Továbbra se tudom, merre lehet az általad említett út.
Ha Dömörkapu felől jövök, akkor van egy kereszteződés, ahol jobbra megyek a kisrigó felé, tovább meg a sikárosi rét felé. Ha Sikáros felé megyek, akkor elérek a Királykúti nyeregbe, ahol a kereszteződésben balra megyek Szentkeresztre (Fagyoskatona felé), jobbra meg Pilismarótra.
A térképen egy harmadik út van jelölve, ami a Kisrigó elágazástól vezet Fagyoskatona felé, Sikáros és a Királykúti nyereg érintése nélkül. Na az szerintem nem aszfalt út.
Ja, és a kezdetét úgy találod meg, hogy elindulsz Dömörkapu felől, és mész jó sokat felfelé, és nem fordulsz el a Királykúti nyereg felé. (amely út mellesleg nem Szentkeresztre visz, hanem Pilismarótra).
Annyi megszorítással, hogy Pilisszántóról indultam és oda is érkeztem, tehát a Szentkereszt-Csobánka szakasz kimaradt. De Vaskaputól Dömörkapuig minden benne van.
Valakinek van kedve idén eljönni? 8 óra 47 perc volt kényelmes túra tempóval.
- nincs alacsonyan, amitől hosszú távon megfájdul a térded
- nincs magasan, amitől billeg tekerés közben a medencecsontod- ezzel párhuzamosan dörzsölődnek a lágy részeid.
Tekerésnél pont előny, hogy nem nyújtod ki teljesen a lábad, hiszen könnyebben forog. Ezért mérik álló helyzetben sarokkal, mert ott a (boka miatt) még a távolsággal sem lehet csalni, hogy kicsit spiccelsz.
Szia! Szerintem jelentkezz be a BG-fit re, és próbáld ki azt a beállítást, hidd el sokkal közelebb lesz a tökéleteshez, mint amit egyedül el tudsz érni… Van ott egy olyan stucni amit feltesz a bringádra, aki csinálja a vizsgálatot, és nagyon sokféle beállítást le tud vele modellezni, mint hosszban mind szögben, nekem nagyon bejött, és akkor lehet, csak egyféle + stucnit kell majd venned, láttam már olyat, hogy valaki megvett 4-5 féle stucnit és egyik sem volt jó… Ha megvan a jól beállított bringa, akkor érdemes a helyes testtartást és hajtásmódot elkezdeni gyakorolni. (Persze mindezt csak szerintem ;-)
Na, most kilazítottam a stucnit és a kupakot és újra jól meghúztam őket. Úgy tűnik, hogy a kattogás eltűnt, viszont érezhető lett a csapágyazás, vagyis enyhén súrlódik, "darabos" a kormányzás. Próbáltam olyan köztes megoldást találni, ahol nincs kattogás, nem mozog a csapágy, de nem is lesz darabos a mozgás. Nehéz...
A fékkarok feljebb húzásához le kell gondolom tekerni a bandázst, csináltam már a batavuson még régen elég macerás volt hogy szép legyen és korrekt is, lehet hogy burzsuj leszek most és ha úgy is viszem a szervízbe hétfőn megkérem őket hogy tegyenek rá egy vastagabb puhább bandázst és hozzák feljebb a karokat ha már áttekerik.
Bár elég demoralizáló volt, mert azt a cirka 1,3km -es kört nyomtam a közlekedési múzem előtt elhaladva, és ment előttem egy trekkinges ugyanezt a kört nyomta akit nem tudtam megelőzni, bár a csávó nagyon ki volt gyúrva akkoar volt a vádlija mint nekem a combom és nem egy auchan -os bringán ment.
El kell dönteni, hogy izotóniás italt szeretnél, vagy csak ízesített vizet. Az izotóniás ital lényege, hogy az ital ozmózisos nyomása megegyezik a sejtek belső ozmózisos nyomásával, ezáltal jobb a felszívódás, és a folyadékban oldott anyagok sokkal hamarabb hasznosulnak. Ezért adják meg a gyártók, hogy mennyi vízhez mennyi por kell. Természetesen lehet sokkal hígabbra csinálni, de ezzel gyakorlatilag az egész ital értelmét veszti, mert nem fog úgy működni ahogy kellene, de legalább jó drága lesz.
Ha csak ízt akarsz adni a víznek, akkor önts össze 12%-os narancslevet és vizet fele-fele arányban. Kellemes íze lesz, és olcsón kijössz. Én ugyanezt almával csinálom, most ez a kedvencem. Versenyre viszont kikeverem a megfelelő arányú izotóniás italt, ott nem spórolok a porral.
Igazad van, biztosan a Királykúti nyergen át megy a verseny. Rosszul van jelölve.
A Fagyoskatona amúgy teljesen jó minőségű, csak hideg…
Az alján, a Kis-Rigótól jövő út becsatlakozásánál volt tavaly rossz az út (nem értettem, hogy rontási vagy javítási szándékkal nyúltak hozzá), de már nincs rajta annyi kavics.
Szerintem a kormányt inkább lefelé billentsd, az alsó szár legyen közel vízszintes. A fékváltókart meg kicsit feljebb kéne hozni, nagyon kinnt van a kormány csúcsán. A fékkar alsó csücske kb. a kormény alsó szárának meghosszabbításába essen.