Keresés

Részletes keresés

Ivoa Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9566
Ha lesz BUSEja!

Végülis így használhatatlan, mert a 206, 221-be csak a régi fajta (külön a viszonylatszám és az állomás) pongyva mehet, de a 106 ("200"), 112, 124, 121-be pedig az újfajta.

Előzmény: joy (9563)
Ivoa Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9565
Kép a B6A2 Berlinről

A többi nem tudom hogy eladó-e. Azokat viszont fel kell újítani (ülés, bolygóajtó, BUSE stb.)

Szóval szvsz csak a berlini éri meg.

Előzmény: Ivoa (9564)
Ivoa Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9564
A B6A2 a T6A2-höz való pótkocsi. Berlinben van olyan, ami átfényezés után akár forgalomba is állhat. (új ülések, BUSE kijelző, stb.)

Berlinben van: 64 (1988-1990)
Drezda: 2 (1985-1988)
Lipcse: 14 (1988-1991)
Magdeburg: 6 (1990)
Rostock: 6 (1990)
Összesen 92 db. 1985-1991


Előzmény: joy (9562)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9563
Mikor lesz a mi ktd4-ünkön a "1 Nagyállomás-Rókus" felirat?!!!
Előzmény: Ivoa (9561)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9562
Nem lehetne a mostani Tátrákhoz pótot venni, amelyek nem fogyasztanak olyan sokkkk áramot, hogy lese.gel a mostani táprendszer?
Előzmény: Ivoa (9559)
Ivoa Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9561
De míg a KT4 kb. még 17-20 évig használható, az E1 Miskolcon MAX (szvsz) 3-4 évig mehet.

Aztán meg keríthetnek (pl. Phenjanból) újabb KT8D5-öket.

Apropó: mikor lesz a mi KT4-ünkön rajta a "CKD" felirat?

Előzmény: Addamsx (9539)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9560
"...Másrészt van egy hangulatuk is..."

Hááát?

Van egy hangulata Prágában, Bécsben, Rotterdamban, Berlinben, Amsterdanban tujázni!
Még a Budai is más, mint az Újszegedi...
:o)

Előzmény: Addamsx (9539)
Ivoa Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9559
Mondjuk azért B6A2-ket (13 dbot) érdemes lenne venni, valószínűleg azok olcsóbbak, mert nincs motoruk, nem?
Előzmény: 7-es troli (9552)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9558
:o)
Gondútamtam. Én speckó, rossz álmomban olyan hülyeséget képzeltem el, hogy az Annakút és Dugonics között az egyik vonal a Feketesason sasol végig, a másik marad a mostani pályán.

Persze a tuja-busz azonos sávon, + 1-1 szgk-knak is nagyon tecc! Mikor kezdik végre el?

Előzmény: Blöky (9536)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9557
Bammeg, igazad van, de bamba vagyok, észre sem vettem!
:o.
Előzmény: Addamsx (9534)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9556
A Csillagtérnél?
<:o)))
Előzmény: Addamsx (9532)
joy Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9555
Villamosa sincs, márpedig anélkül csak nagy falu!
LSD London is beszerzett magának 1et, mégha kül-külvárosit is! Hiába folyós, hidas...
:o)
Előzmény: MALWIN (9524)
7-es troli Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9554
Nincs semmi probléma, nem sértettél meg! Tényleg jó vétel volt a tátra, és ha azt nézzük sokkal fiatalabbak is mint az E1-ek!

Egy a lényeg: legynek "új" villamosaink, amelyek modernek (vagy legalábbis a jelenlegieknél modernebbek-fvv), amelyek tiszták, szépek, hosszú élettartamúak, és megbízhatóak.

Előzmény: Addamsx (9553)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9553
Nem akartalak megsérteni egyáltalán azzal amit írtam!

Nos ha tényleg olyan potom ahogyan írtad, akkor ok. De én nem szoktam olyan körökben mozogni, ahol megtudhattam volna a pontos árát a tátráknak...
De remélem, hogy max. duplájába kerülnek...

Előzmény: 7-es troli (9552)
7-es troli Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9552
Biztos vagyok benne!!! A Kt4 típusú villamosokhoz is potom áron jutott az szkt! A berlini tátrák persze hogy drágák, hiszen 100%osan fel vannak újítva! De az szkt nem onnan vásárolt! Egyébként az SgpE1-nek én is örültem volna mert tetszik, de ha más van tátra, akkor több szempontból jobb azokat megvenni!
Előzmény: Addamsx (9550)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9551
Írják még:
"A Táraság vezetői megvizsgálva a lehetőségeket Bécsben találtak, olyan használt villamosokat, amelyek áthidaló megoldásként az új villamosok megérkezéséig biztosíthatják a villamosközlekedés zavartalan lebonyolítását.

Tudni kell, hogy Bécsben a fent említett típusból kb. 300 db fut, és ha nem is rendelkeznek a legmodernebb dizájnal ( 1960-70-es éveket idézik ), műszakilag megbízhatóak."

Előzmény: Addamsx (9550)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9550
Biztos vagy te ebben?
Én nem akarok kötekedni, de a berlini tátrták is 50-80 millió között voltak eladók (beleértve a b6, t6, és kt4 eseket)...

Idézet az mvkrt honlapjáról:
"A villamosok beszerzési ára a hatósági elvárásoktól függően darabonként 5-8 MFt körül alakul. Miskolcra történő szállításuk szétszerelés nélkül országúton és vasúton is megoldható.

Az SGP E1 típusú járművek a 2-es villamos vonalán közlekednek,"

Előzmény: 7-es troli (9548)
tupolev Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9549
Olcsóbb? Az E1-es 1 millió forint volt Miskolcnak, tehát jelképes ár.
Előzmény: 7-es troli (9548)
7-es troli Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9548
A Kt4 kissé olcsóbb volt így használtan, mint a Bécsi villamosok.

A Közlekedési Konferencián volt-é valaki a fórumról? Hangzottak-e el érdekes dolgok, infók? Ha igen, akkor melyek ezek?

Szép lett a 200-as! Jól néz ki! A 313-314 is gyönyörűen fest kívülről. Remélem hamarosan elkészül.

Érdemes kilátogatni a Pulcz utcai telepre. A kiállítás nem sok (bár ez viszonyítás kérdése) képet tartalmaz, de azért jó fotók. Jól néznek ki a makettek is.
Még 16:00-ig látogatható a telep.

tupolev Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9547
Sőtt, Miskolcon már a Tátrák érkezésekor világos volt.
Azért alakították át a Tátrák felét visszatáplálóvá, hogy megspórolják az új áramátalakítót.

Amúgy most miért nem alakították át a másik felét is, és akkor megint megspórolható lett volna az áramátalakító?

Előzmény: vizes zsemle (9546)
vizes zsemle Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9546
Valamit nem értek:
(idézet a mai Délmagyarból)

"Egyelőre azonban csak egy-két villamospár közlekedhet [...] a csatolt járműveknek nagy az áramfölvétele. Az első kocsiból vezérlik ugyanis a vele egyszerre működő másikat. Ezért ha túl sok dupla kocsi közlekedik a vonalon, akkor azt az elektromos tápláló rendszer nem bírja el. A társaság most azt tervezi, hogy átalakítja az áramellátást is."

A Társaság miért CSAK MOST tervezi az áramellátás átalakítását? Eddig ez nem volt világos? (Ha Miskolcra gondolok, ott már a bécsiek érkezése előtt tiszta volt, hogy kell még egy áramátalakító.) Vagy csak a Délmagyar értelmezi félre?

Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9545
A kétkéményű gőzhajót kellett volna rendbehozni.
Az volt az utolsó az egész országban...
Előzmény: v_peti (9543)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9544
Igazad van...

(Ja és fűtöttek is.)

Előzmény: KZsoci (9542)
v_peti Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9543
Hjózás: Lehet, hogy egy nagy hajót nem bír el sem Szeged, sem Győr, de azért egy kisebb vízibusszal nem lenne érdemes megpróbálkozni?
Előzmény: MALWIN (9521)
KZsoci Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9542
No para. :)

Viszont lehet h olcsóbb, csak kérdés, hogy nem lenne-e jobb inkább típusegységre törekedni? Mert azért hiába nem ugyanolyan, sokmindent lehetne a KT4 és a T6A2-ből cserélgetni, ha úgy adódik.

Mindenesetre többet, mint az SGP villamosból.

Előzmény: Addamsx (9541)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9541
Bocsánat mindenkitől!
Abszolút nem akartam direkt kétszer berakni, de véletlenul berakta...
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9540
http://www.stud.u-szeged.hu/Juhasz.Adam.1/adatok.html

Nos a kt4-es: 19054mm
Az sgp e1-es: 23000mm
A benga pedig: 22630mm

De a kt4 ára pict több mint az e1-esé.
És a bengák kezdenek nagyon rossz állapotba kerülni, pedig tökjól próbálják pofásítani, és javítani, de egyszerűen lejárt az idejük szétesnek...

A kugli nem sokkal szebb(bár szép de ez szubjektív) és fiatalabb, de ha 8 millióért már lehet szerezni, akkor ideiglenesen miért ne lehetne venni néhányat a bengák helyett addig, amíg nem lesz több pénz.

Mert ugye az összes bengát le kell cserélni.
A kt4-es és a b6-os nagyon jó ötlet, de az még odébb van, mire kilehetne fizetni annyit amivel minden benga lecserélhető.

Lehet, hogy most hülyeséget írtam, de nekem ez így logikusabb, legalább addig jó(bb) járművökön lehetne utazni, ami nem szedi szét a síneket...

Másrészt van egy hangulatuk is...

Előzmény: KZsoci (9538)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9539
http://www.stud.u-szeged.hu/Juhasz.Adam.1/adatok.html

Nos a kt4-es: 19054mm
Az sgp e1-es: 23000mm
A benga pedig: 22630mm

De a kt4 ára pict több mint az e1-esé.
És a bengák kezdenek nagyon rossz állapotba kerülni, pedig tökjól próbálják pofásítani, és javítani, de egyszerűen lejárt az idejük szétesnek...

A kugli nem sokkal szebb(bár szép de ez szubjektív) és fiatalabb, de ha 8 millióért már lehet szerezni, akkor ideiglenesen miért ne lehetne venni néhányat a bengák helyett addig, amíg nem lesz több pénz.

Mert ugye az összes bengát le kell cserélni.
A kt4-es és a b6-os nagyon jó ötlet, de az még odébb van, mire kilehetne fizetni annyit amivel minden benga lecserélhető.

Lehet, hogy most hülyeséget írtam, de nekem ez így logikusabb, legalább addig jó(bb) járművökön lehetne utazni, ami nem szedi szét a síneket...

Másrészt van egy hangulatuk is...

Előzmény: KZsoci (9538)
KZsoci Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9538
Szerintem a KT4 rövidebb, mint a Mócártkugli.
Előzmény: Addamsx (9537)
Addamsx Creative Commons License 2004.06.05 0 0 9537
Esetleg a 3-as, 4-esre lehetne venni sgp e1-eseket, akkor nem kell átalakítani a megállók hosszát és pármillióból meg lehet úszni :-)

Én nem lennék finnyás, ha Rotterdamnak, és Krakkónak jó...
Csak szépen le kellene festeni.

A bengáliknál ezerszer jobb...

Előzmény: Vandorr (9535)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!