Majdnem elolvastam a szöveget. Az eleje olyan amilyen. A közepének az első részén még csak morogtam, hog ymennyire nem tud helyesen írni az alkotója. Aztán hamar rájöttem, hogy ez egy viszonylag jó minőségű, d eattól még gugli fordítóval készült írás.
És innentől kezdődik az a probléma, hogy ha magyar kúton magyar benzin lett vásáolva, magyar labor vizsgálta akkor a hozzá írt cikk miért nem magyar nyelvű? Ezen gondolkodj el először.
Erre gondoltam én is,hogy miért? Viszont,ha belegondolunk és tapasztaljuk,hogy a benzinnek csúfolt lötty hát enyhén szólva is trágyalé. Amikor még 2 forintért mérték akkor beletankoltam a motorba késő ősszel akkor tavasszal pöc röff indult a motor. Ma viszont úgy kezdi az ember,hogy rendszer takarítás,ha netán marad benne valamennyi.
Indulj ki abból hogy alul a "következő" gombra kattintva akarják rádsózni a csodaszerüket ami a megoldás mindenre. Innentől - szerintem - elolvasni sem érdemes.
Már attól gyanús hogy a spuri adalék gyártója miért ír ilyet.
Találtam ma egy érdekes szösszenetet beteszem ide.Eléggé érdekes olvasmány kíváncsi lennék a véleményekre. Aki írta ezt és publikálta én nem ismerem. Még a nevét sem hallottam ellentétben Gajdán szakértővel ellen tétben. Esetleg lehet az adalék gyártó és forgalmazó rémísztgetése? Mondjuk én 100 ast tankolok az autóba és a motorba is viszont semmilyen adalékot nem használok. https://spuri-adalek.hu/content/view/300/1/
Sajnos én nem vágom hogy mi van a sárgán amúgy, csak azt láttam hogy a két középső egy táp a rádió bekapcsolt állapotában és egy test. De majd meg is mérem őket.
Meg holnap megjön a zöld és sárga dugó is sarukkal. Bekötöm a sárgába a tápot és nagyon kíváncsi leszek.
Ennyi modernizálás fér bele nekem, úgyis a műszerfal mögött lesz. De néha a telefonról lehet akármit hallgatni, amúgy nem vagyok egy nagy igényű autóhifire én se.
Az egy Grande Punto szép (? erről megoszlanak a vélemények..) kasztniban. Erre nem nagyon járnak MiTo tulajok. Nézd meg a népítéleteket (a legjobb és legrosszabb pontszámokat célszerű figyelmen kívül hagyni, mint a síugrásban), vagy az Amore MiTo topicját (https://www.alfaamore.hu/forum/alfa_romeo_mito)
Az Alfa Romeo Mitoval kapcsolatban érdeklődék. Új teszteket olvastam róla, de használtautóként semmi információm nincs róla, nem tudom mennyire problémás típus.
1.4-es T-Jet motorral nézem őket, állítólag a motor megbízható konstrukció. Nagyon megköszönöm, ha valaki bővebb felvilágosítást tud adni a típusról és az erőforrásról.
Sziasztok! Nem irtam még itt, csak olvasgattam. Most viszont kérdeznék. Egy 2007es, 1.9dizel 16v (150le) gt-vel van gondom. 2000es fordulat környékén ráz, remeg az autó gyorsitaskor. Leginkább 3-4-5 ben, eröteljesebb terhelésnél. Lendkerék nemrég cserélve kuplunggal együtt (Luk). Elötte is csinálta. Most kicseréltem a jobbos féltengelyt, mert a belsö csukló elég erezhetöen lógott, de sajnos a hibajelenség megmaradt. Járt már igy valaki?
Plane, hogy az elektronika (gondolom) Bosch, a mechanika meg tenyleg nem bonyolult. Hogy milyen markajelzes van az orran, annyira mindegy. Na jo, a motoroknak van nehany tipushibaja amit nem art tudni, de az kb 5 perc alatt beszerezheto informacio es igazabol nelkule is el lehet lenni. Ami beszarik, azt meg kell csinalni.
Van amikor úgy gondolom, hogy válasszon az ember szerelőhöz autót, akkor jár a legjobban. De ez talán az Alfánál nem igaz és akkor meg főleg nem, ha érzelmi alapon történik a választás. Akkor keresni kell az autóhoz szerelőt és az egyébként korrekt elvárásaid teljesülhetnek. Ha megveszed, itt tovább kell lépned ettől az embertől, mert a kényszerből elvállalt munkáknak nem lesz jó vége. Amit amúgy én sem értek, mit húzgálja a száját...bő 20 éves technikáról van szó, nem egy űrtechnika.
Cipőt a cipőboltból, Alfát az Alfa-szervízbe :) Amúgy a GTV-hez, pláne a hatoshoz képest ez egy átlagautó, nem is tudom, mit problémázik vele az ember.
A szerelőd a feleséged bátyja, vagy valami egyéb közeli rokon? Vagy nagyon sokkal tartozol neki? Esetleg bármi olyan érv ami miatt mindenképpen hozzá kell vinned az autót?
TEljesen jó amit Downer-el írtok. Ahogy írtam, pont az erőátvitel a fő gondja az autónak. Nem is a lóvé az akadály Istennek hála, hanem a szerelő hozzáállása. Volt már Alfám, méghozzá egy GTV/6 (ellopták sok évvel ezelőtt, CZE-081 volt a rendszáma emlékeim szerint ha valaki találkozna vele esetleg) tudom mire számítsak. Nagyon megy a szájhúzás, nem akar ezzel a márkával foglalkozni. Szabályosan úgy jött le a vele való beszélgetés, mintha szivességet akarnék kérni tőle. Nyilvá szó sincs ilyesmiről. Megcsinálja, kifizetem, ennyi. Úgy néz ki ez egyes autó típusoknál ez nem így működik, én meg nem fogok autószerelőnek könyörögni a javításért. El tudom fogaddni, hogy egyes típusokat nehezebb szerelni mint a többit, ám legyen. De akkor ez mutatkozzon meg az árban, ne a szájhúzásban. Lehet, hogy az Alfákat gyakrabbban kell javítani... oszt? Szerelő megjavítja én kifizetem, viszontlátás legközelebb.
Ezért is kezdtem így a hozzászólásomat, hogy "rákívántam". Régóta nézegetek autókat, de egyszerűen nem találtam olyat amin megakadt volna a szemem. Ezen a típuson megakadt, nem is kicsit. Amikor megláttam az emblémát az elején rögtön gondoltam, hogy nem lesz egyszerű a történet, de hogy a szerelő hozzáállásán bukjon meg a dolog, azt soha nem gondoltam volna. Mintha a szerelőnek vennék autót, nem is magamnak. Lehet a autó kereső oldalak szűrési feltételei közé be kellene tenni egy olyan faktort, miszerint a szerelők szeretik-e javítani, vagy nem. Lehet beszűkűlne a kínálat.
Legyen az állapot is gond... nem antik Ferrari ez, hogy romként is érték :D Valamire kell építeni, legalább a kaszni legyen jó, még inkább a kaszni és az erőátvitel, én ezalatt nem is keresgélnék. Pár százezer engedménnyel messze nem leszel megfizetve a szívásért. Ne turkáljunk más zsebében, de tegyük fel nem engedhetsz meg magadnak most jobbat - na, akkor a javítást pláne nem engedheted majd meg magadnak, ráadásul onnan kezdve hogy a nevedre veszed, már csak viszi a pénzt, ugyanakkor el leszel kötelezve. Inkább keresgélj még.