Hát ez Magyarország... Egyébként át kell ültetni egy suzukist egy rendes autóba, aztán meglepődik, és szidni kezdi a suzukisokat, aztán visszaültetni...
off
Gondolom, megsértek valakit (mert mindig jókor, jó helyen mondom, amit), de az utóbbi 1 évben nekem a legtöbb bajom nem a BMW, Merci, Golf... tulajokkal, hanem a Suzukisokkal van. (Konrétan rengeteg Suzukis mellett egy Audis.) Olyan helyzetekben előznek, hogy elképesztő. Viszont nem csak magukat veszélyeztetik. Valószínűleg tényleg igaz, hogy öreg keleti autóból átülve úgy érzik, ez a kocsi jaj de megy, aztán...
A szösszenet NEM az összes Suzukisnak szólt!
on
persze, de pont olyan embereket írtál, akik az ország leginteligensebb emberei közé tartoznak. Persze nem azt mondom hogy akinek g mercije van az bunkó, csak a statisztika, meg a saját autós tapasztalatom sajnos ellenkező tendenciát sugall. Persze nem fair dolog egy tök ismeretlen helyzetre azt mondni hogy nem sajnálom, de ismeretlenül is sajnálom azt, akinek a 20 éves skodája rohad le és nincs pénze megcsináltatni, újat venni, mint azt aki egy überüberluxus dolgot vesz és nem azt kapja amit akart. mert még elmehet és vehet mást, mert megteheti... ezért nem sajnálom...
Hát egen, itt még mindenki a zsebére dolgozik, még a Kárpát ucca is, bár azért tegyük hozzá, hogy nem ismerjük pontosan a kép hátterét, nem mintha védeném a kártpát uccát, de azé úgy lenne helyes szidni őket, ha azt is tudnánk hogy miért szidjuk őket. egyébként általában véve mocskos banda mindegyik, kevés kivétellel. a fogyasztóvédelem szarul járt az únióval, mert eddig hivatali eljárási joga volt, azt elvesztette és csak szakvéleményt ad, de már nem bírságolhat tudomásom szerint. eddig az állam fizette a vizsgálat díját, most neked kell előlegezni... szopás. ha valakinek segítség kell, az szóljon...
Na most erre azt mondom, hogy Rubik Ernő ha meggazdagodott volna nem 2x milliós G mercit vesz!!! Asszem ő valamelyest intelligensebb ennél... Zwack bácsinál meg tudom kérdezni milyen autója van, de mivel az céges, itt sem tartom valószínűnek a G mercit. Az S az valószínű, és neki már nem kell hivalkodnia a pénzével (németben nem a 18 éves srácok furikáznak a 20 millás autókkal hanem az 50es üzletemberek...). Persze hihetetlen hogy valaki megveszi a világ legjobb autójának tartott gépet és egy rakás szart kap cserébe, és még meg sem javítják. A pénzedet megköszönik, aztán meg leszarnak. Ez van.
És még ha csak ott a Kárpát utcánál lenne ilyen probléma, de ott vannak a bankok, üzletek és a többi szolgáltatók maga "Kárpát utcái" is...de ez messzire vezetne itt.
:(
Rendszeresen találkozunk olyan beltéri egységgel, amiből nem szisszen a nitrogén, sőt a hollandikat akár kézzel is le lehet tekerni. Természetesen ilyenkor legjobb lenne azonnal nyomáspróbázni az egységet, csakhát szezonban egyszerűen a sietség miatt ez sokszor elmarad. Természetesen embereim hibáztak ebben, mentségükre, pont egy Samsungtól nem várná az ember, hogy ilyen hiba előforduljon. Hiszen a gyárban kellene nyomáspróbázni, és csak az ellenőrzött terméket forgalomba hozni. Pontosan azért mert nem 60 ezerbe kerül, hanem 200 ezerbe. Az egyik formálisan noname készülékből idén majd száz lészüléket telepítettünk csont nélkül, semmilyen hiba nem fordult elő.
Ismeretlenül még azt se mondanám, hogy nem sajnálom. Lehetne pl. Rubik Ernő is a gazdája, aki tisztességesen gazdagodott meg - már ha egyáltalán meggazdagodott... Vagy Zwack Péter, akitől a jó kis Unicum jön. :o)
Nem az mondtam hogy megérdemli, hanem azt hogy nem sajnálom. Természetesen nem érdemli meg hog yszart kapjon és még meg se csinálják, ez minősíti a kárpát utcát... németben ez azért elképzelhetetlen...
De azért ha a szerelők amikor kibontják a dobozból a klímát és a beltéri egységről leveszik a hollandereket, akkor azért fel kellett volna tünni, hogy hoppá, nincs nyomás ?!?.....Nálunk is volt már rá példa. Tennivaló: Munkalapra felírni, hogy nyomásmentes állapotban volt a beltéri egység. A vevőt tájékoztatni, hogy ha valamilyen rendellenességet észlel, akkor azonnal állítsa le a készüléket és hívja a szervízet. Nem szabad előle titkolni semmit, meg kell mondani az igazat, hogy nem volt benne nyomás, ami miatt egy kicsit oda kell figyelni az első 3 hónapban. Nem kell parázni, mert lehet hogy csak a nyomáspróba után rosszul dugózták le...
Kb. három hete telepítettünk egy Samsung splitklímát (200.000 forint brutto)az Árpád Center egyik irodájába, egy szerverhelyiségbe. Csont nélküli viszonylag könnyű munka volt. Aztán egy hét múlva hívnak, hogy nem hűt a gép. Kimegyünk, a készülékben nulla gáz. Embereimet ütöm verem, mi az, hogy elment a gáz, az R410-nek kilója 10 ezer, mindjárt le is vontam a bérekből. Apró bibi, hogy nem találtuk a nyomát, hogy hol ment el a gáz, dehát ilyen előferdül, minden kötést újraperemeztünk, lockoltunk, jól megtéptük a hollandikat, vákumolás, tartja faszául, gép indul, minden jó. Két nap múlva telefon, zörög a gép. Kiszállás, beltérin két centi vastag jég, nyomja a kasznit, zörög a ventillátor. Mérés, gázhiány. Újra kötések átnéz, újraköt, precízebb vákummérővel ellenőriz, kb. 3-4 óra alatt 1 vonást esik a vákum. (1/100 bar). 16 óra nyomáspróba nitrogénnel, iszonyú minimálisat esik a nyomás. Kötéseknél gázszivárgásvizsgálat, eredmény semmi. Műszer, töltőcsövek tesztelése:mind tartja a gázt. Most ki a hülye? Beltéri leszerel, csövezés ledugaszol, nyomáspróba szívóoldalon:tökéletes. Nyomóoldalon:tökéletes. Mégse mi vagyunk a hülyék. Beltéri egység nyomáspróba, eredmény: minimális nyomásesés. Itt a baj. Beltéri szétszerel, forrasztások megvizsgál, és meg is van a lyuk, az egyik forrasztás nem zár. Nagyon pici lyuk, de lyuk. Megforrasztani szinte kizárt, teljesen hozzáférhetetlen helyen van. Természetesen a Samsungéknál húzódoznak, a cseréhez nem nagyon fűlik a foguk.
Ha mindez egy 50.000 forintos noname gépnél fordul elő, akkor azt mondom, hogy ez van, olcsó húsnak híg a leve. Csakhogy ebben az idényben kizárólag neves, márkás készülékeknél derült fény gyári hibára. Daikin, LG, Toyo, Samsung, Hisense. Ezekkel volt idén problémánk.
Már csak egy apró adalék, de sajnos a mi cégünk is lejáratódott ezzel valamilyen szinten, hiszen mi ajánlottuk, és mi szállítottuk a Samsungot, és mivel szerverhelyiséget hűtene, ha jó lenne, örülhetünk, hogy nem kaszálnak le egy kis kártérítésre.
a képre annyit, hogy ha volt 23 forintja az autóra, akkor nem sajnálom... egyébként S400 CDI mercit vittek a múltkor a fogyasztóvédelemre több oldalas hibalistával... ha merci olyan kurva jó lenne, nem kéne szervízhálózat hozzá...
Szerintem meg annak régen rossz aki egy tv reklám alapján vesz kílmát. Csak azért legyen LG, mert a papagáj azt mondta a tv -be? :) Ennyi erővel a papagájra nem is hallgatnék, mert az meg a meleget szereti, tehát a reklám is megtévesztő. :)
ez pusztán költői kérdés volt, meg valahol igen kemény üzleti titok. bár egy jó marketingszakember biztos tudna erre válszolni, de szerintem maradjunk a klímánál... )
Ezt így kívülről nagyon nehéz megítélni, hogy melyik osztálynak mennyi a marketing kiadása. De nem tudom elképzelni, hogy a klímareklám költsége csak a klíma árában jelentkezne.