Akkor se legyen olyan különbség, hogy "verjék szét csak a BKV-s kocsikat". Ennyi erővel akkor a HSJ-ket küldjék oda csapatszállítónak, és akkor mindenki örülne. Ilyenkor valahogy mindig jó a BKV, csak máskor nem...
egy-egy maligánfokkal megáldott csoport arányaiban nem ugyanazt tudja művelni egy C2-vel, mint egy IK-al... / gondolok itt a javítási költségekre/ A platós IFA nem volt rossz ötlet :)
Behívni? Miért? Benne van az Arriva szerződésében az a kitétel, hogy "kivéve labdarúgó mérkőzések alkalmával"??? Miért pont a Merciket kellene behívni? Miért nem a BKV-s kocsikat? OK. Hívjuk be a Merciket. De akkor arról a vonalról ugyanannyi BKV-s kocsit is.
Nem behívni kell a merciket, hanem el kell terelni.. Nádor - Fóti oda vissza, 147-est is lehetne terelni vmi alternatív útvonalon, menjenek gyalog. Anno volt már rá példa hogy meccs miatt elterelték a 30-asokat a Nádor Fótira.
Illetve, ha észlel valamilyen rongálást a sofőr, futáron keresztül lehet értesíteni a diszpécsert, majd onnét a rendőrséget. Úgy is tele van ilyenkor egész újpest velük rendőrrel.
Szedjék csak... A kamera mindent lát, az alapján meg nézni a tetteseket, majd a szurkolói nyilvántartásban meg is lehet őket találni. Aztán másnap fizethetik a károkat.
Most értem haza, már voltak vagy 10-12- en szurkolok a Mercin, örjöngve, énekelve, matt részegen...... az egyik meg is kérdezte: "Szétszedjük a buszt? Mire a másik: Áááááá, ráér az még...."
Mi a VT véleménye arról, hogy meddig lesznek forgalomban a Localok? A BKK-ban mutatkozik hajlandóság a hosszútávú megrendelésre az említett járművel? Mert egy kicsit több pénzért más hozna új buszokat, illetve a VT is hozhatna......
Tisztában vagyok vele, hogy csak helyi rögzítést tudna, az is több lett volna a semminél. Ha emlékeim nem csalnak a Localok kezdésekor nem, hogy 16 napos követelmény nem volt, hanem éppen ellenkezőleg valami olyan szabály volt, hogy pár percet lehetett volna csak elmenteni. Mindegy , a lényeg, hogy sosem működött, még úgy sem, ahogy tudott volna. Jó hír, ha mégis költenek rá, azt viszont merem remélni, hogy ár-érték arányban jól választ a cég, hiszen tudjuk, hogy mi (a cég, a gépkocsivezetők is beletartoznak) fizetünk végül mindent. A tesztüzem pedig bízom benne, hogy arról szól, ha lesz, amire való, hogy az összes esetleges hiányosságot jelezzük, és követeljük meg a kijavításukat (később is), nehogy egy FUTÁR szerű, drága, és korlátozottan használható szart vásároljunk, tróger szerelőcsapattal.
Merevlemezes rögzítő 3G adatkapcsolat nélkül, azaz csak helyi rögzítést tudna, meg se közelítve az előírt 16 napos követelményt.
Bár a költői kérdés ugye azért az mert nem várnak rá választ, ám mégis megteszem, ugyanis tervben van már olyan szinten, hogy a közeljövőben kapunk rá ajánlatot és elképzelhető az is, hogy egyben tesztüzem is lesz :)
MHU-744: a 4. ajtóval szembeni kis műanyag kapaszkodó 2 csavartakarója hiányzik, a csövesülő (leghátsó üléssor) üveg szagszélfogójába egy tag van belekarcolva. Kicsi, de kár érte...
Eredetileg a Localoban merevlemezes rögzítők voltak, napokat tudott volna rögzíteni. Szerintem soha nem működött rendesen, még a kamerarendszer sem, nemhogy a tárolás. A Localo egy igazán összehányt, csak a gyárkapun kimenjen szisztémában készült, és ezt a részét később sem használták. Szerintem a beüzemelése egyenlő lenne egy új rendszer telepítésével. Költői kérdés: ki fog erre költeni ?
Még én sem tudom, hogy mi van az ügy mögött, de ennél sokkal kisebb ügyek esetén is megvan az ügymenet a hivatalos álláspont közlésének. Ha nem is leszek gép közelében, akkor is igyekszem majd a lehető leghamarabb kitenni. Tippelni nem akarok és nem is fogok, hogy mi lehetett a hiányzó fedlap oka.