Az utastéri ventillátorhoz ennek semmi köze. A motortéri ventillátor mellett vmelyik oldalon egy 7-8 x 4 centis dobozban van, laikusoknak nem hozzáférhető helyen, és nincs is cserebizti csak úgy, boltból, polcról. Zolysys-t hívd fel, ő elmondja, mi merre hány méter.
..ha a kompresszor elindul akkor a nyomáskapcsoló is jó kell legyen ... egyébként nem kapcsolná a kompresszort ... a ventilátor a már említett hőbizti miatt nem megy ... és valószínűleg kevés a gáz a rendszerben attól függetlenül , hogy nyomás megfelelő ... legalább töltess rá , vagy teljes szerviz ...
A ventillátor első fokozatának hőbiztije megy ki, tipushiba, azt cserélve jó eséllyel elindul a ventillátor. Ha ezzel együtt sem hűt jól, akkor radiátor tisztítás, és a nyomás ellenőrzése (értékeket nem tudom).
Ja, igen a múltkori világítás problémát a motortérben lévő biztosíték tábla csere oldotta meg. Később kiderul hogy több órás utazás után sem kapcsol le.
Tudod Smíró, én azt vallom, hogy ha sejted, hogy egy nálad erősebbet fogsz előzni, akkor sose nézz hátra, se oldalra, csak mindig előre :DD Amúgy a viccet félretéve azért nem néztem be a kocsiba, mert valamiért Ambrus régi autója rémlett a rendszámról. És mivel ő nem ülhet a járgányban, ezért nem néztem oda. A villogást meg nem tudtam hová tenni, néha a nappali fényemért szoktak villogni, ha fenti állásban hagyom. Csak amikor mellém értél, és dudáltál, akkor láttam, hogy ti vagytok azok. :)
Szóval leelőzött egy 1.6-os Jena-féle izé. Mondom jédeismerős... Persze fel is ismertem. Villogtam, meg ilyesmi, de le se szart a fidzsu. Aztán csak sikerült mellé kerülnöm, duda, integetés és meg is volt a nanotali.
Ma délig időm nem volt levegőt venni se, 3 lakás közt ingázás, némi alvás, lányok összevadászása és irány haza. Ennyi volt a progi. De nem csak Te írod, hanem régi cimbik is. Minden esetre ha lesz annyi időm, hogy egy órát legalább tudjunk dumálni, tuti jelzem. Már hiányzik a csapat. De első a kötelesség:) Pedig régi osztálytársam is katonai vonalon a közelmúltban az egekbe tört - Őrminek: sokkal magasabbra, mint Gyuri - és még arra sem tudtam koccintani a tábornok úrral:(((
Azt mondta a gumis, hogy nem lehet megmondani biztosra, hagyjam ahogy van. Azért én elkezdtem simogatni és a bal elsőben találtam 2 fémes valamit közben, szerintem szög lesz... Szóval már így is, úgy is megyek a gumishoz :D Arra legalább jó volt, hogy átnéztem :)
Nincs azon mit nagyon átnézni, ha mindene működik, akkor oké, ha nem, akkor meg kell javíttatni, de még a vásárlás előtt. A kábelezés öregszik, idővel zárlatos lehet, a biztosítékok, csatlakozók oxidáldnak, ez természetes dolog. Ha most minden stabilan működik, akkor most úgysem tehetsz semmit a jövőre, vagy 2 év múlva esedékes hibák ellen. Talán annyit érdemes megnézni, hogy van-e valamilyen utólagos kábelezés pl a motorvezérlő környékén, vagy a tűzfalon átvezetve. Ha nincs, akkor szerintem oké vagy, ha van, akkor azt érdemes megnézetni, hogy szakszerűen csinálták-e, amit csináltak, jól van-e szigetelve a tűzfalnál az átvezetés, stb. Mondom, mindezt a vásárlás előtt! Ugyanis ha bármi apróbb gond van, az alkura ad lehetőséget :) De amúgy ha már vezettél ilyen 1,6-ost, tudod, hogy hogy megy, hogy mozog, és ez a 2006-os példány rendben van, akkor elégedett leszel vele, mert ezek még 10 évesen is jó autók. Amúgy Zolysysnek van egy 1,6-os Sw-je, nem tudom, árulja-e még egyáltalán... Ő legendákat tudna mesélni, mit bírnak ezek az autók :)
Köszönöm ! Az elektronikához ( is ) laikus vagyok, ennél 2006-os 1.6-os szériánál a vásárlást követően, egy autóvillamossági szakember, átnézéssel, elejét tudja venni az esetleges elektronikai hibáknak?