Jó kérdés. Direkt nézem, hogy mikor viszik vizsgázni (JSZP/Ügyfélkapu). De lassan 1 éve lejár a műszakija és nem vitték újra műszakizni. Forgalomban van biztosítással, így remélhetőleg nincs külföldön. Legalábbis a vevő nekem azt mondta magának veszi nem külföldre értékesíteni. De ugye ki tudja tényleg így lett e...
Erdemes azzal, marmint a termosztat cserejevel kezdeni a nyomozast, hogy miert forral. Szoval nem megszokott. Rosszabb eset, ha hengerfejes lett, bar akkor 20 fok alatt is forralna.
Wartburg transt keresnék megvételre,ha valaki tud és szolna megköszönném. Anno ilyennel fuvaroztam,és most hogy a B oldal forog rám tört a romantika :-)
A mechanikus gyujtasallitast sikerult kombinalnom egy hazilag keszitett fordulatszamfuggo elektronikussal is (Klementina segitsegevel) :) lehet itt videot feltolteni?
Sajnos igen. (kár azért a sok jó állapotú kocsiért, bár gondolom alkatrészforrásként azért hasznosultak, ha nem zúzták be teljesen őket)
Az első Wartburgomat (Tourist) még én is 120E Ft-ért vettem 1999-ben. Aztán Zöldit pont ugyanennyiért 2011-ben. De eladni már többért, igaz költöttem is rá amit kért. :)
Tesómnak van egy 2005-ös Lacettija. Első tulaj. Most van benne 145E km. Garázsban sosem volt, de beállóban igen (fedett felülről, alul beton). Nincs rohadás rajta. Sosem robbant le. Nem kellett még lakatolni sem. 1.6-os. Azt nem tudom terepezési képessége milyen. De ahhoz képest hogy lenézik a Daewoo/Chevy autókat egész megbízható és nincs vele semmi gond. Hacsak az nem, hogy az 1.6-os motor iszákos. Tesóm 1.6-os Lacettije annyit fogyaszt nyáron, mint az én 2 literesem.
Azert ez kellemes allapot: minel idosebb, most mar annal tobbet er. :-) Mint a jo bor. Ezredfordulon meg nagyon nem igy volt. Demszky-fele ingyen eves BKV berletert olyan Wartikat es Trabikat adtak le akkoriban a bontoban, amik most tobbszazezret ernenek. Micsoda pazarlo vilag volt az...
Elölhűtősből még kapsz 3-400 körül.Hátulhűtősből , főleg krómosból , vagy olyan van ami drága vagy teljes karosszériafelújításos olyat kapsz 500 alatt. Az 50ezres fullos wartburgok ideje lejárt!
Esetleg,ha járod a vidéki falvakat , találsz egy idős tulajt és át tudod verni "ez nem ér már semmit bácsi!" felkiáltással akkor hozzájuthatsz így is. A lelkiismereteddel meg számolj el ahogy tudsz. ( manapság ez nem szokott gondot okozni)
Sziasztok.Még új vagyok itt ,de csak kérdezni szeretnék.Szeretnék venni egy kétütemü 353w de luxe tourist ot.Lehetőleg hátulhütőst .Csak annyi lenne a kérdésem hogy fellelhető még?Persze nem aranyárban ,olyan ami még nincs szétrohadva és még érdemes vele foglalkozni.Nem olyan fontos nem holnap kell csak gondolkodok rajta Előre is köszönök minden hozzászólást.
Amúgy azok az autók is amiket írtál azok szintén szeretnek szétrohadni. Ismerősömnek van egy2008-as chevrolet lacetti aztán már nincs rajta se külső se belső küszöb és ő a második tulaja. Mindenhol tiszta ragya az alja tiszta rozsda. Az első sárvédők alatt is. Akkor inkább járok Wartburgal mint ilyen autókkal. Evvel senkit nem akarok megsérteni csak én nem akarok ilyen autót!
Hát hogy őszinte legyek én ezekbe nem gondolkodtam: Én Nekem jó autó kaszniügyileg. Én amit vennék az az új Lada Niva meg még a vw transporter syncró. De ezekre pénzem nem igen van szal marad ez. :)
"Nekem is valami olyan autó kéne amibe lehet pakolni és nem egy vagyon az alkatrész meg bírjon ki mindent mint ez."
Daewoo Nubira kombi vagy Chevrolet Lacetti kombi. Még a Suzukinál is olcsóbb az alkatrész, és elég megbízható autók. A Nubira kombi nagyobb mint a Lacetti kombi.