Köszi! Csak azért kérdeztem, mert kíváncsi voltam, h. "az Após" milyen szinten színtévesztő, - reggel ezzel a vonattal jár melózni - ugyanis azt állította, h. zöld színű volt a segélygép. Én persze szürkére tippeltem, de azért fúrta az oldalam - hátha egy 400-as Pupi :-) - Tudom: mit keverne már erre? Vagy a ződ Mazsola:-P
Négy sor eléggé OFF után: Örömmel láttam ma a "barcsi fordást" a barcsi fordában (8912)
Az utolsó képek, amikor még valamennyire egyben volt, de ekkor már nagyon előrehaladott volt a kibelezése. Erről az MD-ről ez az első és utolsó felvételeim.
Ma a 8920-as személyvonatot az OFF M40-105-ös segélyezte Szigetvárig, majd lekapcsolták a szerelvényről és az ott váró OFF M47-1209-es rájárt és vitte be Ps-re. 22-es MDa marad ma alul.
Ha nem vizsgáztatnak újabb szerelvényeket, a következő menetrendi évtől jelentősen csökkenteni kell az MD szerelvényfordulók számát. Ami kevés megmarad majd, azt kétlem hogy Fa felé küldenék :(
Azért, mert Újhelyre szállítás közben tönkrement a forgóváza, és mozgásképtelen lett. Pénz meg nem akart a vasút áldozni arra, hogy a szar forgóvázt még szarabbra cseréljék ki. Így tehát maradt az, hogy Újhely kiköltözik Füzesabonyba. Nekem is vannak képeim, amikor még egyben volt az MD, ma este felteszem ide.
Szerintem annyira mindegy hogy mi a története a kétvagonos répavonatnak. Lényeg hogy van, lehet benne gyönyörködni. Az a tény, hogy egy "műfotó" ugyan csökkenti az értékét, dehát a mai világ már csak erről szól: mit lehet jó pénzért értékesíteni...
Sajnálom a 3016-ost. Nemtom mi lesz, ha az ucsó MD is erre a sorsra jut :'( bíztató viszont számomra az, amit az Indóház oldalán olvastam: "Pár éve még nem tervezték az MDa szerelvények fővizsgálását, de végül mégis a szerelvények megújulása mellett döntöttek."
Ez a kép Szentes és Szegvár között készült Cukor répát vitt. Erre miért nem fordulhatna elő "répa" vonat?? Van vagyis volt pár cukor gyár az alföldön. Nekem nemtűnik megrendezettnek de lehet tévedek üdv.