Hát persze, hogy másabb, mint a széria! Sokkal jobban kezelhetőbb, nem gondolkodik egy órát a kanyarodásnál, sokkal jobb a futóműve, és persze jobban húz:)
Állítólag a rallyra épített wartburgokkal az elrajtolás volt a legnehezebb, egybként ma is látni ilyen wareszokat a magyar rallybajnokságban a historik csoportban, de ezeket ma már korszerűbben és elég pengén meg tudják építeni.
Jó de azért vágod,hogy egy széria és egy verseny waresz között volt némi különbség:D A kasztni kivételével szerintem minden más volt..akárcsak egy sokdán.
Kb 2 hete vezettem papam 4utemu Wareszat, hat nem semmi elmeny volt! A belter ergonomiaja vhol borzaszto es az iszonyatos kozott van. 10km utan megfajdult a hatam. Olyan az auto belseje, mintha beledobaltak volna az alkatreszeket es jol osszeraztak volna. Langaleta mivoltom (es a sik padlo) miatt a kormanyt 30 centire, a tetokarpit pedig -2 centire volt a fejemtol. Felnyomtam vagy 3-at az idetlen kapcsolokbol a muszerfal mellett, de a tompitott fenyszorot igy sem sikerult bekapcsolni. Sztem egy csettegon (=homemade kistraktor trabant es szenasszeker keresztezesebol) jobban el vannak helyezve a kezeloszervek mint ebben. Eleinte tobb idobe telt megtalalni egy fokozatot a sebvaltoban, mint ameddig magaban a fokozatban gyorsitottam. A pedalok kezelese pedig nem hasonlithato semmilyen autohoz amit eddig vezetem... legyen eleg annyi h felelmetes! A kormanyzas sem volt egyszeru mutatvany. Vmiert olyan hulyen van elhelyezve, hogy meg a kanyarodas is kihivast jelent. Az ellenkormanyzas pedig sztem kivitelezhetetlen ebben az autoban! Az mindenesetre meglepett, hogy milyen jol ment. Viszont ezt mar a nyugati technikanak koszonhetjuk, ugyh Off topic lenne :))) Szoval le a kalappal azok elott akik ezzel el mertek indulni egy versenyen!
A Skodaban (bar az is kicsi) ellenben olyan erzese van az embernek, h sportautoban ul (persze amig el nem indul, vagy amig ra nem jon h 2006-ot irunk :)). Nagyon konnyen kezelheto auto, kezre all minden es meg a konstrukcioja is olyan mint egy Porsche-e' :) Nemcsoda h annyi rallyauto epult belole!
A ZIL parked near the Red Square in Moscow. It weights over 3 tons and has a 7,7 litres V8 on 315 hp. Automatic 3 steps gearbox, max. speed 118 mph, acceleration 0 to 62 mph - 13 s. Brakes: disks, with hydraulic control.
És ez a piros cabrio tutti, hogy gyári? Azért kérdezem, mert amit annak idején láttam a neten, azon 2 eltérés biztosan volt: egyrészt volt rajta bukókeret, másrészt a műszerfal is tök más volt, nem a "sima" kispolszkié. Volt benne fordulatszámmérő és vízhőfokmérő is. És mintha az ülései is "recaro-sabbak" lettek volna, de erre már nem esküszöm meg...
Nézd meg az adatlapomat, a "Nyitott topikok" alatt megtalálod ezeket! Sajnos alig írnak ezekbe, ezért kétségbeesetten a képekre válaszolva megkértelek Téged, hátha téged érdekelnek ezek az autók!