GABORBP: ma háromnegyed 1-kor 19-34-es 435-öst láttam az Örsön, gyors 44A-n ment. 1 körre ugrott be, vagy egész napra?
Andriska412 (újabb szintén leendő kollega):
A kispesti tanpályán (Hofherr Albert és Nádasdy sarok) szoktam látni, szerintem Délpesthez tartozik. HB-nál van róla kép is, meg a régi rendszáma.
Az egyik Gyroson hátsó kis tábláján Rába helyett M*N volt írva, létezik, hogy M*N motor van benne, vagy csak kifogytak táblákból a Rábáéknál?
Rendszámot sajna nem jegyeztem meg, de figyelni fogom most már.
5-6 különböző ( német, angol, francia, flamand )gépen írok.
Mikor hová engednek odaülni.
Ma reggel pl. ez a második gép.
A bejentkezéseknél néha csak egy "technikaival tudom megoldani.
41 Vp és szerény személyem vasárnap a Várbuszon teljesít szolgálatot. Vp 6 valamennyitől, én 4 valamennyitől.
Régóta húzzuk a vonal teljesítését, mert biztos iszonyat uncsi lesz, meg nem szeretjük a 405-öt. De hát ez is Kelenföldes, tehát le kell járni. Jöhettek, ha valaki gerjed 405-re.
Más: tudtok valamit HLN-323ról? Tegnap láttam, hibátlan állapotú BKV színű oktató 260, de a rendszám is furcsa, meg az is, hogy sehol egy BKV-s felirat és még a benne lévő oktató sem volt egyenruhában. A Szerémi úton láttam oktatni, ahol nem jár BKV busz. Mi ez?
Rally:
még szerencse hogy összetörtem azt a 260-at, mert csak így lehettem mára tananyag a BKV-nál: "hogy ne csináljuk" :-)
Na rákérdeztem a Transelektronál (bár, mint kiderült nem a jó helyen. A villamossági Rt-nek írtam a közlekedési Rt. helyett)És azt a választ kaptam, hogy valóban lesz egy ilyen rendezvény, ami azonban zárt körű! De ha gondolom, lépjek kapcsolatba a Ganz-Transelektro közlekedési Rt-vel.
Namost, mindjárt megpróbálok kapcsolatba lépni a közlekedési Rt-vel (küldök egy mailt).
Na igen. Ez a Délpesti és Kelenföldi Knorrozás rendesen megkavarta a kocsikiadásokat. Ma a változatosság kedvéért a 99-esen van kint egy Ezüst-nyíl. A 66-osról tényleg eltűntek az AKD-k, bár tegnap azért akadt 1-2. Ma 18-18-at láttam rajta. Viszont a Cinkotának cserébe adott 17-05 (szép és jó :-o) kocsi ma az Expo-járaton van. Ez is egy szerencsés párosítás.
A Gyrosok oldalán a hűtőrács az intercooler tartozéka, ha jól tudom. Egy-két kocsin már cserélték és hát hogy is mondjam? Nem sikerült az igazira. Viszont kelenföldnek van Gyros sablonja, már egyszer alkalmazták is valamelyik kocsi hátulján, ami kicsit megtört. (Rendszám sajna elfelejtve)
Ma a 14:40-es 44gy (9-es forgalmi) nem jött. Ez azért is érdekes, mert ez lenne a váltás utáni 1. kör. Nem tom, hogy mit csinált az új vezér, amíg nem jutott a buszához...
Mindenesetre ma már odáig sikerült eljutni, hogy a 44gy-t illik pótolni. 14:50 (!)-kor meg is érkezik a 61e/31-es (nem a járat!!). Ekkor már fél perce bent áll az 53-as 44agy. 44gy beáll mellé, ajtók kinyit, vezér kiszáll, anyázik a másik vezérrel, visszaszáll, anyázza a diszpécsert, majd 2 utassal (az egyik én) elindult...
Alfrednak: ha jobban megnézed, mindegyik Gyrosnak van olyan rácsa az első kerék felett, pont ahol a 7-es felirat van baloldalon.
9-esen honos 19-56-nak viszont a hátoldala már suffnis (utolag fabrikált lemez), mert onnan hiányoznak a rácsok a rendszám körül, biztos régebben "megnyomták" neki, csak idáig nem vettem észre.
Kis észrevételek:
Tegnap 82-esen ezüstös 260-os. Nem volt rossz :)
Viszont ma reggel Tétényi buszon meg sima 280-as ment, még csak zöld kapaszkodója sem volt, rendszámot ne kérdezzetek, mert Gellérten a gyors 7-es nem sokat időzőtt, rendesen odataposott neki a vezető.
Most akkor mi is van ezzel a szombati bemutatóval? Csak "V.I.P." tagoknak?
Tegnap mellettem állt a Bartókon egy Gyros. A sofőr ablakán tapadókorongos macik, cicásnapvédő, stb.
De nem ez az érdekes, hanem az, hogy a elejétől a B tengelyig pergett le a piros festék a lemezről, ami láthatóan teljes felületén rozsdásodott.
Ami a legérdekesebb, hogy egy elég gagyi buhera kinézetű 20X20-as szellőzőrácsot láttam az A tengely fölött. Mi az, és miért került oda?
Látom az elfelejtett Ganz-Transelektro táblát pótolták. A múlt hét csütörtökén, amikor én nyúztam az egyik utasülést, még nem volt ez a transzparens :o)))