Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7907
Most már mára elbúcsúzom, köszi a késői" beszélgetést".
Előzmény: Levays (7906)
Levays Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7906
Van egy másik is,de az öregebbnek néz ki. Sajnos a motorja szétfagyott a dugattyúk teteje beszakadt,meg minden ami színesíti az életünket...
Előzmény: Levays (7905)
Levays Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7905
Korban egyformák a Renaultok,de akkor volt váltás( azon a hűtő szebb. A Pampa már jár és nagyon szépen.
Előzmény: dutrancs (7904)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7904
A dátum nem jó a képeken!!
Előzmény: dutrancs (7903)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7903
A Pampád mellett itt a Renaultod is.Ezt csinálod vagy van régebbi Renaultod  is?
Előzmény: Levays (7901)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7902

Nem is gondoltam,hogy még fent vagy.

Egyszer már voltam Tiszabercelen egy ilyen szivattyútelepen és említettem egy régi vízügyes főnökömnek(meg ralinak) és mondta,hogy van Karapancsán is.Régóta tervezzük,hogy leugrunk.

Előzmény: Levays (7901)
Levays Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7901
Örülök,hogy raksz fel képeket mert én mindig elfelejtem hogyan kell. A látogatásra örömmel megyek, legalább lesz idő beszélgetni. Kötetlenül még nem is tudtam a rali-val beszélgetni. Mindig majd legközelebb,aztán akkor sem sikerült....
Előzmény: dutrancs (7900)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7900
Gondolom holnap zongorázza le rali apu.
Előzmény: Levays (7899)
Levays Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7899
Én ottvagyok! Mikor lesz a túra?!
Előzmény: rali (7897)
bbeci Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7898

Ez csodálatos!Mezőkövesden van,vagy máshol?Működőképes,nemde?

 

Én kicsikre volnék kíváncsi,bár szerintem morzsoló lesz az amit nekem mondtak,de majd meglátjuk.A szép festett HSCS embléma az rajta van,a többit meg majd a képekről.

Előzmény: rali (7896)
rali Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7897
Ez nagyon jó megoldás.
Esetleg valaki csatlakozna?
Előzmény: dutrancs (7895)
rali Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7896
Előzmény: bbeci (7892)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7895
Oké! Soltig lemennék,hogy ne keljen annyit autóznod.
Előzmény: rali (7894)
rali Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7894
Letefonálom és idejében szólok.
Előzmény: dutrancs (7893)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7893
Már hogyne volna! Mikor?
Előzmény: rali (7891)
bbeci Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7892

Üdv.Mindenkinek!

 

Érdeklődnék,hogy kinek van információja,főleg kép érdekelne a Hofherr gyárban készült kis fajta cséplőgépekről,amiket stabilmotorral hajtattak,ami fa konstrukciós,és vontatható is?

Azért kérdem,mert úgy tűnik jelbe van egy ilyen masina,ami komplett és pajtában áll,állítólag.

Milyen motorokat használtak ezekre gyárilag,vagy egyeltalán gyárilag motorral árulták-e őket.Képet a jövő hétre kapok a masinárol.Motor is van rajta,majd kiderül hogy milyen.

Előre is köszönök minden infót!

rali Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7891
Drága barátom, volna-e kedved decemberben szivattyútelepet nézni Karapancsán?
Előzmény: dutrancs (7890)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7890
UE-28-ason én is láttam már MTz ét- és Ifa tipusok valamelyikét. Ifa TGL-eseknek van több fajtája.Kivülről a ház szinte egyforma de a belselyében a fogaskerekek szélessége változó,attól függően,hogy hány l/p.
Előzmény: dutrancs (7889)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7889
Tudsz te már mindent! Csak bátortalan vagy.A vezérlőtömbbe jól látod nincs szelep.A munkahengert meg levegősnek nézem inkább.Az MTZ 50-és 80 -as jobbos az MTZ 5 (45-ös) balos meghajtás felől nézve.Kéz alól nem vennék mivel nincs rá garancia,hogy már nem kidobták-e valamiből.
Előzmény: trakee (7886)
trakee Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7888

És az UE 28 szíjjal hajtja a hidraulikát? Vagy csak a szíjhajtás tegelyére tetted? NEm fogja meg? Mekkora a kis Dutra motorja? Ez 1644 ccm, olyan 24 LE

Mondjuk a TLT nem forog éppen gyorsan :D

 

Viszont asszem ez az MTZ szivattyú 10-20 év múlva is lesz, ha ki kell esetleg cserélni, ráadásul újonan, boltból 10 e ft az ára. Csak a forgásirány kérdés még :)

Bár legrosszabb esetben a zárófedelet levéve, megfordítva, és a két tengelyt megcserélve tuti forgásirány csere következik be! Bár többféle szivattyút találtam, de kívülről úgy fest, a többi is megforsítható.

Előzmény: Törölt nick (7887)
trakee Creative Commons License 2009.11.30 0 0 7886

Dutrancs Mester!

 

Még egy kérdés.

 

50-es MTZ hirdomotorja elég lehet? NS 32-es. Vagy ez is nagy lehet? Megfogja a motort? Ez elvileg 45 l/perc térfogatárammal 100 kg/ccm nyomást tud a gyári adat szerint, van ahol 100 bar, és 60 l szerepel (ez alkatrészáruda).

 

Esetleg érdemes foglalkozni a vaterán hirdetett ilyesmikkel:

http://www.vatera.hu/elado_hidraulika_szivattyu_156545061.html Mondjuk ennek a forgásiránya nem jó! Bár itt rosszul gondolom, hogy tulajdonképpen mindegy, csak fel kell cserélni a kilépő oldalt a belépővel? Vagy nem ilyen egyszerű? Persze logikusan a beömlő cső vastagabb. Illetve az NS32-es robbantott ábráját nézve szimmetrikusnak tűnika  terelőtárcsa, meg az egész, így talán megfordítható? Egyáltalán merre fogoghat? A forgásirány akkor jó, ha szemből (tehát a tengelyvéget) nézve az óramutató járásával egyezően forog.

Vagy ez: http://www.vatera.hu/hidraulika_szivattyu_bulgar_157653497.html

ebből még van: http://www.vatera.hu/hidraulika_szivattyu_157605596.html

 

 

És egy útváltó: http://www.vatera.hu/hidraulika_utvalto_157260453.html Ez való lehet ilyesmire? Bár ebben nem hiszem, hogy van nyomáshatároló.

 

Munkahengernek pedig valami kicsi, nagyobbacska átmérőjű lenne talán célszerű, mert az ülés alatt ugye csaka  rövid jöhet számításba, a nagy átmérő azonos nyomást feltételezve nagyobb erőre képes egy kisebbhez viszonyítva.

Valami ilyesmi:

http://www.vatera.hu/hidraulika_munkahenger_157933201.html bár ez nem tűnik mobilnak.

Előzmény: dutrancs (7850)
rali Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7885
Észveszejtő tákolmányok.
Előzmény: haflinger (7884)
haflinger Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7884
Láttam már a kisflexen, hogy most éppen ez a téma :-) Ez a kép nekem is megvolt, sőt megfejelem egy másikkal.
Előzmény: rali (7883)
rali Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7883
Nézd csak:


Előzmény: haflinger (7876)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.29 0 0 7882
Ez igen!!! Jó ám a memóriád.Kezelésit már kaptam ,képek nélkül.Azt be is tettem annak idelyén.Mármint a borítóját.
Előzmény: haflinger (7880)
haflinger Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7880
De sajnos az OKSZ permetezőgépről még mindig nem találtam meg a képeket :-) Viszont itt van egy kép 1970-ből egy NDK gyártmányú FTL terepjáróról. amiről ezen kívül semmit nem találtam még. Erről nem tudsz valami bővebbet? Jó lenne, ha valakinek lenne valami infója róla.
Előzmény: dutrancs (7878)
haflinger Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7879
És valószínűleg az orosz típusok is sokkal jobban beváltak volna, mint a román csoda :-)
Ők ma is használják permetezésre az UAZ-okat, GAZ-okat. A Carpatira fordított energiával ezekből mi is egész komoly célgépeket építhettünk volna.
Előzmény: haflinger (7877)
dutrancs Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7878
Látom a kedvenc témádnál vagy!Csak így tovább.
Előzmény: haflinger (7876)
haflinger Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7877
A Multicarról is kiderült, hogy mégis megfelel nekünk, igaz ekkor már az is nyugatinak számított :-) (Na jó, az igazsághoz tartozik, hogy a hetvenes években azért ilyen kivitele még nem volt.)
Előzmény: haflinger (7875)
haflinger Creative Commons License 2009.11.28 0 0 7876
Ide a megyei Növényvédő Állomásra egy Carpati került, aminek az első télen sikerült is szétfagyasztani a motorját. (Hiába, a léghűtéses Puch motorhoz voltak szokva. :-)
Nagy tragédia nem történt, úgysem használták semmire. Akkor még bőven ellátták a feladatokat a Haflingerek, sőt egy még mindig megvan belőlük, talán Bobek kolléga talpra is állítja majd.
Előzmény: rali (7874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!