Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2020.09.16 0 0 19548

mert a kulcs "hagyományosan" csak vésznyitásra szolgál.

normál esetben a kulcsnyílást egy záródugó fedi...

Előzmény: szabcsab (19547)
szabcsab Creative Commons License 2020.09.16 0 0 19547

Srácok, húszon párezer kilométeres fortwo 451 mindkét gyári kulcsa hagyományosan csak nyitja a központi zárat, de be nem zárja!

Távirányítóval nyitja zárja rendesen! 

Van erre valami magyarázat, esetleg megoldás? 

 

VDR Creative Commons License 2020.09.15 0 0 19546

Laikus meghatározás volt tőlem a felfogatás helye. 

Igen tapasztaltam, hogy a Mercedes sem árul. Kénytelen leszek legyártatni

Előzmény: Quattroman (19545)
Quattroman Creative Commons License 2020.09.15 0 0 19545

szerintem már sehol.

húsz éve kifutott a modell még a merci sem tart már hozzá

 

amúgy nem a kasznihoz van fogatva a rugó hanem a bölcső belsejébe és a trapéztengely fogja a helyére

Előzmény: VDR (19544)
VDR Creative Commons License 2020.09.15 0 0 19544

Sziasztok. 

Új vagyok köztetek, de remélem itt tud vaki segíteni. 

Szóval a gondom. :

Van egy (kettő) Smart 450 es-em. 2000 évjárat 0.6 benzin 40 kw. Nekik az első rugózása laprugós szerkezetű. A laprugó ugye 1 darabból van. A kasznihoz felfogatásnál mindkét oldalon található alul és felül egy egy "U" profilu gumi.

NA ÉN AZOKAT A GUMIKAT SZERETNÉM KICSERÉLNI CSAK. A Fédert nem.

Kérdésem hol tudok venni újat.

Köszönöm előre is

Quattroman Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19543

a víz sokszor egész érdekes úton jut el oda ahol megjelenik/nyomot hagy

ha van sűrített levegőd kend körbe szappanos vízzel kívülről a szélvédőkeretet és belüről fújd körbe levegővel. a beázásnál buborékolni fog.

picit visszaolvasol megleled  az elérhetőségét.

Előzmény: Szabi a6/a4 (19541)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19542

Rendben,kösz,majd mindenképp beszámolok róla,hogy mire jártam.

Előzmény: Krisztián9700 (19537)
Szabi a6/a4 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19541

Próbáltam kèpet is feltölteni, de valamiért nem sikerül. az úriembernek megkaphatnám az elérhetőségét? Aki foglakozik a SAM javítással. 
Köszönöm még egyszer a segítséget! 

Szabi a6/a4 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19540

..

Szabi a6/a4 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19539

Köszi a segítséget! Megvan a hiba! Beázott ahogy mondtátok is! 
azt még nem találtam meg, hogy hol ázik be. :( de fura mert a Bizti tábla alatt egyáltalán nem vizes a padló! Viszont felette van valami cső formájú dolog, lehet h ott kapott vizet. 

Előzmény: Quattroman (19538)
Quattroman Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19538

meg kellene keresni hol ázik be, sanszos hogy újra kell ragasztani a szélvédőt. ha a jobboldalon vizes attól semmi sem megy tönkre mivel ott csak az akku van, bal oldalon viszont a SAM modulra tud rácsorogni.

billentsd le a SAM modult (biztitáblát) és a hátulján lévő csatlakozásokat csatold ki, fújd be kontakt sprével- ha ettől nincs változás akkor csere, esetleg javítás. mindkettőben tud segíteni Ördög Zoli

Előzmény: Szabi a6/a4 (19535)
Krisztián9700 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19537

nem tudok mit mondani akkor - probálkozzatok. Ha van megoldása szívesen veszem

Előzmény: barbon1 (19534)
Krisztián9700 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19536

sam modult kell cseréni (biztosítéktáblát) több mint valószínű be lesz ázva

Előzmény: Szabi a6/a4 (19535)
Szabi a6/a4 Creative Commons License 2020.09.14 0 0 19535

Szevasztok! 
Esetleg történt már valakivel hasonló?!? 
Fortwo 450 benzin 60le 2004 

nem működik az indeksz az autón, sem ballra sem jobbra.

az elakadásjelző használatakor meg az autó nyitása zárásakor meg működik.
A másik próbléma meg ha bekapcsolom a fűtést , el indul az anlaktörlő elöl. 
a klima kapcsolón van 2 db led (nem tudom h mire szolgál) de a klímát is csak akkor tudom bekapcsolni , ha a hátsó ablakfűtés be van kapcsolva.. 

Szóval van egy kis gubanc az elektronikával. 
Az jobb tapososzőnyeg alatt vízet találtam, (olvastam

már h beázós fajta a kicsike. Gondolom ebből adódhat a probléma.

De nem látok elöl sehol beázást a műszerfal alatt. 
Köszi mindenkinek a segítséget előre is!! 
 

barbon1 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 19534

" elkopik a kuplungtárcsa egy picit "

 

Akkor két perc melegítés után vissza vastagodik ? Ugyanis melegedés után sohasem hagy ki.

barbon1 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 19533

"de fogadok ha előbb 1be teszed aztán hirtelen R-be mindig jó! "

Ne fogadj mert elbukod, úgy sem veszi ,sokszor próbáltam

Krisztián9700 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 19532

elkopik a kuplungtárcsa egy picit, ami azt jelenti hogy még tisztán látod a porcsatornát de a kopás mértékét is látod, ezekben a szerkezetekben nincs automatika ami utántállítana, emiatt a rugótányér feljebb kerül és a kuplungmotornak nagyobb ellenállása lesz mikor kinyomkodja. a 60.000 nyivlán sehol sem látod, de ha szerelőket kérdezed akkor kb ezt fogod kapni válaszul. A motor meg időzítésre van prgramozva pl 40 ms alatt kell venni a sebességet, ha ez nem történik meg akor marad a 0, de fogadok ha előbb 1be teszed aztán hirtelen R-be mindig jó!

 

 

Előzmény: barbon1 (19529)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.10 0 0 19531

A hangszóró rácsot kiveszed és alatta három,vagy négy lemezcsavar.

Előzmény: Goldyn (19530)
Goldyn Creative Commons License 2020.09.10 0 0 19530

Sziasztok!

 

451 Fortwo Coupe-ban az ajtókban lévő hangszórónak honnan érdemes nekiállni? Le kell szedni a külső elemeket?

S.O.S   Köszönöm: Betti

 

barbon1 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 19529

Szerinted mi az ami tönkremehet benne ami szabad szemmel nem látható ? Elég sok kuplungot láttam már 30 év alatt,jót és rosszat is,de talán egy sem volt amiről nem lehetett megmondani,hogy jó-e vagy nem.Ezért volnék rá kíváncsi,és miért csak a hátramenet és miért kell melegedni egy percet neki ? Természetesen minden tanácsot szívesen veszek csak azért az okát is szeretném tudni. Ez a 60.000 ezres csereperiódust egyetlen szakirodalomban sem láttam még leírva.

Előzmény: Krisztián9700 (19528)
Krisztián9700 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 19528

Ismerem őket. Továbbra is kuplung cserét javaslok. 60.000 kmnél kötelező cseréni, elöbb utobb összetöri a kuplungmotort. 

Előzmény: barbon1 (19527)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 19527

Nemrég volt a kuplung is lebontva a főtengely szimering miatt. A tárcsa is gyári értéken van szinte kopás sincs rajta,a szerkezet is hibátlan,meg akkor miért csak a hátramenetnél van gond és mi köze ahhoz hogy egy perc melegedés után szépen kapcsol ? Ezt  Te is tudod,hogy a kuplungja ezeknek már nem olyan mint a 450-nek.

Előzmény: Krisztián9700 (19526)
Krisztián9700 Creative Commons License 2020.09.07 0 0 19526

Meg kell kuplungozni, tipushiba, és ez mindig igy kezdődik!

Előzmény: barbon1 (19518)
bsyl Creative Commons License 2020.09.06 0 0 19525

Hello,

 

A felnik elkelődni elajándékozódni látszanak.

Előzmény: bsyl (19513)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19524

Ja és még annyi adalék,hogy amikor nem  kapcsolja a hátramenetet és ennek ellenére hátramenetben van a kar akkor villog az "N",nem tudom,hogy ez segít-e valamit ?

Előzmény: Quattroman (19521)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19523

Bocsánat,rosszul írtam.A váltóadaptációt csináltam meg géppel.A kuplunghoz tudom nem igazán kell csak egy gyújtás és egy fék

Előzmény: Quattroman (19521)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19522

Hiszek neked,megpróbálom,kösz.a segítséget

Előzmény: Quattroman (19521)
Quattroman Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19521

váltóadaptáció az nem azonos a kuplung installal.

az egyeshez nem kell fékpedáljel ellentétben a hátramenettel.

Előzmény: barbon1 (19520)
barbon1 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19520

Váltóolaj volt cserélve,kuplung adaptációt már többször megcsináltam.A fékpedál kapcsoló jó ötletnek tűnhet,de akkor az egyes miért nem hagy ki sohasem? Elvileg a kontaktokat is átnéztem,de azért az ördög nem alszik.Ja igen,és a hibatárban sohasincs semmi hiba

Előzmény: Quattroman (19519)
Quattroman Creative Commons License 2020.09.05 0 0 19519

fáradt. :-)

nézd meg a dupla kapcsolómotor kontaktjait, nem ugyanaz az oldala kapcsolja az egyest mint a hátramenetet.

cserélj váltóolajat és futtass le egy váltóadaptációt. a fékpedálkapcsoló is szivathat.

Előzmény: barbon1 (19518)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!