Én kb 2 hete nézelődtem a SZIR-ben és nekem nem adott ki MD-ről vonatterhelési kimutatást... Lehet azért, mert átvette őket a H-START és csak személyszállításra használják őket? :-)
Értsd már meg, hogy Szentesről Szegvárra vitte azt a 3-4 répás kocsit, majd visszavitte Szentesre. Megrendezett fotótehervonat volt. Szentesről sosem vittek Vásárhelyre répát.
Igazad van. Azon a vonalon, ahol én pályamester vagyok (Szentes-Orosháza) valóban soxor húzta MDmot a tehervonatot. Tucatnyi képet készítettem ilyen vonatokról. Itt a hamisítvány-kérdés nem arról szól, hogy Szentesen voltak-e MD-s tehervonatok. Hanem arról, hogy az ominózus képeslapon nem egy életszerű esemény van megörökítve, hanem az egy megrendezett , direkt fotózás céljából összeállított tehervonat volt. Hol láttál olyat Szentes környékén, hogy déli irányba közlekedik a rakott répásvonat? Hová vitte a répát? Szolnok az Szentestől északi irányba helyezkedik el. Csakhát akkor szembe sütött volna a nap...
Most kellene egy égi csoda, hogy a 3001-est ne vágják szét, hanem a 002-es Nohab-hoz hasonlóan kerüljön elheylezésre, hogy a későbbiekben mástnem szobormozdonyként kiállítsák valahol...elvégre mégis csak az első, nem kellene itt is ellőni a bakit mint az M41-2101 esetében.
A pörbölyi baleset után kapott egy C jelű vizsgát Szolnokon,és tovább üzemelt Bátaszéken,amig 2000,vagy 2001 tavaszán/sajnos a pontos dátumra nem emlékszem/ siklott Szedres megállóhelynél. Van egy képem is róla,a szerző utólagos engedélyével közzé is teszem. A siklás után forgóváz cserére volt beütemezve,de ez valami oknál fogva elmaradt,és "alkatrészbányaként üzemelt",mig el nem fogyott belőle minden és ezután selejtezték.