Dehogy viszem vissza :) Nem azért hoztam ell hogy vissza vigyem :) Meg fogom csináltatni mégha 400.0000 a megjavitása akkor is lett egy ilyen vasam 500.000 ft bol !
Családba volt és nagyon olcsó! Gondoltam mi baj lehet, max egy motorcsere :/ de nem kopog kegyetlenűl ! Meg megy az autó szépen plusz azzonnal nem is adja a hangot inditas után kicsivel kezdi !
Vettem egy Scenicet 2004.11 havit , sajnos van kicsi hangja a motornak , de nem vészes kattogása (1.5dci ) Szeretnék tanácsot kérni hogy ilyenkor mit érdemes cserélni komolett motort vagy vajon ez még menthető e? Viszem szerelőhőz csak nem tudatlanul szeretnék menni hogy annyira azért ne húzzanak le :) Egyébként szépen indul a moci szép a hangja is és minimális kopogást ad :/ :( a motorszámot mellékelem képen ! Segitséget előre is köszönöm
Igen en is így gondolkoztam, de a kábelen ami oda vezet végig mentem, kimértem és nem találtam hibát. Amúgy az összes kábel olaj "ködös" a kábel kötegben is, de ezzel sajnos nem lehet mit csinálni... Csoport kábelt cserélni jo dragan... De előbb utobb az is olyan Lesz. :(
azt kellene keresni ami a jeladótól megy a komputerbe
ja jut eszembeolaj nem csöpöghetett valahol a kábelkötegre? Boltinak vagy a sogorának volt talán olyan villanyos probléma, hogy a turbó olajozó csövéből a csoportkábelre és nem emlékszek, hogy megette a szigetelést vagy megkeményedett eltört és attól korrodált el a kábel
Na akkor egy kis frissítés. A hibakód DF120 TDC sensor erről. 6 sebességes DCI 2004 a váltó oldalán van előről. Kiszedtem, lepucultam, semmi. Aztán elkezdtem a csoportkábelt, egyszer csak hol jo hol nem jo. Ki bontottam az egész fő kÁbel köteget valami szakadás után kutatva, ennél fogva minden kábelt meghúzgáltam, azóta megy...?!?! Össze raktam de a kábeleket nem bandázsoltam egyelőre össze, járok vele és megvárom míg ujra bajos lesz, utana szálanként végig megyek rajta. Ez a legrosszabb mikor semmi támpont nincs merre induljon az ember...
Scenic 2 2004 1.9 DCI. Először csak dadogott és nehezen indult, az ECU-nál kicserélték a ford.szám jeladó két tüskéjét és megjavult.
Ment pár hónapot, majd nyaralás közben elkezdett megint néha bedadogni. Örültem, hogy hazaértünk, mert egyre gyakoribb lett a megtorpanás.
Visszavittem a szerelőhöz, de nem volt nyitva, mire haza értem már be kellett tolni a garázsba. Újfent vissza vergődtem, de visszahívott, hogy nem
tudják megcsinálni. A jeladót ezúttal ki is cserélték, mert hibakódnak annyit írt, hogy az a baja. Vezetékeket szakadásra, testzárlatra kimérték de nincs több
tippjük, szerintük a motorvezérlő halt meg.
A kocsiban 197.000km van kereken :( Turbócsere 170e-nél, szervizek rendszeresek, 10e olaj + minden szűrő csere, a kocsira mindig odafigyelek mert nagyon szeretek, ami tőlem telik azt megkapja.
Rendeltem egy bosch és gyári szám szerint megegyező ECU-t, egy ismerősöm át tudja írni BDM-en keresztül a teljes tartalmat. Ezt még megvárom,
de ha ez sem jön be akkor elvesztem, mert már a második autószerelő utasított el.
Utolsó reményemben nektek írok kedves hozzáértők, találkozott-e már valaha valaki ilyennel?
Gondoltam, újra közzé teszem de immáron csatolok pár képet is :)
Egy váratlan esemény okán eladóvá válik az autónk. Adatai: Grand Scenic, 2005-ös évjárat, 1.9 DCI 120 LE. A színe fekete metál, felszereltsége Dinamique Plus (7 személyes). Km óra állása 182e km. 3 éve van nálunk, kemény 20e km-t tettünk bele :) Amit mi megcsináltunk rajta (számlákkal igazolva): vezérlés szett, laposszíj szett első - hátsó féktárcsa - fékbetét szett, olajszivattyú és hajtókarcsapágy csere, 4 db új nyári gumi gyári alufelnire szerelve. Turbó tavaly lett felújítva, ennek az eredeti alkatrésze is megvan. Befecskendezők padon ellenőrizve és tisztítva lettek, felújítani nem kellett. Mióta nálunk van garázsban áll csak, és 10e kilóméterenként kizárólag Mann Filter szűrőkkel és Valvoline olajjal lett szeretgetve. Sérülése apró karcokon kívül nem volt, de pár hete a bal hátsó ajtónak nekitolattak. Ennek a csere ajtója már megvan, azt adom hozzá. Ha valakit így érdekel az autó az ára 950 e Ft. Ha kéri, megjavíttatom és épen is el lehet vinni de akkor 1050 e Ft az ára. Képet küldök érdeklődés esetén: tonyto kukac citromail pont hu
olvasom a vízpumpa fogott ,én is így csináltam volna megmarad a menet valamint jobban lehet leszerelni hisz a támasztási felületeken eloszlik az energia ,ergó kisebb az esély a bajra :) csak saját vélemény :)
Korábbi hsz ugyan, de sikerült megtalálnod a hiba forrását?
Nálam jelenleg a helyzet, hogy egyik napról a másikra kiégett szintén a bal tompított, ma vettem bele egy pár új izzót, de sajnos egyikkel sem akar világítani...:(
Az enyém mondjuk bal elől nyomva volt, ezért már nem a gyári Hella fényszóró van benne, ha nem vmi ATF ha jól emlékszem..