mégvalami, bocs mindenkitől az OFFért, remélem az érintett olvassa:
Szóval higgyétek el, csodálatos érzés, amikor egy fiatal, lelkesedéstől fűtve (talán kicsit naivan) vág bele a trolizásba, és ezt a lelkesedést néhány ember (élükön Mr. K.K) tökéletesen lelohasztja, mivel úgy beszél a jvez.-ekről, mint egy állatfajról, aki sötét, nem ért semmihez, és egyébként is mi a sz*rnak van a képben.
Ezzel (mivel kicsit érzékenyebb lelkületű vagyok :-(( ) sikeresen gázolt bele önbecsülésembe, és kikérem ezt a hangot és viselkedést minden jvez nevében.
Remélem nem találkozom többet az érintett úrral, de javaslom neki (munkája színvonalát látva) kevesebb emberi kapcsolattal rendelkező gépek tervezését. (pl. palackozó szalag, stb.)
Az már nem rajta múlott, hogy az utóbbi időben gyakorlatilag nem volt olyan nap amikor jól működő kocsival dolgoztam, ha nem kértem szerelőt az csak azért volt mert nem akartam menetkimaradni.
A hibák többsége nem pénzkérdés, volt olyan hiba amit három hete én írtam be majd ugyanúgy ültem bele múlt vasárnap.
Mégegyszer bocs mindenkitől, végre kiadhattam magamból ami a _LELKEMET_ nyomta.
Sírni tudnék ha belegondolok az állapotokba.
Mindenesetre vezettem vagy 50 GVMet, 50 ZIUt és 4 435öst.
Erre (lehet hogy hülyén hangzik) büszke vagyok és a legjobb helyre teszem emlékeimben az elmúlt két évet.
Mindenesetre maradok itt a fórumon és továbbra is belekotyogok, ha valami kérdésetek van van nekem nem tiszta valami.
a hosszú sor a tűzijáték miatt volt. relatíve sokan álltak be 23:00 és 00:30 között.
Ehhez hozzájárult a rendezgetés lassúsága is.
Más.
A tegnapi nappal befejeztem trolis pályafutásomat.
Nagyon jól éreztem magam, és az utolsó nap is nagyon jó volt. (72/211). Búcsúképpen még a műszaknak is segítettem, ZIUkat vittem mosóra.
Sajna ahhoz képest, hogy tényleg szerelembő' és hobbibó' jöttem ide, kicsit meg sikerült utáltatni velem,
a személyes felelős Mr. K.K, aki biztos sokszor csuklott, midőn elektronikás ZIUt vagy módosított GVMet vezettem.
Egy biztos: 1 szükséges rosszal kevesebb, de egyszer biztos az ő "lábát töri el" valaki...
És a 936 elvileg nekem lett volna beosztva, a 74-esre. De elhalászta elölem egy kocsicserés a 70-esről... :-(
Gyanítom, hogy a 887 is kocsicserével került a 78-asra.
Ma éjfél körül a rengeteg beálló miatt a sor a Salgótarjáni úton végig állt, illetve a vége már a Hungária körúton, a kanyarodó sávokban volt. Talán ez amiatt lehetett, mert most már minden beállás elölről történik...
Szia Ziu682b!
Nem működik az aron@lauder címed, pedig már 3x próbáltaqm küldeni HÉVes képet.
A 919 sok felé járhat, mint ahogy a többi is. Lásd mai cifrák:
70-936
78-887
Egy reménysugár a debreceni troli megmentésére:
Szeptember második felében a DKV-hoz érkezik kb. másfél-kéthónapos próbafutásra és tapasztalatszerzésre egy csehországi Skoda 21Tr! A DKV ezért trolibuszvezetőket küld Szegedre a 21Tr típusismeret megszerzésére szeptember elején.
Bővebb infót majd szerintem Troliman topiktársunk fog szolgáltatni.
Köszi szépen.Nagyon jók.Nem nem újságban lesznek hanem a szobám dekorációja ként fog szolgálni ugyanis a Budapesten megfordult összes troli kint van a szobám falán.Mégegyszer köszi.
Ha jól emléxem, a ziuknak eredetileg nem ilyen volt a műszőrfala, ugye? Mintha nem lett volna a középkonzol, és az ajtók visszajelző lámpácskái olyan kis bordó színűek lettek volna. Van vkinek képe erről?
HA!
Ha hiszed, ha nem: már 6 figurát ismerek személyesen. Ők már nem szállnak fel, vagy nem firkálnak a trolimon. Kicsit elbeszélgettem velük, az ő nyelvükön, az ő stílusukban. Kezdők voltak, és nem látták, hogy én tükörből néztem őket. Aztán két megálló között megálltam, majd hirtelen kiugrottam a fülkéből. Kicsit meglepődtek.
Le lehetne velük takaríttatni, de vízzel nem jön le. Vegyszert meg nem ad(hat)ok a kezébe.
Azt legalább elértem, hogy ha én vagyok, akkor arra nem nagyon szállnak fel.
PEdig egyszerű: Ha (mondom: _HA_) elkapod a kölyköt, nem kell bántani, csak a kezébe nyomni a vödör vizet meg a rongyot, aztán hadd vakargasson amíg egy pcicit is látszik...