Úgy látszik, egyre szélesebb márkaválasztékkal jelentkezik az itthoni piacon is a Kymco motorgyár. Motorok, robogók és quadok is szerepelnek a palettán. Milyen tapasztalatotok van a márkával kapcsolatban, milyen kiegészítőkkel érdemes hozzáfogni egy ilyen gyártmány megvásárlásakor?!
Hali. Kymco X9 hajtómű fedél alól jön az olaj. Bonyolult a cseréje? Tömítést merre lehetne kapni? Vagy papírból lehet hozzá vágni?(pl régi spirálfüzet fedele):-))))
Ja amit még nem mondtam:akksi vadonat új, gyertyákban kb.1500 km van szikraköz belőve0,65-re,tőlem ennyi telt a SIMSON Star, Danuvia,Pannonia,MZ, korszakból megmaradt "tudásból" :)
Ha vállalnád, számomra az lenne a legkényelmesebb, mivel a "szomszédban"vagy.Az érdi robogó szervizzel már beszéltem,de inkább a telefon doktort játszották, hogy én mit csináljak vele.(noha azért kerestem Őket mert magam kevés vagyok ehhez) Megígérték ,ha nem javul a helyzet kb. 2 hét múlva megnézik, - de ők is csak a keresgélés szintjén.
Nem mondtam, hogy elkopott a szíj, csakhogy a karbantartási adatok között az szerepel, hogy csere minden 18.000 kn-nél.Ezért én rendeltem egy szíjat az ebay-n mivel közeleg a 18E. Az ár meg ennyi:88 EURO+11EURO szállítás.Volt több ajánlat is fenn ugyanerre a szíjra egészen 48E összárig.A magyar árat meg OEM PARTS oldalán találtam.Na meg volt kínai noname 12E Ft-t.Aztán majd a szétszedésnél meglátjuk, hogy is néz ki.Arra van szerelőm, de az indítási probléma saját elmondása alapján műszer nélkül neki is találgatás
Azért nem olyan vészes a helyzet h ne lehesen kideriteni mi a gond. Igazából csak pár alap dolog kell amivel ki lehet deriteni a dolgokat. Én Érden tevékenykedek. Pár alap dologal ki lehet deriteni mi a gond a motoral. Kell egy multiméter és egy oszciloskop azzal az összes jeladot és végre hajtó egységet ki lehet mérni. nem egy ördöngöség de ezeket neten keresztül nem lehet leirni h hogyan kell csinálni. Meg sajnos nagyon sokszor kell bontogatni is hozzá. Ha injektoros akkor kell lenni rajta valamilyen kimenetnek ahol lealább hibba kodoknak kell lennie. Vagy pedig a muszerfalon ki kell h irja van e valami hibba a rendszerben. Egyébként lehet csak áram gond h nagyon bezuhan a feszültség inditásnál de ezt igy nem lehet megmondani.
Az Xciting 500-as-hoz lett volna a gyári Mitsuboshi szíj 60 000ft tavaly , akkor ehhez a gyári KEVLÁROS Mitsuboshi hogy lehet csak 33000ft.
17 000km alatt 1000% hogy nem tudott elkopni a gyári kevláros szíj, ha el van kopva akkor abban minimum 30 000km van de akkor mindjárt vehetsz hozzá variátor görgőket is meg a hátsó kuplungot pláne az ott lévő nyomórugót is érdemes megnézni.
Tényleg vívódtam a vétel előtt, de végül elcsábultam.A gép egyébként nagyon szuper minden tekintetben, de most valóban kissé aggaszt, hogy hol tudom megjavíttatni.Alkatrész ügyben az ebay-n úgy látom be lehet szerezni hozzá a dolgokat, méghozzá jóval olcsóbban mint itthon. pl.hajtószij itthon 92.000 !!!!????, ebay-n a gyári kb. 45.000, a gyárinak megfelelő MITSUBOSHI meg már érkezik is kb.33.000 -Ft. De most a fő problémám a hidegen nem indulás, tehát Tisztelt fórumozók ha tudtok Bp. körzetében olyan szervizt aki KYMCO-t is vállal (én egyébként Százhalombattán lakom) kérem segítsetek egy elérhetőséggel !
Ez nem így működik h leírom h mi lehet a gond. Így nem tudom. Vizsgálat sorozat kell. Akkumlátor állapota. Mert lehet motor forgatására elég de h elinduljon az ecu nem. Akkor lehet benzinnyomas gond szenzor gond és egyebb más. Ehez szaktudas és szerszám kell. Egy injektoros motor már nem igen szerelsz csavarhúzóval meg bár szerszámmal. Így nem tudok segíteni neked ebben.
Szia !Azt irtad, több KYMCO-t javítottál már.Nekem egy 700i Myroadom van, és az utóbbi időben nagyon betegen indul hidegen.( 6-8 -9 kísérlet után ugrik be, aztán mikor elindult már utána pöccintésre indul) A motor egyébként újszerű ,cca 17.000 Km-t futott.Én üzemanyag ellátási problémára gyanakszom de mivel nem vagyok szerelő inkább kérdezek a tapasztaltabb fórumozóktól.Van-e erre a jelenségre tapasztalatod, és ha igen mi lenne a javítás módja ?
Elővettem a táltosom (S9 Super Sport)felkészítve a szezonra,nagyon szeretem mert megbízható és hálás egy gép a formája is csúcs a mai napig megállja a helyét.Most van egy kis betegsége mégpedig,enyhén szivárog az olaj a jobb első telóból,már megvettem a szimeringeket,hétvégén csere plusz friss olaj bele azt csóközön.
Csípős hajnalok ide vagy oda,szelem vele a várost éjjel nappal!Élvezem a jó időt a szép napsütést,forgalmi dugó csak hallomásból.
Sziasztok! Xciting 300 ir 2010-es évjárat. Olyan probléma merült fel, hogy a féklámpám hol működik, hol nem (ledes). Indulásnál jó, x fékezés után nem világít, egyik fékkarral sem. Megállok, picit várok utána megint jó egy darabig. Esetleg találkozott valaki hasonló problémával?
Nekem nem digitális a megtett km kijelzés, csak az időt mutató rész az. Végülis 5mp-ig kellett bivaly mód mindkét gombot nyomva tartani, akkor lépett be az állítási módba + utána ha békén hagyom visszaáll normál kijelzésre, más lehetőség nincs a nyugtázásra ami elég furcsa, de piszokul primitív szerkezet szegény.
Még én is csak kezdő agility 16+ tulajdonos vagyok, de nekem akkor engedte állítani az órát amikor az össz km (ODO) látszik. Ha jól emlékszem a bal gombot kell nyomva tartani, amíg belép a beállításba. Jobb gombbal állítasz, bal gombbal továbblépsz.
A legközelebbi márka szerviz bécsben. Alkatrész van hozzá de leginkább csak rendelésre. Szij és görgö lesz hozzá itthon is. Különösebb gondod nem lesz vele elég stabil és jó motor. Csak ne legyen benne a villág össze kme. Én javitottam jó pár kymcot. H nincsen márka képviselet arról inkább nem nyilatkoznék de tudnák ujjal mutogatni h ki miatt meg a többi multi aki kivonult kishazánkból miért tette. Na de vissza a motorhoz. Nem kell tölle félni nem egy ördöglakat egy jó szerelő ugy is áttudja nézni h igazából nincsen tipus ismerete h vannak e hibbák rajta. Mert szokásos dolgokat kell nézni csavarok helyessége idomok pontossága olajfolyás hang meg menet közben jól viselkedik e nem zörög nem csörög nem nyikorog gumik fék. Kb ennyi de aki ott van és segit neked ugy is tudni fogja.
Sziasztok, olyan kérdésen volna felétek, hogy Kymco szervíz vagy szakosodott motor szervíz BP-és környékén van-e? illetve alkatrész ügyileg milyen most a helyzetitthon ezzel a márkával?
Vásárlás előtt állok és valószínű ilyen márkát szeretnék, Downtown 300-asban gondolodom.