Ja, valahol mintha a Völgynél szállna fel a csajszi, de nem tuti, viszont ez mekkora hülyeség már, hogy Ilonán száll le! :-D Mondjuk nekem Isten igazából egyik hely sem esett le, sikerült úgy összevágni, hogy kikockázás nélkül nehezen legyen felismerhető. A leszállásjelzőt pedig, hogy őszinte legyek, nem is figyeltem.
De egyébkémnt a reklám legalább három jelenetből van összevágva, mert először bezáródnak az ajtók, és elkezd világítani a leszállásjelző. Utána mennek, de a leszállásjelző már nem világít, utána meg leszállnak, de már a Szépilonában.
Alegtöbb kocsin egyik felén ott a miki, a másikon meg a gégecsövest lehet használni az átkapcsolás után. De ez már asszem régebb óta így van, de hogy miért, az egy jó kérdés...
Azt mindig akarom kérdezni, hogy a fényszórokat direkt cserélték le, mert ha jól emlékszem eredetileg a nem domorodott ki ennyire a fényszoró és mintha manapság az ICSn és UVn alkalmazott domborúbb fényszórok lennének a Tátrán is.
Vazze jobban nem tudom elmagyarázni a különbséget lényeg eredetileg mintha nem ezek a fényszorók lettek volna a Tátrákon érkezésükkor huszon akárhány éve. :))
Kora délután a 18-asok mindkét irányban sorban álltak a Moszkva tér felé, és a Déli felől érkező villamosok a Moszkván visszafogtak. Állítólag egy 405-ös állta el a síneket.
Biztos vagy benne, hogy nem a léptetés vezérli?Az a gyanúm, hogy ha becsuksz, és bukod a lámpát, akkor ott nyit vissza, ahol nyitva volt, és a léptetéskor törlődik. Ma megnézem...
Igen, írni írja. Van, hogy meghibásodik a bemondás és az egyik kocsiban nem hallható, csak amikor ajtónyitás után áthallatszik vmi a másikból:) De ritka jelenség.