A lényeg, hogy értsen a típushoz, mert a drága és nem biztos, hogy megbízható márkaszervízekből és a minden típushoz "értő szakemberekből" elegen van.....
Nincs kéznél az autó, de fejből: A kb. 90-95 cm hosszú junior hokis táska lazán befér keresztben a két kerékdob közé. Saccra min. 1 m és még pár centi lehet ott a szélesség.
Elnézést a betolakodásért, de szeretnék itt szerencsét próbálni. Eladóvá vált apósom Fusionja, a következő paraméterekkel: egygazdás, 2006-os, 94000 km, Fresh felszereltség, komplett téli-nyári szerelt kerék szettel, karambolmentesen, tetőcsomagtartóval. A színe az a halványvilágoszöld metál, ami emlékeim szerint valami "lemon" fantázianevű volt anno. Érdeklődni Szabó Mihálynál az alábbi telefonon lehet: 20/9973354.
Eladó Ford fusionra 4db acélfelni, gyári Ford, két télen volt az autón fent, kb 10000km-ert futott , és újonnan vásárolt. Szegeden van , postázni nem tudom. Ár:25000ft
Fekete pont egy márkatársnak - Bp. Szépjuhászné u.-on ott hagyta kidobva a törött (és ragasztgatott) első lökhárítóját. Csak jelzem, hogy friss töréssel bőven és szépen hegeszthető alkatrész.
Eladóvá vált 2007es ,1.4 es benzines Ford Fusion Családi autónk.
206.000 km van benne. Első tulajdonosok vagyunk a szalon után. Végig szervizelve: februárban egy nagyobb 92 ezer forintos szervíz, most júniusban pedig egy 30 ezer forintos. kisebb esztétikai hibákkal eladó!
Üdv Mindenkinek! Fusiont vettem pár hete, 2004-es, 1,4 benzines, és ki szeretném cserélni benne a casettás médiát. Ki is néztem egy szint. Ford Fusion cd s egységet, ám egy hozzászólás szerint nem tehető át az enyémbe. Ez 2008-as 2 dines. Tudnátok benne segíteni, hogy megvegyem, avagy hagyjam, mert tényleg nem jó bele, csak a 4500 RDS? asszem ez a gyári, és 6000-est találtam.
Sziasztok!Érdeklődnék ki cserélt váltóolajat Ford Fusion 1.4tdci mechanikus váltóju autóba.A nívót megtaláltam 8as imbusz kulcs kell hozzá de a leengedőt nem találom!Létezik,hogy nincs rajt???
Ilyet adtam el. injektor az egyik megadta magát, az egy 80-as+ szerelés... na ilyenből van négy darab + kettős tömegű + turbó... kuplung is elmehet már ennyi kilométernél... benzines kisebb rizikó. Ja és a dízelben alig van fűtés- én emiatt adtam el.
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni. Gondolkodom egy Fusion vételén, ami 1.4 tdci motoros. Elég sok km. van benne, kb. 230 e. Ha valakinek van tapasztalata ilyen sok km.-es autóról szívesen venném a tanácsát, érdemes-e egyáltalán foglalkoznom vele. Ill. mire figyeljek a kipróbáláskor.
Segítséget szeretnék kérni: Szeretném lecserélni a világítást ledekre (persze a fényszóró marad). Meg tudnátok mondani hova milyen foglalatú kell? A hozzá kapott készlet valami noname csomag. Hálás lennék ha nem kellene szétszedni 2x-is a kocsit. Előre is köszönöm!
Nehogy azt mondjátok,h csak kéregetni jövök egy kis beszámoló:
6 év 90E km. Klímában a gázon kívül semmit nem kellet volna az éves cserén kívül megtenni, ha nem jönnek bele hátulról ill nem törik le a bal tükröt... Ja lefejeltem a benti tükröt :) 3x csinálta,h gyújtás után se kép se hang; elszállt az energia, de aztán pöccre indult. 6,8-7,2 fogyasztás. Szeretjük :)
Ford Fusion szervizelésével kapcsolatban érdeklődnék, van 1 9+ évesünk.
240000 km benzin 1.4 duratec motor
Első 2 évben kapta meg csak a kötelező szervízt, utána barát oldotta ezt meg.
Minden évben olajcsere, szűrőcsere, stb megvolt, Rugótörés elöl párban cserélve, féktárcsák is most lesz 2x, hátsó fékek is, vezérlés 100e-ként, aksi csere 4-5 évente, üzemanyag tartály, szivattyú szóval ami kopó cucc az mindig csere újra.
Semmi probléma nem volt vele idáig, viszont most hűtővíz fogyás, és olaj fogyás is tapasztlható, nem kicsit.
Ilyesmivel volt már valakinek dolga Fusion esetében?
továbbá az érdekelne a kötelező szervízben miről maradtunk le a fentiek figyelembevételével, gondolok pl motor vagy váltó tartó bak, kuplung,stb dolgokra?
Üdv.mindenkinek.megosztanám 9 éves tapasztalatomat a 1.6 benzines Fusion+autómról. (140.000km)
120.000 km-né az első jelentősebb ráfordítás.Akkumulátor csere.jobb hátsó lengéscsillapító csere(párban),kuplung csere.Ez cca 150.00 volt. Fogyasztása átlagban 7 l.körül,olajat nem fogyaszt,cserétől cseréig jó a szint.
Minősíthetetlen fényezés.metálnak csúfolt de esetenként még gyengébb faág is nyomot hagyott. A szervizben azzal védekeztek,hogy bizonyos festék adalék tiltó listára került ezért lágyabb az anyag. Kisebb bosszúságok : 1.)Időnként ismeretlen eredetű bűz szabadul fel az utastérben. 2.) Saját hülyeségem,spoileres változatot rendeltem ami elöl gyakorlatilag instabil és a hasmagasság olyan alacsony lett,hogy alig van járda szegély ami alá fér. 3.) Izzó csere hozzáférhetőség az első lámpáknál szinte csak szervizben megoldható. Kisebb hangok,zörejek a hátsó rész felöl. A felsorolt cseréken kívül minden más eredeti. Ennyi a lényegesnek gondolt tapasztalatom 9 év és 140.000km után.Alapvetően nagyon elégedett vagyok,sosem hagyott cserben ez idő alatt.Ha valakit érdekel egyéb,szívesen megosztom.
Fruzsi kitolt velem - szelepfedél (műanyag) szép repedés az olajbetöltő csonknál. Megnéztem, mennyi az annyi - új alkatrész tuti nem játszik (majd' 100E Ft), úgyhogy bontottat kell kergetnem, ami nem biztos, hogy egyszerű lesz :-/
A napokban vásároltunk egy 1.4 TDCi autót 140000km-el. Hidegen nagyon szép hangja van, viszont ahogyan bemelegszik, egyfajta nyekergés (mintha csapágy hang lenne) hallatszik bal oldalról, ha szemben állunk a motorral. Van, hogy időnként elhallgat, majd ismét hallható, teljesen véletlenszerűen.
Szeretném megkérdezni, volna-e valakinek ötlete, esetleg tapasztalata, mire volna érdemes figyelni?
Tegnap egy ráfutasos baleset során megsérült kocsi eleje (motorháztető,lökhárító,hűtő,valami olaj is elfolyt,stb.). Nem tudtok Budapesten egy szervíz (nem csak hivatalosat), aki el is szállítaná és javítaná is kedvező áron.
Keresek Ford Fusion Plushoz első lökhárítót, illetve elég lenne a lökhárító alján lévő fekete kötény is (2 darabból áll - Ford cikkszámok: 1405230 és 1405231).
Ha valaki tud valahol ilyen eladó alkatrészt, kérem ne tartsa magában!
Egy megoldás létezik: Alapjárati motor csere. Elektromos, így drága lesz. 65.000HUF, vagy megpróbálhatjátok számítógép segítségével el jó felszerelt műhelyben, ahol értenek is hozzá beállítani. Ugyan ez volt a bajom az előző kocsival. Sajna csere lett a vége.
Helyzetjelentés a részemről :)
8 éves már nekem is, de kötelezőn kívül semmit sem cseréltem. Jó alapdolgok, szíjjak, gyertyák, de különösebb gondom nem volt az 1.4 16 szelepes benzi-motorral :)