Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Igen. Nagyon kabaré ami a városban folyik.. A KLF-149,150 is kint van. 149 a KHA helyén ( csuklós forda ). A 150 MAN helyett.. Az KZX-522 meg ahelyett az NKW-879 helyett, melynek a mororja már nagyon de nagyon kaputt elég régóta. Igazából HZE és 522 felváltva tartalékolják a 879-et, igaz ma mind2 megy. LTL-923 meg az MRP-098 helyett van kint épp. 921 viszont nem láttam volt e ma. Hát szóval nem egy bíztató a helyzet.
--
A KIT-120 most épp soproni fordán van (vmi helyett), de Helyköziben van továbbra is csak most Csorna Kapuvár térségében, de nem Sopron helyiben. Hiába látta ttárs a várkeren, az még nem egyből a legrosszabbat jelenti.
A megyében az utolsó 250-est az őskorban még, ezredforduló után nem sokkal, bár a románok vettek buszt innen, szóval ott náluk még lehet üzemel Kisalföldes 250. Az utolsó 256-ost 2016-ban Csorna/Kapuvár térségéből, KTY-742, az utolsó E95-öst meg még nem tudom, de holnap benézek Müller Rózsa jósnőhöz, ő mit mond rá.
Üdvözletem. Győriekhez szólnék. Egy busz kapcsán szeretnék csak infót kérni.
HFF-617
Ő merre tevékenykedik mostanában ? Körülbelül tavaly ősszel volt az, mikor még gyakran rá tudtam nézni, és elég sokszor Darnózseli felé vette az irányt, majd még az év vége előtt nem sokkal, de már ősz végén még párszor rátekintettem a 22A-s helyi járaton. Azóta viszont nem láttam, sőt idén még egyszer sem botlottam belé.
Csak azért érdekes számomra, mert a HZE-112-őt rendszeresen látom a HNF-498-cal menni, sőt KGC-012 is heti 3X elém kerül. A kettő C80 tavaly november vége óta ugye a helyi üzemnél van és minden nap látom őket dolgozni.