Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 11772

90 szóló + 70 csuklós kombó lenne a minimum, amire szükség lenne.

Előzmény: torqmatic (11770)
Econell99 Creative Commons License 2020.10.27 0 0 11771

Egyetértek. Meg a buszok összszáma is kevés lett, ezt is érzik valszeg, mert kevesebb szóló lett kihajítva, mint amennyi új (vagy használt) csuklós jött.

Előzmény: torqmatic (11770)
torqmatic Creative Commons License 2020.10.25 0 2 11770

Ebből is látszik egyébként, hogy mekkora baromság volt annó a szolgáltatóváltáskor a csuklósbuszok számának drasztikus csökkentése. Azóta azért csak lett

+ 5 Conecto

+ 3 (?) használt Volvo

+ 4 MAN

+ ugye a 2-es villamos, ami szintén felszabadított vagy 10-12 csuklóst

 

Remélhetőleg a következő járműparkcserénél értelmesebben kalkulálnak majd a busztípusokkal.

LMK-133 Creative Commons License 2020.10.24 -3 0 11769

És ez a 4+1 MAN nem fog már soha visszatérni Kecskemétre? 

marky-511 Creative Commons License 2020.10.19 0 2 11768

Köszönöm!

Előzmény: Törölt nick (11767)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.19 0 3 11767

Az eddig Kecskeméten futó 5 db osloi MAN csuklósból 4 db kerül Debrecenbe. Az ötödik Hatvanba került szerződéses járatra.

Előzmény: marky-511 (11766)
marky-511 Creative Commons License 2020.10.19 0 1 11766

Ezt jól megcsavarták. Félek, hogy csak a késések nőnek tovább ezzel.

Milyen csuklós MAN buszokat említenek egyébként?

Előzmény: Econell99 (11765)
Econell99 Creative Commons License 2020.10.19 0 2 11765

https://www.dkv.hu/forgalmi_hirek/2034

 

Na, csak kiötöltek valamit a fiúk. :D

Econell99 Creative Commons License 2020.10.19 0 0 11764

Persze, ez teljesen egyértelmű volt.

Előzmény: marky-511 (11763)
marky-511 Creative Commons License 2020.10.17 0 2 11763

Jó ez így is, csak nem utólag kellett volna kitalálni. A menetrendből már az elején látni lehetett, hogy a Kishegyesi - Pósa - Torockó útvonalon élők számára kevesebb járat marad.

Előzmény: Econell99 (11761)
Econell99 Creative Commons License 2020.10.17 0 2 11762
Econell99 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 11761

Szerintem mehetne ez a Tócóvölgy állomásig is, és akkor a 42-42A-43-46-46E rövidíthető lenne odáig. A 146-os meg oda-vissza a Szoboszlói út felé. Eleve így kellett volna.

Előzmény: marky-511 (11760)
marky-511 Creative Commons License 2020.10.17 0 0 11760

Lesz ebből valami? A polgármester levele szerint hétfőn indulna, de még se a DKV-n, se más hazai orgánumban nem látom nyomát.

A 46A fantázianevet adtam neki :D 

Econell99 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 11759

Valamit amúgy ki kéne találni a Tócira, mert az István útnak nincs Auguszta és TEVA kapcsolata, mióta átkerült a 12-es a Derék utcára. Meg mióta a 22/24 nyolcasozik, azóta nagyon gyakori, hogy a 12-es dugig tömve jár a Derék utcáról. Igazából nem elég a 12-es kapacitása a Derék utcára. Ebből látszik igazán, hogy hiba volt kiiktatni a 26-ost a 22-es indulásával.

 

Bár így utólag belegondolva valóban nem a 22/24 egyetemvárosi variálása lenne a megoldás. De valamit akkor is ki kéne találni.

Előzmény: atech99 (11756)
marky-511 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 11758

Ezeket a tereléseket nem kellene állandósítani, rengeteg munkába járó emberrel tolnak ki. Inkább a Böszörményin közlekedő viszonylatok számát kellene növelni, pl. visszavinni a régi 23-ast. 

Viszont az állandó dugók miatt rizikós játszma. Előbb a Böszörményi - Csigekert utcák kereszteződését kéne rendbe tenni, plusz a volt Baumax-hoz sem ártana egy lámpa, mert kikanyarodni életveszély. Ja, és persze megálló is a közelbe, ha már úgy is sok arra az üzlet.

Előzmény: S6tech (11757)
S6tech Creative Commons License 2020.10.13 0 0 11757

Személyszerint nagyobb problémának látom a Balmazújvárosi út ellátottgását. Nekem személyszerint a jelenlegi terelések tetszenek, javult az újvárosi út ellátottsága jócskán, ha visszafele is lenne egy megálló a köntösgát soron a vízműnél akár állandósulhatna is pár menetrend utvonala igy szerintem.

Előzmény: Econell99 (11755)
atech99 Creative Commons License 2020.10.13 0 0 11756

Szerintem nem érné meg beáldozni, hiszen nem csak a Tócóskertből de az Újkert-Vénkertből (Böszörményi út) ezekkel a járatokkal érhető el a temető. Inkább a 3-as troli az ami kiváltható lenne hiszen a 22/24-es járatok a temető szempontjából fontosabbak szerintem.

 

A Tevához és az Augusztához is  egész nap megy a 12-es elég jó követéssel amely a Tóciból és az Újkert, Vénkertből is elviszi oda az utasokat, plusz a 10-es az Egyetem sugárútról szóval feleslegesnek tartom a 22-es és 24-es járatokat is odáig járatni mindig. A műszakváltásokhoz pedig vannak plusz járatok az Auguszta esetében a 22Y és a 24Y a Teva esetében a 10Y 16-os szóval nem hiszem, hogy erre olyna nagy szüksége lenne szerintem.

 

Az Oláh Gábor utca tömegközlekedés szempontjából szerintem jelentéktelenebb mint a Temető. 

 

Egy valami amivel egyetértek, hogy az Egyetem villamosmegállót már rég használnia kellene a buszoknak is.

Előzmény: Econell99 (11755)
Econell99 Creative Commons License 2020.10.12 0 1 11755

Kicsit agyaltam a 22/24 útvonalán és mi lenne ha így járnák be az Egyetemvárost:

 

Vincellér utca - ..... - Doberdó utca - Kartács utca - Móricz Zsigmond út - Pallagi út - TEVA - Pallagi út - Nagyerdei körút - Hadházi út - Kassai út - ..... - Vincellér utca
A többi része a járatoknak változatlan lenne, valamint ebben a változatban szükség lenne az Egyetem villamosmegálló használatára is. (Mondjuk azt e nélkül is megoldhatnák már végre)

 

Előnyök:
- megoldódna az István út - Auguszta és TEVA összeköttetés problémája

- Auguszta és TEVA ellátottságának javulása

- 3A troli kiiktatható lenne (napközben a Temetőig 3-as indulna helyette részben a 22/24 pótlására, valamint az 5A-hoz hasonlóan az új 3A csak a Kassaiig járna kora reggel és este)

- értelmes közlekedést kapna az Oláh Gábor utca

- 22Y/24Y megszűnhetne okafogyottság miatt, egységes lenne a követés, nem lennének lyukak miattuk a Klinikánál és az Egyetem megállóban

 

Hátrányok:
- menetidő növekedése

- temető kihagyása

- A Tóci elveszítené a közvetlen temető kapcsolatát

- István út - Egyetem viszonylaton nőne a menetidő

 

Szerintetek megérné beáldozni a Temető érintését az Auguszta és TEVA miatt?

mc figyelo Creative Commons License 2020.10.08 -1 4 11754

Nem akarok okvetlenkedni, de lezárult az eCitaro egy hóbnapos tesztja nálatok.

 

Hol ismerhetők meg a tapasztalatok a projektből kimaradt 50 város számára?

 

Előre kösz

marky-511 Creative Commons License 2020.10.07 0 3 11753

Tegnap úgy láttam, hogy a legtöbben a Házgyár utca megállóban várakoztak, teljesen érthető okokból. Viszont egy váró, vagy legalább pár pad nem ártott volna oda, ha már ott kénytelenek várni a 42-43 buszokra.

Előzmény: ikarus1980 (11750)
sosiforda Creative Commons License 2020.10.06 0 2 11752
Econell99 Creative Commons License 2020.10.03 0 1 11751

Háát, arrafelé az összes megálló hasonló. Valóban érdekes lesz.

Előzmény: ikarus1980 (11750)
ikarus1980 Creative Commons License 2020.10.02 0 1 11750

A menetidő valóban problémás lesz, amire viszont én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok, hogy a Pósa utca megálló (az, amelyik ténylegesen a Pósa utcán található) elbír-e ekkora forgalmat. Hiszen az a megálló többnyire leszállás céljából van használva, nem úgy tervezték, hogy 2-3 buszra egyszerre várjanak ott az emberek.

Előzmény: Econell99 (11746)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11749

Az útvonalat pótolja is, de a menetrendi követést nem. Pláne nem hétvégén. 

Annyi változott közben, hogy a 17-17A a Szotyorin fog közlekedni.

Előzmény: Econell99 (11748)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.29 0 0 11748

Ez a Házgyárig 42-43 érdekes lesz. De gondolom úgy vannak vele, hogy az oda terelt 17-46-146 majd pótolja.

Előzmény: marky-511 (11745)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11747

A jelenlegi késések mellett lesz az 70 perc is :(

 

Előzmény: Econell99 (11746)
Econell99 Creative Commons License 2020.09.29 0 0 11746

Azt a k********va. Ez nagyon kemény lesz.

50 perces mentidőből baj lesz. Még Nyíregyen is problémás az új járatoknál. Itt meg aztán főleg gáz lesz

Előzmény: marky-511 (11745)
marky-511 Creative Commons License 2020.09.29 0 1 11745

http://dkv.ptss.hu/ScheduleDetail/#lm/2020.10.06./146/O/0/hu

 

Bár még nem hivatalos, de a menetrend szerint győzött a hosszú útvonal. Inkább hosszabbítanak 20 percet a menetidőn, miközben a jelenlegit is alig lehet tartani.

A többi viszonylatról sokat még nem tudni, a 42-est (eddig) csak a Házgyát utcai megállóig jelzik.

mc figyelo Creative Commons License 2020.09.27 0 0 11744

Tud valaki segíteni:

 

Milyen töltővel / teljesítménnyel, és mennyi idő alatt tankolja a DKV a demó eCitarot 20%-ról 100% SoC szintre?

 

Adott-e hozzá a Mercedes Benz töltési jelleggörbét, ha igen, milyen teljesítményű töltőhöz?

 

Előre is köszönet

 

 

Econell99 Creative Commons License 2020.09.26 0 0 11743

Valszeg az lesz. Legalábbis remélem, hogy nem találnak ki neki egy Pósa-Kishatár-Balmazújvárosi-Köntösgátsor-Tócóvölgy állomás kerülőútvonalat. Az extrém brutális késéseket generálna.

Előzmény: marky-511 (11742)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!