány is megmarad? Tehát, vajon várható lesz -e 435 -ösök feltűnése Óbudán? :o)Vagy a metrópótlásnak ilyen magas kocsikiadás fog majd kelleni, mint ez a + 50 Voli?

T.

Előzmény: GABORBP (8831)
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8831
Mind az 50 busz CINKOTÁRA kerül!!!!!:)))
GABORBP Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8830
Tector Creative Commons License 2003.11.14 0 0 8829

Sajnos épp ez az... Momentán még részletekben se tudok ennyit előteremteni egy jó darabig.
Pedig, "üres szabadidőmben" szívesen köröznék mint forgalmi besegítő valamelyik óbudai vonalon.

T.

Előzmény: Grimbi (8827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!