Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.04 0 0 149
ha5nx,

alapjaiban ertem amirol irsz, csak 1-2 reszlethez szolnek hozza:

Ha hasznaltat veszel, az nemcsak Nemetorszag kozepen, de akar a Cora-nal is elromolhat. Es ha egyszer elromlik valami egy 100-150ezer kmes autoban, akkor kinyithatod a penztarcadat, es van ra esely, hogy lassad az aljat. Azaz szerintem uj auto, ha megengedheted magadnak.
Aki nem hajtja, kinek nem munkaeszkoze, annak 7-10 ev elteltevel lesz benne 150.000km, es ahogy mondtad, akkor is meg auto lesz.

Az igaz, es teljesen egyetertek veled, hogy egy 80%ban autopalyan jaratott kocsi jobb allpotu mint egy varosi. (mginkabb lasd Toyota Raba Ring 100.000km tartos teszt) A gond csak ott kezdodik, hogy igazat mondja-e az elado. A hasznaltpiacon a vevo kenytelen azzal szembesulni, hogy igencsak atverhetik. Aki kritika nelkul beveszi a "dumat" az autorol az ne csodalkozzon, ha fel ev mulva arcara fagy a mosoly. Van persze ellenpelda is. Ugyhogy hasznaltat csak akkor javaslom, ha a szomszede vagy ismerose, akirol biztosan tudod, hol es mire hasznalta a kiszemelt autot, es ismered a vezetesi stilusat is.

Előzmény: ha5nx (141)
Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.04 0 0 148
Akire tartozik:

Allj, allj, allj,

Ki mondja itt, hogy Daewoot KELL venni?

A Daewoo 1 lehetoseg a 30-bol, ha akarod elsz vele.
De donthetsz ugy is hogy mast, vagy semmit sem veszel. Mert mindenki arra kolti a penzet amire akarja...

Nem bizonygatom mennyire jol valasztottam, tudom.

Zavar, hogy a Daewoo-t veszik? Tomegesen? Tucatszamra? Mintha kezdene kedvelt auto lenni? Ez van.

A Daewoo egy lehetoseg, ahogy ez a topic is az. Miert valasztod Te is a Daewoo-t?:))))

Maradok Daewoo Fan

Előzmény: ha5nx (144)
szenyor Lopez Creative Commons License 2001.01.04 0 0 147
Daewoo Fan,

Elég nehezen viseled a kritikát.
Az a Cadillac-es duma kemény volt. Szerintem CaddyLacee azért vett Cadillec-et, mert tényleg valami pluszt nyújtott neki azon kívül, hogy autó.
Egy Daewoo fan mitől lesz fan? Az egyedi belsőtől, a high-tech motortól, vagy netán az igényes kidolgozástól? Esetleg a koreai életérzés iránt vágyakozol?
Ne haragudj, de te nem Daewoo fan, hanem "3évesgarancia" fan vagy.
Szerintem te vettél egy autót és most mindenkinek be akarod magyarázni, hogy a legjobb választás volt, de legfőképpen MAGADNAK.
Miért nem fogadsz el kritikát? Miért gondolod, hogy ha neked a 3 éves gari az elsődleges, akkor nekem is az?

A Lanost milyen időközönként (km) kell olajcserére vinni?

Lopez

75TS Creative Commons License 2001.01.04 0 0 146
Daewoo Fan: Bocs, nemszokásom csak úgy berepülni más topikokba, de egyet kell értenem ha5nx -el. Az az igazság ha lenne elég suskám biztos ,hogy új járgányom lenne, de mivel tanulok maradt egy használt Alfa 75-ös. A kocsi( már ha ismered a tipust) eléggé tágas, 150LE-s, hátsókerékhajtású. Ezzel fiatalon élvezet az autózás (ezt megnézik a csajok) és nem sajnálom nyirni(pörgés egy helyben...) mindezt 540eFt -ért. Egyszó mint száz a te Daewood árából jó pár darabot szét lehetne nyirni(már ha ez volna a fő célom), azonkivűl a Daewoo tucatautó.
Előzmény: Daewoo Fan (143)
minimal Creative Commons License 2001.01.04 0 0 145
Ha sokat autópályáznék, akkor aztán biztos nem vennék dévút. Üveghangon mehetnék 130-at és izzadna a kezem a volánon, hogy ne szálljak el egy kanyarban, no, és a fékek....

Én használtan vennék egy minimum 2.0-es, de inkább 2.5-ös autót, ami bírja az autópályát, és nem eszik olyan sokat.

ha5nx Creative Commons License 2001.01.04 0 0 144
Azok a bankok persze hatalmas koreai állami bankok, akik inkább pumpálják a pénzt egy hitelképtelen és veszteséges termeléssel üzemelő gyárba, minthogy a koreai kormánynak munkanélküliek tízezreivel kelljen megküzdenie.

Talán így is kisebb a veszteség, mintha ennyi embernek kellene munkanélküli segélyt fizetni.

Arrafelé még a demokrácia és a piacgazdaság eléggél távoli fogalmak.

Előzmény: Daewoo Fan (143)
Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.04 0 0 143
Van egy ket nagy bank, aki fantaziat lat abban, ha a betetesei penzet a Daewoo feltamasztasara, annak megsegitesere forditja. A te minimal adomanyod nelkul is elboldogulnak.

Egyebirant ujevi udvozletet kuldi hazai 6000 zsiruj Daewoo tulaj a vilag masfelmillioja kozul.

Előzmény: Daewoo Fan (140)
minimal Creative Commons License 2001.01.04 0 0 142
Meg is venném, ha nem tanulnék, és lenne pénzem!

Nem értetted amitt az imént leírtunk.
A te megakirályminőségűszuperdévúdat se tudnád 1-2-re eladni!
A gyártó tönkrement, mert még újonnan se tudta eladni, annyira, hogy a Ford megijedt a cég anyagi állapotától!!!

ha5nx Creative Commons License 2001.01.04 0 0 141
Nem értek veled teljesen egyet.

A visszapörgetett óra csak a kezdőket veri át. Ma már ha használt autó vennék, megnézném pl. a legnéscsillapítókat. Ha már nem a gyáriak, gyanús. Végeznék veszteségmérést. A pedálok, kormány kopottsága, a biztonsági öv rojtossága szintén sokat mond.

Ha viszont nekem arra kell a kocsi, hogy eljárjunk moziba, hétvégén a nagyihoz/anyóshoz, akkor nem érdekelne, hogy 150ezer km van benne, mert az én évi 10ezremmel is még 10 évig autó lesz. De ha évi 50-et megyek, akkor már más a helyzet.

Nem tervezem visszapörgetni az órát ha eladom a kocsit. Tudom, hogy jobb állapotban lesz a maga 150ezrével mint egy taxi, amelyben ennek a harmada lesz. Van, hogy több száz km-t megyek, akár kuplungolás nélkül is - éjszakai vezetés német/francia autópályán - ezért a kocsi nem használódik túlzottan.

Mellesleg egy használt autónál szerintem aki egy kicsit is tapasztalt, tudja, hogy a kilométerszámláló állása semmit sem jelent. Még szervizkönyvnél sem. Érdekel, hogy egy haverom hogyan spórolt a kötelezőn úgy, hogy a garanciája is megmaradt? Szépen lement 40ezret - közben persze otthon cserélgette az olajat - majd visszapödört belőle 30-at és elment egy kötelezőre, ahol beütötték a pecsétet. Szervizkönyves autó, hogy van benne 50ezer km, ami valójában majdnem 200ezer. Ehhez mit szólsz?

Szóval ismételten azt mondom, hogy ha keveset megyek, akkor egy használt nagyobb kocsi - Opel Vectra, Alfa 155, Omega, Avensis, Laguna, Accord, Volvo 960, Mondeo... (a sorrend tetszőleges, Passat kimarad a lopás miatt) - amely jó állapotban van kb. max 100 ezer km-vel és nem feltétlenül az óra alapján. Ma már bármely autó elmegy 250-300 ezret, tehát még akár 10 évig is megtarthatom, viszont 3 milláért veszek egy 5 millás kocsit, ugyanúgy kapok rá hitelt...
Ha viszont sokat megyek, már kockázatos egy használt, mert egy pitiáner hiba is rengetegbe kerülhet. Pl. hétvége elején elromlik valami 10ezer forintos alkatrész de Németország közepén. Pár száz DEM-ért bevontatják, alszom két éjjel hotelban saját költségre és nem érek a célomhoz időben. Na itt azért új, mert ugyan abban is besz.rhat valami, de akkor ingyen szervíz, hotel, csereautó... 3 évig. Csak ezért új, semmi másért.

Előzmény: Daewoo Fan (137)
Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.04 0 0 140
Nem ugatni kene minimal, hanem megvenni a Joe 155-os Alfajat:)))

(Nem tudom mennyi idos a jargany, de ara alapjan gyanitom egy fel evtized mar mogotte van. Semmi bajom az Alfaval, nem en allitom, hogy "eladhatatlan habar alkalmi vetel", a tenyek alapjan csak kerdezem: miert nem veszik ha ennyire megeri az arat?)

Előzmény: minimal (134)
Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.03 0 0 139
CaddyLacee

Gyanitom miert kellett neked Cadillac:

Nehez volt a penztarcad, faraszto volt cipelni.
Amiota megvan a jarganyod hatarozottabban konnyebb lett a penztarcad, gond egy szal se, 2 legyet 1 csapasra: az autod azota is folyamatosan "konnyiti az eleted".

A Cadillacnel jobb "segitseget" keresve se talalttal volna.

Gratula

Előzmény: CaddyLacee (136)
minimal Creative Commons License 2001.01.03 0 0 138
Daewoo Fan!

Ültél te már autóban?

Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.03 0 0 137
Gabor

En nyugodt vagyok. Van egy garanciakoru autom, aminek a kilometerszamlaloja csak azert van , tudjam mikor kell szervizbe menni, tovabba tudom hogyan vezetek, es abban is biztos vagyok, hogy a motor es kapcsolodo elemei nem karosodhattak miattam. Igy ha adodna valami, az a garancia kereteben orvosolhato.

Igen nem akarom eladni az autót 3 évesen, és nics ra okom es a futásteljesítmény is barati es ami fo: en hajtottam bele.

Neked el KELL adnod, mert három évesen benne van 150-200 ezer km. Azt elhiszem, hogy 6 évesen még visszapörgetett órával is eladhatalan.

Jotanacs: Ha meg most visszaporgetsz belole legalabb 100.000km-t, es talalsz egy balekot, aki alkalmi vetelt lat benne, ugy igencsak atvered a palit, ami teged persze cseppet sem kell, hogy erdekeljen: csak vegye meg valaki marha... Jol gondolom, te is igy latod?

Na ezert gondolja meg mindenki 10X mielott egy vadi uj Daewoo arat kiadja velamely alkalmi vetelert. (Egy Golf, Astra ujonnan 3,2millio, 2-3 evesen ("megkimelt allapotban=porgos oraval") meg mindig dragabb lehet mint egy Lanos.)

Esti mesenek ajanlom a csinald magad, fejlodj a korral sorozatbol a digitalis orak buheralasa cimu topicot.

Csak batran. Alkalmi vetel, utolso lehetoseg.


Gabor: "Szerintem új autót annak érdemes és kell vennie aki rengeteget megy, külföldre is és
sokat jelent számára az ingyenes assistance, garancia..."
Daewoo Fan megjegyzese: "... es a 3. ev vegen az autot ugyis megveszik a balekok."

Előzmény: ha5nx (133)
CaddyLacee Creative Commons License 2001.01.03 0 0 136
Dévúfan!
Azé' kapjámá magadhoz...
A végén még kiderül, hogy a Lajos ezerszer jobb mint teszem azt egy Alfa 156...ami egyébként egyik kedvencem nem amerikai autóban :)
De azért ez erős volt. Igaz, az olasz autók nem a megbízhatóság csúcsán vannak, de nehogymár összetedd a mindenhol-műanyag médintájván tucatató-jólesszez tojásforma-egyenkocsi Lajosoddal!
Irgumburgum. Még az is kiderül nemsokára, hogy a Cadillacem egy stílustalan kényelmetlen szar, és a dévú a legjobb.

Előzmény: Daewoo Fan (130)
minimal Creative Commons License 2001.01.03 0 0 135
Ecseteljem neked, hogy az ismerős Nexiájával menny baj van?Pl: az e-ablakemelő rendszeresen elfárad!
minimal Creative Commons License 2001.01.03 0 0 134
Az a 20000 ugye vicc?
Daewoo Fan! Hány éve gyártják azokat papírmasékat?
Honnan tudod, hogy a dévú pár év alatt eljutott minőségileg, és technikailag oda, ahová a többi autógyár? Honnan jött neked az, hogy rohad az Alfa? Joe autója nem olyan régi, hogy rohadjon, és semmilyen autót nem lehet eladni egy-két nap alatt. De 1ébként öngólt rúgtál, mert a dévú még újonnan se tudta eladni a járműveit, és tönkrement.

ha5nx Creative Commons License 2001.01.03 0 0 133
Válasz erre és az előzőre:

Az, hogy évi 20.000 forintot hagysz a szervízben az inkább azt jelzi, hogy alig hajtod az autód. Mert nem hiszem, hogy ha évi 60 ezer km-t mennél, akkor is kijönne a kötelező szerviz ennyiből.

Szerinted az Alfa szétrothad 3 év alatt? Szerintem akkor nem adnának 6 vagy több év átrozsdás elleni garanciát.

Az, hogy egy autót nehéz eladni, az nem sokat jelent. Szerintem egy Rollsot is nehéz lenne eladni használtan. Akkor az egy szar autó? :)))
Mellékesen a Daewoo sem éppen jeleskedik az értéktartás terén.

Lehet, hogy nem akarod eladni az autód 3 évesen, és valószínűleg a kis futásteljesítmény miatt. Nekem pl. el KELL adnom, mert akármelyik autót el kell adni, ha három évesen benne van 150-200 ezer km. Mert különben 6 évesen ennek a duplája lesz és nem tudod eladni. Még visszapörgetett órával sem, mert a 400ezer km-t már nem lehet eltitkolni.

Viszont ha max. évi 15-20 ezer km-t mennék, akkor nem vennék új autót, hanem mondjuk 3 millióért egy sokkal királyabb 3 éves kocsit. Szerintem új autót annak érdemes és kell vennie aki rengeteget megy, külföldre is és sokat jelent számára az ingyenes assistance, garancia...

Bye,
Gábor

Előzmény: Daewoo Fan (131)
Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.03 0 0 132
A Fiat nem Daewoo, mint ahogy a Daewoo sem Fiat.

A "Meghibasodik a Daewoo is mert 3 Fiattal gondok vannak" ervelesed zavarosnak tunik, kifejtened reszletesebben?

Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.03 0 0 131
Tovabba nem tervezem eladni a Daewoo Lanost nehany even belul, mert nincs ra semmi okom...

Minden vasarlojeloltnek: Sorry.

Daewoo Fan Creative Commons License 2001.01.03 0 0 130
Elso pontositas: a Daewoo markaszervizben evente max 20.000-tol szabaditanak meg, ami 3 ev alatt 60.000. A Daewoo ugyanis nem az arakat tuningolja:)))

Masodik megjegyzesem: ha annyira jo az Alfa amennyire irod, akkor hogy lehet hogy meg mindig hirdetik? Miert nem licitalnak ra az arra a sorbanallo vevok? El kellene ezen gondolkodni minden hasznalt auto tulajnak. En sejtem mi lehet az oka, mitovabb 150.000-en hasonlo kovetkeztetesre jutnak amikor nemet mondanak egy ilyen alkalmi vetelre.

Igaz, hogy az Alfa motorja 3 ev mulva is erosebb es dinamikusabb lesz mint egy Lanos motor, de a karosszeriajanak rohamos hanyatlasa miatt (a tobbi alkatreszrol nem is beszelve) ott fogsz ulni egy penznyelo villamsebes-vasteknoben. Es akkor mindegy lesz, hogy a hibakat eladas elott kijavittatod vagy sem, mert menthetetlenul szembesulni fogsz az Alfa-tartas valos koltsegeivel.

En meg 3 ev utan annyit fogok eszrevenni, hogy "nem kell markaszervizbe menni, ha nem akarok", mert lejart a garancia. Es ha minden jol megy, (kopp kopp kopp), akkor ott fogok ulni egy muszakilag tokeletes allpotu autoban, amiben batran vagok neki a kovetkezo evek megprobaltatasainak.

Előzmény: fastcar (129)
fastcar Creative Commons License 2001.01.03 0 0 129
Magnat!

Szenyor Lopez azt mondta, hogy a márkaszervízek tarifájával számolva a 3 évre jutó költség esetleg olyan 150.000 lehet (50.000/évvel számolva). Míg a használt autót nem muszály márkaszervízbe vinned, elviheted egy hozzáértö maszek szakszervízbe, ahol ugyanakkora futásteljesítményt figyelembe véve kb. 70.000 forintot emészt fel a 3 évi olyan típusú kiadás, amit Te az új autónál kötelezö szervízekkel megcsináltatsz. Okoskodása szerint ekkor még maradt 730.000 forint a zsebében a Tiédhez képest, és véleménye szerint ennyit nem kell az elkövetkezö 3 évben arra a használt autóra se ráköltenie, mindamellett, de ez tényleg csak sokadlagos az adott kérdésben egy majd 140 LE-s Alfával jár egy Lanos helyett. (De mondom a dolog lényegét tekintve ez majdnem mindegy).

Van igazság az okfejtésében, bár megértem azokat is akik az új autó mellett kardoskodnak.

Előzmény: Magnat (128)
Magnat Creative Commons License 2001.01.03 0 0 128
Szenyor Lopez!

Lécci, fejtsd ki bővebben, mert nem sokat értek a mondókádból! Én miért költök 3 év alatt 150 rugeszt, és az Alfára miért kell csak 70 ezret? A másik meg az, hogy te úgy látom, abból indultál ki, hogy a használtnak semmi baja sem lesz a 3 év alatt... vagy félreértem az egészet? Éshát azért az alacson költségeknél kalkuláld be azt is, hogyha egyszer pl. lerohad a géped a prérin, akkor nem fognak 2 rugóért a városba bevontatni! Amíg ha az enyém lerohad -amire 1ébként is kisebb az esély fiatalabb autó lévén- akkor ott van a 3 évre kiterjedő assistant szolgáltatás ingyenes vontatás, taxi, vonatjegy, miegymás... Persze mond6tod, hogy a tiéddel még nem jártál így, dehát ami késik...

Előzmény: szenyor Lopez (127)
szenyor Lopez Creative Commons License 2001.01.03 0 0 127
Magnat!

Egy régebbi (tavalyi :) ) hozzászólásodra reagálok. Használt autó vs. brand new.
3 év gari? Szuper. Mennyit költesz 3 év alatt a kötelező szervízekre? Nincs új autóm, ezért saccolok: 3*50 000 Ft=150 000 Ft. Ez nagyon enyhe becslés.
Nézzünk egy konkrét példát innen az Autós fórumból:
Joe155 árulja az Alfáját: Iá: 1650000 Ft. Egy kicsit megy ez lejjebb is :), de nézzük ezzel az árral. 3 év alatt olajszűrő, olaj, légszűrő+egyebek, amiket kötelező szervízek esetén cserélnek kb. 70000 Ft.
A Lanos mennyi? Számoljunk 2300000 Ft-tal.
Különbség: 2300000+150000-(1650000+70000)=730000Ft.
Namost szerinted 730000 Ft-ot ráköltenék én 3 év alatt szervízelésre? Ugye nem.
Arról pedig ne is beszéljünk, hogy Alfa155 vs. Lanos, mert az már nem biztos, hogy ebbe a topicba való.

Lopez

minimal Creative Commons License 2001.01.02 0 0 126
A terheletlenül futó autók lengéscsillpítóját sokszor kikezdik a magyar utak, de 1ébként ilyen példák más autóra is vannak.
Nattila Creative Commons License 2001.01.02 0 0 125
A Bravo/Brava megbízhatósága egy kicsit erős!Ismerőseimnek van és nem csak hétvégén használják.(Sokan mondják hogy az ő kocsijukkal semmi gond nincs.Persze mert áll a garázsban!)
Szóval: eddig mindhárman cseréltettek lengéscsillapítót (30 és 50e között).
Ez a hibastatisztikába nem kerül bele, mert ez természetes elhasználódás-mondja a szerviz is.
3 ból 3 nak 10e km után már egyenetlen az alapjárat (mint egy 150e futott autónak, az enyémben 220e van és egyenletes, a 2. lengéscsillapító garnitúrával, ami még 70%-os,
Mits.Galant 2.0 V6).
3 ból 2-nél már cseréltek computert.
3 ból 3-nál 30e-ként fékbetét csere (ez sem kerül be a hibastatisztikába, de a tulaj megint keményen fizet a szar alkatrészekből összerakott autója után.
30e után már kopog a futómű, a szilentek természetesen csak lengőkarral együtt cserélhetőek 40-50e-ért (ez sem kerül bele a hibastatisztikába) stb.
3 ból 3 árulja az autóját.
Na megérte olcsó autót venni?
Ezen a kérdésen a Daewoo-sok is elgondolkozhatnak!
Előzmény: Daewoo Fan (121)
Detonátor Creative Commons License 2001.01.01 0 0 124
Sziasztok kedves "fanos" és nem "fanos" autó tulaj kollégák! Mindenkinek balesetmentes közlekedést kívánok az új évezredben! A Matizosoknak külön! he-he ;)))) De legyen az amicar-os, Japán autós, Európai autós, mindenkinek szívből kívánom a fent említett jókívánságokat. Legyünk tekintettel egymásra, mivel az autóban egy "ember" utazik, akit nem az autója minősít! "Nem az autó teszi az embert!" Szokták volt mondani, a saját fordításomban. ;)
Üdvözlettel: Detonátor
NesQuick Creative Commons License 2000.12.31 0 0 123
Üdv.
Köszönöm CaddyLacee, Magnat és Daewoo Fan észrevételét a (78) alatti kérdésemhez.
Nagyjából én is arra jutottam mint ti. Valóban nem kis autót szeretnék, közepes méretűt, én ha 1 mód van, ragaszkodom a légkondihoz, mert tele van a tökön májustól októberig a 60 fokos kályhában ücsörgéstől. Hogy ki mit mond a kocsi származásáról (koreai :-( !!) nem izgat, mint ahogy az sem, hogy harmadikban kipörögjön.
Eszem szerint a Corollát venném, de a 2,8 milláért ha jól emlékszem, nincs benne sem utas-lufi, sem semmi, még egy rádió sem. Azaz, ha veszek bele egy riasztót, rádiót meg ilyen apróságokat, 3 M felett vagyok. Azt sokallom.
A Megane, a Xsara esete hasonló a fentiekhez. Tény, hogy tetszenek, legalábbis kívülről. (A szalonokban még csak ezután nézek körül.)
Pofára legjobban a Brava tetszik, nem tagadom. És az az érzésem, ha nem hajtják agyon, valószínűleg nem jönnek elő a különböző helyeken említett típushibák sem (kipuffogó- vagy hengerfej öntvény repedések pl.) és talán még a légkondi is belefér kis szerencsével.
A KIA Shuma (esetleg a Sephia: az kívülről más csak, a bele ugyanaz) szerintem (és a szakirodalom szerint) kidolgozottabb a Lanosnál, kb. 2,8-2,9 a "fullos" változat, kívülről jobban is tetszik. (Ha jól tudom, a KIA a tulajdonosa pl. az angol Lotus-nak, de ez nem jelent semmit - tudom.)
Az Opelról nem sok jót írtok-írnak, elfogadom.
A Lanos - már leginkább az 1.6-os "full" - nem tűnik rossznak, megfontolandó, nagyon jónak tartom az ár/érték arányt.
És még egy típust találtam közben: Hyundai Accent II GLS: ez is kb. 2,8-2.9 millió, "fullos" és a legprecizebben kidolgozott és szerelt koreainak tartják - belülről még nem láttam...
Ha kapok még hozzászólást, megköszönöm.
BUÉK
NQ
Daewoo Fan Creative Commons License 2000.12.30 0 0 122
CaddyLacee
" Behalok. A Corolla kicsi. De a lajos bezzeg tőkkkéletes! "

Na ebbol 3 dologra kovetkeztethetek:
1. Nem ultel meg Corollaban, hogy nem tunt fol mennyire kicsi a beltere 4-5fonek.
2. Nem ultel meg Lanosban, igy nem lattad mennyivel tagasabb
3. Meg novesben vagy, ezet erzed mindkettot tagasnak.

Csecsemonek meg koncertterem..., de megsem tartanak benne igazi hangversenyt:)))

BUEK

Előzmény: CaddyLacee (111)
Daewoo Fan Creative Commons License 2000.12.30 0 0 121

fastcar es mindenki

orulok hogy alapjaiban ti is ugy latjatok az autokat mint ahogy en.
Az "elemzesnel" azonban elfelejtettem valamit, amire akkor dobbentem ra amikor olvastam soraid (ezert kulon koszomnet a megjegyzesedert):

" Angliában a Bravo/Brava a 96 után gyártott autók között a legkevesebb hibát mutató típus."

mindenesetre jol hangzik es elgondolkoztam rajta egy kicsit.

A Bravo, Brava Ev autoja dijat kapott (ami mar onmagaban nagy siker), es ugy tunik a fentiek alapjan, hogy a minoseggel sincs semmi gond.

Kerdesem: miert olyan veszettul olcso a konkurensekhez kepest? Ha nem lennenek koreaiak (de vannak:))) ), akkor ez lenne a legolcsobb "nyugati auto" a kategoriajaban.

Aztan tovabbgondoltam az eredmenyt:

Innen fenyesen latszik, hogy AZ ARNAK SEMMI KOZE A MINOSEGHEZ.

Azaz hogyha valami olcso abbol egyaltalan nem kovetkezik (nekunk legalabbis nem), hogy csokkent minosegu, ahogyan az sem, hogy az olcsobb autot vasarlokat hivatalbol sajnalni kene.

A fiatosok es magam neveben hatarozottan allitom, hogy autoinkra nem veletlenul esett a valasztasunk.

En magam ugyan furcsallom, miert ad valaki 2X annyit egy azonos kepessegu autoert, de ha ettol boldogabb lesz, ugy tegye. A penzen vett boldogsag nalam nem jon be, mas viszont csak azt tudja elvezni.

Ez van, nem vagyunk egyformak (, de milyen jo hogy nem:))) )

Daewoo Fan

Előzmény: fastcar (100)
Daewoo Fan Creative Commons License 2000.12.30 0 0 120
" latod, tobben is felismerik, hogy miert nezunk "csunyan", amikor hetkoznapi autosok "FAN"-nak hivjak magukat, minket meg "hulyenek" neznek:))) " mondja capri-3

Ez eros volt.

Sosem neveztem senkit sem "hulynek", de mas jelzo igenis eszembe jutott emelkedett soraidat olvasva...
...es ra kellett dobbennem ezutan, hogy az autosvilag "kremjet" eljatszo -val van dolgom.

Es nem erdekel, hogy a Fan szo (=szeretem az adott dolgot, es ezt nem titkolom) miert jelent egy "urvezetonek" sertest mitobb kihivast. Megjegyzem ennek ellenere, hogy a soraid magukert beszelnek.

Evi 1.5 millio uj Daewoo tulajdonos neveben kivanom neked, hogy szeresd tovabb az autod
Caddy Lacinak tovabbi kiegeszites:
...fuggetlenul attol, hogy szeretetedtol no-e rajta fanszorzet. :)

Előzmény: CaddyLacee (119)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!