Még én sem tudom, hogy mi van az ügy mögött, de ennél sokkal kisebb ügyek esetén is megvan az ügymenet a hivatalos álláspont közlésének. Ha nem is leszek gép közelében, akkor is igyekszem majd a lehető leghamarabb kitenni. Tippelni nem akarok és nem is fogok, hogy mi lehetett a hiányzó fedlap oka.
Amúgy is elég életszerűtlen. Ha menet közben lopták le, biztos, hogy , ha másra nem, a zajra felfigyel a gkv. És nem megy tovább. A két rövidgatyás is érdekes, tegnap meleg volt, de ennyire talán nem. Okos szakértő látta a váltó végét, és megmondta, hogy az a motor. Meg, hogy aláírás kell reggel. Biztos látott VT-s menetlevelet mostanában. Ha holnap a telephelyen lefényképezek egy kerék nélküli buszt, beküldöm a szennylapnak, kiderül, hogy úgy járunk.
Pont erre gondoltam én is. Ugye ezek a magas igazság tartalommal bíró napilapok bruttó 10ezer FT-ot adnak egy egy ilyen fotóért. Ennyiért meg is érheti akár.
Miért nem lehet ilyenkor a bejelentőt hivatalból jól megrángatni? Fél év felfüggesztett, és utána majd meggondolja, mikor szórakozik megint. Amúgy a körmére kellene nézni annak, aki a felvételt készítette, mert szerintem ő szedte fel.
Nem szólnak semmiért sem mert akkor lehet le kell szállni.
Ilyenkor ott a helyszínen nincs gond, de utána lehet írni a BKV-nak (most már BKK) vagy a BKV Figyelőnek és lehet bizonygatni hogy egész nap így ment és már reggel óta az utasok veszélyeztetése folyik... :(
Nyilván a sofőr nem így hozta ki a garázsból. Valószínű valaki a seggére vert útközben.
Ahelyett hogy fotózták, szólni kellett volna a sofőrnek. Anno ugyan ez volt egy IK 260 buszon még a békebeli 288-as járaton évekkel ezelőtt. Ott is csak kerülgette a nép ahelyett hogy szóltak volna. En szóltam a sofőrnek, Kamaraerdőben ki is állt a forgalomból, az utasok meg engem szidtak.
Rendszámot direkt nem írok, de hétvégén találkoztam egy jófej nagydumás sofőrrel, kár hogy csak 1 megállót mentem vele de valszeg dőltem volna a röhögéstől ha végigmegyek ;)
"A következő megálló a Blaha Lujza tér, egyes információk szerint itt született Darth Vader, de nem biztos..."
Most néztem, hogy BPI-779 idevágó oldalán frissült az adatbázis, ezzel elérhetővé váltak az újabb menetrendek és a kocsikiadás is a forgalmi számok listájánál.
Láttam már egy-egy vonalról hogy milyen kocsikiadás várható, meg ugye forgalmi számból is lehet (bár nem feltétlenül érdemes) jósolni. Van esetleg arról nyilvános vonalszintű kimutatás, hogy az Arriva melyik típusból hány darabot ad ki az új rendszerben?