Pedig az elsők aljában tud megállni jobban a nedves sár. Sőt jobb oldala jobban,a sok nagyobb kátyuk és viztócsák miatt.Kb:130e.Nem vészes,könnyen cserélhető.(rugóösszehuzó nemárt).De nem megszokott,mint pl a fordoknál.Ott pattannak dögivel.
Mindenféleképp az irridiumos utóbbi !! Csakhogy ne kelljen idő előtt trafókat is cserélni.Kicsit igy beszorozva fájós,de jópár tizezerig nem kell cserélni.
Majd lekapom inkább.De ahhoz a turb.hővédő lemezeit le kell vennem.
Az érzet "lehet" csak amiatt,hogy gyárilag a wg rudazat rugója elgyengűlt.Én erre akasztottam jóval erősebb visszahúzórugót.Jó lenne egy kamerát ilyenkor odatenni,mennyivel lassabban nyitja az eleresztő lapátját....kivàncsiságból.
Azt én is erősebb külső húzórugóval spékeltem meg.3.erősség lett a jó,ami emeli a turbónyomást,a megfelelő kereteken belül,ecu szabályzási határain belül működik.Vagy lassabban engedi el a nyomást.A lényeg ,utána "nagyobbat tol" érzetre.
Még irhatnál,mit okoz ez az elpusztulások több darabnál is.Honnan veszed azt észre hogy nem működik?Lehet nem is "csak arra" kell gondolni.
Rudazatot rézpasztás zsirral kennd meg,az birja elvileg ott a hőt.(szemből a jobb fele).Bal felét ami bemegy a vákuumházba,meg wd40.Ez a wg rudazat is tud nyikorogva hangot adni,ami abban az állapotban már késlelve nyitja a lapátot.
Még annyi,volt ilyennel dolgom,hogy egy szerelő teljesen felcserélte a gumicsöveket.Okozott ez elég galibát,....ment mint a veszedelem,(turbónyomás megemelkedett ),de teljes gyorsitásnál vészüzemre vágta magát.Anno még hugoapival próbáltunk rájönni mitől lehet.Előzéseknél gondolhatod.
Nos itt egy kép a bekötésről,ellenőrizd nem e szivat téged esetleg egy harmadik variáció.