Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Werewolfbug Creative Commons License 2013.06.17 0 0 12468

ok, köszi, megnézem, hátha megtalálom...

 

Tolatóradarnak lehet ehhez köze? ott is test probléma lehet?

Előzmény: Levente1978 (12467)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 12467
Ezt en is megcsinaltam, pedig meg nem is jelzett! Jobb megelozni a bajt......
Előzmény: HZ2 (12465)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.17 0 0 12466
Nekem ugyanez volt a klimaval es klimahuto volt lyukas. Lehet az is amit Zolforg mond, de ketlem hogy egyszer jo utanna meg megint nem. Az o vezrioja az hogy eltorott a terelolapat! Mindenekelott meress ra a klimaradiatorra, de szerintem 98% hogy nalad is radiator problema lesz. En itt vettem radiatort, mert a szerelom irrealis arat mondott ugyanerre a radiatorra.
Remelem tudtam segiteni!!!

http://peugeot.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__peugeot__407__407_6d_2004_05__19000/huto_futo_klima_rendszer_1__klima_alkatreszek__klimahuto_1__mind?gyakori=I
Előzmény: Werewolfbug (12463)
HZ2 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12465

Szia!

 

A féklámpa és az index hiba üzenetek minden bizonnyal test probléa miatt keletkeznek. Nyist ki a csomagtartóban a bal oldali pakolós rekeszt, és látsz majd a lámpatest hátulján egy fekér csatlakozót. Húzd le. Ha jól belenézel, látni fogod hogy az egyik szál olvadt, a csatlakozó belül kormos, égett. Na az (volt) a test vezeték...

 

Olvasd vissza a 8083-as hozzászólásomat. Kb 100 Ft a javítás költsége:)

Előzmény: Werewolfbug (12463)
zoolan65 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12464

Szia,

 

Klímával kapcsolatban figyelmedbe ajánlom ezt a dolgot:

 

http://zolforg.dyndns-ip.com/index.php/pug/8-pug-javitas

 

Azt kell mondjam esélyes.

 

A többi problémáddal kapcsolatban is tudok segíteni.

 

Üdv,

Előzmény: Werewolfbug (12463)
Werewolfbug Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12463

Sziasztok!

 

Lenne 2 problémám, ami lehet hogy 3.

Lehet hogy hosszan írom le, de csak azért, hogy a lehető legjobban tudjatok segíteni.

 

Szögezzük le, hogy ha pongyola a fogalmazás, az azért van, mert nem értek hozzá.

 

2006-os Peugeot 407 SW-m van 2.0 benzines. prémium felszereltség, bőrön és navigáción kívül szerintem minden van benne.

 

1. Probléma: Klíma

 

2012/11 hóban vettem az autót, akkor nem tudtam kipróbálni a klímát, mert mint megtudtam, x hőmérséklet alatt nem lehet bekapcsolni az automata klímát.

Kb 1-2 hónapja használtam volna először, még az esős időszak előtt, amikor volt egy kis jó idő. Azt vettem észre, hogy ugyan fúj, megfelelő erősséggel, de nem hideget.

Csak 1 hete volt pénzem feltöltetni, szóval feltöltettem egy házhoz hívható mobil klímatöltős emberkével. (www.autoklima-toltes.hu)

Azt mondta, hogy 2 bar alatt volt a nyomás, tehát be sem kapcsolt kompresszor (ha jól emlékszem ezt mondta).

Feltöltötte, bekapcsoltuk, kb 5 perc után bemérte a beáramló levegőt, 1 fokos volt.

 

Rendben volt egészen most péntekig, tehát 1 hétig, amikor is azt vettem észre, hogy nem jön elég hideg levegő.

Először csak az volt furcsa, hogy amikor jó volt, akkor auto funkción pár percig ment csak hangosan, utána úgy lehűtötte, hogy visszavett halkra, tehát kisebb befúvásra.

Most meg folyamatosan hangos volt, és langyos levegő jött csak a klímából. Ráadásul a vezető oldalon hidegebb volt a levegő, mint az utal oldalon, pedig egyforma hőfokra volt állítva.

szombaton már csak utcai levegőt fújt be, semmi hideg, vagy langyos nem volt benne, forró a levegő amit befúj mindkét oldalon.

 

Kérdéseim ezzel kapcsolatban:

milyen hibára készüljek, és ezeknek mi a költségvonzata?

Lehetséges, hogy csak egy hibás tömítés, vagy ilyesmi, és megúszom olcsón?

 

A klímás azt mondta, hogy ő nem látja hogy eresztene, mert töltés után még kb 10 perccel is megnézte, és tartotta a 6 bárt.

 

Tudtok esetleg valakit Budapesten, aki megbízható és nyugodt szívvel mehetnék hozzá? (XIV. ker vagy XIII. ker környéke lenne a legjobb)

 

2. elektromos probléma: Hátsó világítás és tolatóradar

Ez lehet hogy két külön hiba, de kb. egyszerre jelentkezett.

 

A hátsó világításokra panaszkodik az autó, pedig minden lámpa működik, rendszeresen leellenőrzöm.

A jelenség úgy reprodukálható a legkönnyebben, ha indexelek, és fékezek, ekkor az alábbi üzeneteket írja ki:

- Left hand break light bulb faulty

- Right hand break light bulb faulty

- Direction indicator(s) faulty

 

Voltam vele szervízben már, de a srác nem autovillamosságis, tehát csak egy tippje volt, az előző tulaj kicserélte a rendszámtábla világítást led-re, és az volt a tipp, hogy ez túl kevés áramot vesz fel, és talán ezért jelez folyton hibát.

Ki lett cserélve gyári izzóra, de nem oldotta meg.

Felhívtam az előző tulajt, azt mondta, hogy egyszer neki is csinált ilyet, megcsiszolgatta a dugót (fogalmam sincs hogy hogy), és megjavult, azt mondta oxidáció lehet.

 

Aztán kb 2 hónapja a tolatóradar is elkezdett hibát jelezni:

- Parking assistance system faulty

 

A fenti autószerelő ismerősöm egy ismerőse autovillamosságis, elugrott hozzám, kívülről megtapogatta a szenzorokat miközben én tolatásba állítottam a váltót, és műszer nélkül rámutatott az egyik érzékelőre, hogy az nem működik. Én csak néztem nagyokat, hogy ezt hogy, de hát ő a szaki.

Meg is rendeltük bontóból egy másikat, de mielőtt meghozták volna gyorsan lemondtam, mert egyszer csak elkezdett működni a tolatóradar.

De nem volt szerencsém, rájöttem, hogy ez is valami érintkezési hiba lehet, mert motor indításonként hol működik, hol nem. az arány kb. 5-ből 1-szer működik.

 

A kérdéseim itt is ugyan azok:

mi lehet a baj? összefügg a kettő (lámpa és radar), tudtok valakit aki megcsinálja a XIV. kerben vagy a XIII. kerben?

mennyibe kerülhet a javítása?

 

Még egyszer köszi a türelmet és a segítségeket előre is!

dorisuz Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12462

A befecskendező hibát nem te mondtad, azt egy másik tagtárs. De az is ki lesz vizsgálva. Ha nem hoz eredményt a hibaolvasás és a tagtársi "okoskodás" sem, akkor számítok rád.

Hogy nincs hibaüzenet, az az, hogy a sárga lámpa nem ég a műszerfalon. De remélem, hogy az okos kis kocsim már teleírta a hibatárolót, és kiolvassák belőle, hogy "cseréld ki a bal felső kütyüt és jó lesz".

Az a turbó izé az azt jelenti, hogy ebben a kocsiban változó geometriájú turbó van?!?!?! Az remek.

Előzmény: betg (12460)
betg Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12461

Szia szivesen megcsinálom neked de én Bp vagyok .

Előzmény: zsolt1.6hdi (12453)
betg Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12460

Én nem mondtam befecskendezőt , szó sem volt róla , én ezeket az autókat javítom nem okoskodok hanem tapasztalataimal próbálok segíteni , Az egr igen is képes ilyesmire , de ha te ezt tudod hogy nem az akkor ez kilőve .

Van még sok más lehetőség is , sőt a diaggal sem biztos hogy bármire jutsz ha nincs hibaüzenet , az élő adatokból lehet sokmindenre következtetni , turbó geometria helyzetmásoló is tud ilyen jelenséget okozni de ezt ritkán írja be hibának.

Előzmény: dorisuz (12455)
rati update Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12459

Ezt nekem is csinálja, de csak hideg motornál és akkor, ha tartom a sebességet, aztán elmúlik. Én EGR-re gondolok. Ilyen töty-mötyiben simán megérzi a turbó, ha elveszi azt a kevés kipufogógázt az EGR, ha benyit vagy nem tud zárni. Zoolan-hoz megyek majd, berekkeli az EGR-t.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: zsolt1.6hdi (12453)
rati update Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12458

Látom- látom. Nálatok is meleg volt ma. Kicsit gyorsan mész városban. :o)

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Levente1978 (12454)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12457

Az a felni nagyon faín!!! :)

A radar is kellemesen visszafogottra sikeredett.

Előzmény: Levente1978 (12454)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12456

Ácsi, a tönkremenés alatt nem az értendő hogy beköpte a gyertyát és nem gyújt a kettes henger. Itt 1600 báros nyomásról van szó. Ha a porlasztó csak egy kicsit hibás (kosz, kopás stb...) már máshogy porlaszt, mint ahogy elő van írva, akkor nem lesz rendben a motor, rángatni fog, csökken a teljesítmény. Lehet rossz egy kábel ami a porlasztót vezérli, sokminden. Lényeg hogy hibaüzenet nincs, és ez a gáz. Kíváncsian várom mit olvasnak ki.   

Előzmény: dorisuz (12455)
dorisuz Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12455

Én eddig úgy tudtam, hogy az EGR szelep csak annyit csinál, hogy bizonyos motor-állapotoknál kipufogógázt ad a beszívott levegőhöz, hogy ezzel csökkentse az égés hőmérsékletét és ezzel a NO2 gázok képződését. Nem gondolom, hogy ettől úgy torpog a kocsi, minha egy benzinesnél másodpercenként levennéd és ráadnád a gyújtást.

A másik ötlet meg azért nem jó (tönkrement 1 befecskendező) mert akkor háromhengerezne, mint egy rossz lada.

De köszönök minden hozzászólást. Sajnos már nem az a korszak van, amikor ebéd után kivettük, megjavítottuk, majd visszaraktuk a trabi motorját, este meg mentünk vele dizsibe. Annyi kanóc és érzékelő van gondolom egy ilyen korszerű motoron, hogy ha egy nem mér vagy hibázik, akkor már bomlik az összhang. Mindenesetre még pár napot kell dolgoznom, és szerdán viszem kiolvasásra. Addig pihen. A kocsi is meg az ügy is.

Előzmény: betg (12447)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12454

Az Elso kep a mai rovid tavrol van! Varosi utazas es egy keves fout!

 

 

A tobbi kep pedig a tolatoradarom "egyeni" megoldasat mutatja. Zolforgal csinaltuk......

 

  

 

Előzmény: rati update (12445)
zsolt1.6hdi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12453

Sziasztok, 407 1.6 hdi 2004 es  1.5 1.8 fordulat körül van hogy  gázadásnál 1 pillanatra nem reagál egy fél mp - ig. van ,hogy egy nap többször és van ,hogy  nem jelentkezik 2 napig  ja és nyiszorog  a lendkerék sztem.Lendkerék cserélyével kihez érdemes fordulni? Csak szervíz?

tom407 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12452

Zolysys!

Holnap délkörül jo neked?

MosFet_HDi Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12451

az egr-eket hibakód mentes utóélettel le lehet falazni? 2.7 v6 hdi-nél is megoldható?

szilagyig31 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12450
Lovato vagy landi renzo? Hengerenkent cserelheto a befecskendezo? Nem mindegy mert ha egy egyseg a befecskendezo az draga ha cserelni kell.
Előzmény: ferencv123 (12448)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12449
:-P
Előzmény: rati update (12445)
ferencv123 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12448
Előzmény: A83 (12424)
betg Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12447

Szia hát első körben le kell falazni az egrt, ha ez nem segít akkor , lehet sok minden más ,de élő adatok kellenek anélkül nem megy.

Előzmény: dorisuz (12443)
rati update Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12446
Előzmény: Werewolfbug (12440)
rati update Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12445

Szerintem fél úton trélleren megy. :o) Nekem is volt 2.0 benzin és a nagy átlag 9 liter, nyáron klímával volt 8.5 úgy, hogy Dunaújváros - Veszprém útvonalon mentem. Szóval annyit eszik egy benzines, mint neked. Szekszárd felé ez kevesebb.... :o)

 

Azért ne felejtsük el, hogy 1.5 tonnás a verda. Nekem az 1.6 hdi beveri a 6-ot átlagban.

 

Üdv.

Rati

Előzmény: Werewolfbug (12440)
szilagyig31 Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12444

Szerintem az egyik porlasztód dobta be az unalmast. De hogy nem jelez hibát, hát az érdekes.

Előzmény: dorisuz (12443)
dorisuz Creative Commons License 2013.06.16 0 0 12443

East Midland, Corby a város, Norhamptonshire a megye, Londontól északra kb 60 mérföld. Postcode NN17 2ER.

 

A kocsi egyébként egyre rosszabb, most városi utakra használom, mostmár úgy rángat, hogy 1 másodpercből fél másodpercig húz, aztán nem. Mintha valaki játszana a gázpedállal. Konkrétan hallom a motort, fél másodpercig gyorsít, majd újabb fél másodperc motorfék. Idegesít nagyon, mert minden másodpercben odabasz a hajtásláncnak egyet. Ráadásul jövő kedd este lenne egy fuvarom a reptérre és nem merek elindulni így vele.

Előzmény: betg (12441)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 12442
Hat ez nehez kerdes, mert azert en sem vezetek oregemberessen, de normalissan megyek. Raadasul nagy kerekek vannak fent a kocsin ami miatt van vagy 0.5L tobbletfogyasztasom.
Előzmény: Werewolfbug (12440)
betg Creative Commons License 2013.06.15 0 0 12441

Nem baj minden hónapban megyek Angliába , merre vagy??

Előzmény: dorisuz (12438)
Werewolfbug Creative Commons License 2013.06.15 0 0 12440

és mit csináltál vele hogy ez így van? :) a gyári adat is több ennél... nagyon tudnék örülni, ha nekem is csak 8.5 lenne.

Vagy lehet hogy én vezetek bénán... mert még első autó, és próbálok nagyon óvatosan váltogatni, de nem sokat tudok vele spórolni.

Ráadásul 7 körül haladok a hungárián és a vácin, tehát jó esetben forgalom sincs, lehet nyomni 70-el, és mégis 11 körüli fogyasztásom van.

 

minden tanácsot köszi előre is...

Előzmény: Levente1978 (12437)
Levente1978 Creative Commons License 2013.06.15 0 0 12439

Le tudod! Kell egy homero, letekered min (14C) majd a ventit visszaveszed kb 1/4 teljesitmenyre es olyan 5-6C levegot kell fujjon.

Előzmény: jackherer77 (12432)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!