Scenic 2 2004 1.9 DCI. Először csak dadogott és nehezen indult, az ECU-nál kicserélték a ford.szám jeladó két tüskéjét és megjavult.
Ment pár hónapot, majd nyaralás közben elkezdett megint néha bedadogni. Örültem, hogy hazaértünk, mert egyre gyakoribb lett a megtorpanás.
Visszavittem a szerelőhöz, de nem volt nyitva, mire haza értem már be kellett tolni a garázsba. Újfent vissza vergődtem, de visszahívott, hogy nem
tudják megcsinálni. A jeladót ezúttal ki is cserélték, mert hibakódnak annyit írt, hogy az a baja. Vezetékeket szakadásra, testzárlatra kimérték de nincs több
tippjük, szerintük a motorvezérlő halt meg.
A kocsiban 197.000km van kereken :( Turbócsere 170e-nél, szervizek rendszeresek, 10e olaj + minden szűrő csere, a kocsira mindig odafigyelek mert nagyon szeretek, ami tőlem telik azt megkapja.
Rendeltem egy bosch és gyári szám szerint megegyező ECU-t, egy ismerősöm át tudja írni BDM-en keresztül a teljes tartalmat. Ezt még megvárom,
de ha ez sem jön be akkor elvesztem, mert már a második autószerelő utasított el.
Utolsó reményemben nektek írok kedves hozzáértők, találkozott-e már valaha valaki ilyennel?
Gondoltam, újra közzé teszem de immáron csatolok pár képet is :)
Egy váratlan esemény okán eladóvá válik az autónk. Adatai: Grand Scenic, 2005-ös évjárat, 1.9 DCI 120 LE. A színe fekete metál, felszereltsége Dinamique Plus (7 személyes). Km óra állása 182e km. 3 éve van nálunk, kemény 20e km-t tettünk bele :) Amit mi megcsináltunk rajta (számlákkal igazolva): vezérlés szett, laposszíj szett első - hátsó féktárcsa - fékbetét szett, olajszivattyú és hajtókarcsapágy csere, 4 db új nyári gumi gyári alufelnire szerelve. Turbó tavaly lett felújítva, ennek az eredeti alkatrésze is megvan. Befecskendezők padon ellenőrizve és tisztítva lettek, felújítani nem kellett. Mióta nálunk van garázsban áll csak, és 10e kilóméterenként kizárólag Mann Filter szűrőkkel és Valvoline olajjal lett szeretgetve. Sérülése apró karcokon kívül nem volt, de pár hete a bal hátsó ajtónak nekitolattak. Ennek a csere ajtója már megvan, azt adom hozzá. Ha valakit így érdekel az autó az ára 950 e Ft. Ha kéri, megjavíttatom és épen is el lehet vinni de akkor 1050 e Ft az ára. Képet küldök érdeklődés esetén: tonyto kukac citromail pont hu
olvasom a vízpumpa fogott ,én is így csináltam volna megmarad a menet valamint jobban lehet leszerelni hisz a támasztási felületeken eloszlik az energia ,ergó kisebb az esély a bajra :) csak saját vélemény :)
Korábbi hsz ugyan, de sikerült megtalálnod a hiba forrását?
Nálam jelenleg a helyzet, hogy egyik napról a másikra kiégett szintén a bal tompított, ma vettem bele egy pár új izzót, de sajnos egyikkel sem akar világítani...:(
Az enyém mondjuk bal elől nyomva volt, ezért már nem a gyári Hella fényszóró van benne, ha nem vmi ATF ha jól emlékszem..
azért a csodálkozás mert a tűzkarika egy tömítés ami fixre van húzva utána van egy flexi cső ami nem adja át a rezgést az egész csőnek, tehát ez után kell keresni a nyikorgást
Azért a tűzkerék ....mert tipikus renault betegség.......és amikor felemelt állapotban a kipufogó végét fogjuk, egyszer se jön el a nyikorgó hang......
1,5dCi-n van egy tálca a befecsfejek alatt ha ott szivárog a gázolaj azt egy cső vezeti le a motor alá, nem tudom a 2.0 van-e ilyen mindenesetre a résolaj csöveket ellenőrizném
fehér füstre nincs tippem, csak ennél a tempónál vagy minden nagyobb gyorsításra?