Néztem ezt a Man.United - Fenerbahçe meccset. A MU mezen ott a hatalmas Chevrolet szponzor logó. Engem meggyőztek... O.K., de hol tudok Európában Chevyt venni? Nem mindenhonnan vonultak ki? Így - lényegében eladható termék nélkül - is megéri a MU-t szponzorálni??? Érdekes.
Ja, tényleg, már túlléptünk a csereszabatosság témáján...
Nem találtunk a közelben ilyen céget, vagy mestert. Valószínűleg több napos lett volna a móka, amúgy is, amire nem értem rá. Pontosabban nekem minden nap szükségem van a kocsira. Végül én untam meg és szóltam az "emberemnek", hogy rendelje meg az alkatrészt / úgyis rámszakadt az OTP :-P
Nem. Sajnos nem sikerült "identikus", pontosabban csereszabatos alkatrészt találni. Pedig még a márkaszerviz is próbált segíteni, de a kódszámok csak a Chevy márkán belül voltak érvényesek.
Jó drága volt, na.
Közben megtörtént az olaj-, + szűrőcsere. Szenzációsak a Nokian gumik is. Teljesen másképpen veszi az autó a kanyarokat. Igaz, kicsit többet is kezdett fogyasztani. Hiába no: elég mélyek a lamellák + az is igaz, hogy eddig csak esőben futott. Errefelé (is) azóta vizes a burkolat.
A fékbetéteim még kb. 10.000-et elmennek. A következő játékos viszont a kuplung lesz. Az "ember" szerint.
Még mindig nincs 200.000 benne. 195.000 alatt tartunk egy kicsivel.
jogos a felvetés, beviszem, és megnézetem, eddig budakeszire hordtam a kötelező szervizekre amíg garis volt (ahol utána cserélték az olajat, stb., erre nem alkalmasak, ami most van).
márkaszervizekkel tizenéve nincs jó tapasztalatom, ezért keresek alternatív megoldást, gondoltam, hogy itt tudtok javasolni olyan műhelyt/szakembert, akivel nektek viszont jó tapasztalatotok van.
amit mondtál, teljesen jónak tűnik, utánaolvastam a kettős tömegű lendkeréknek, teljesen ez a tünet, és egyre rosszabb.
Annyiban releváns, hogy ott kéne elvégeztetni egy hibamegállapítást, mert itt így csak távgyógyászkodás megy. Abba pedig Gyurcsók úr az igazi profi.
Mivel az általad leírt jelenség elég tág lehetőséget ad a találgatásra, ezért kéne a márkaszervizedben először felméretni a hibát.
Persze, ha a márkaszerviz nem volt megbízható, az más. (akkor miért ne váltottál?)
Szóval, ha lehet pontosan tudni, hogy mi a hiba oka, akkor tudunk -talán- mondani olyan szerelőt/szervizt aki szerintünk nekünk (!) megfelelő lenni. De, ez nem azt jelenti, hogy Te is azonosan gondolod majd. Ezt azért tartom fontosnak kihangsúlyozni, mert nem biztos -de inkább biztos-, hogy a jó szakember fogalma nem azonos mindkettőnk értékrendje szerint.
Megtörtént az én féltengelycsikló* cserém is. + Megkapta a 4 vaciúj NOKIAN téligumit**. Még nem tudtam kipróbálni, mert hamarabb készen lett a tervezettnél és már volt a fenekem alatt egy családi csereautó...
Esedékes olajcsere is megvolt. Most hetek/hónapok óta nem mozdul a 8,9 literes fogyasztásról a mutató; Autópálya intenzív használata mellett sem.
*Nem találtunk olcsó megoldást, asszem 114.000 HUF volt, ami K drága (mondom a többieknek)
**Komolyan mondom nagyon szép (mintájú) gumik. Remélem annyira jók is lesznek, mint, ahogy kinéznek. (Az is ugyanennyibe fájt, csak az 4 db.)
Különben is: Mä rakastan Suomea ja suomalaisuutta ;-)
Automata váltós dízel orlandom van, és egy ideje ráz, egyre jobban, kifejezetten gázadásra, illetve úgy érzem, hogy amikor erő van a hajtáson, ha elveszem a gázt, megszűnik.
Van esetleg ötlet/tapasztalat valakinek, illetve tudtok megbízható, jó műhelyt, ahol értenek hozzá?
Mennyire sürgős a vétel? Mert én lehet, hogy cserélek nagyobbra, amit pár hozzászólással lejebb említettem, azonban 2-3 hónap múlva valósulna meg (gyárból rendelt új autó esetén).