Aki ott volt az valószínüleg soha nem felejti el amit ott látott. Ha csinált is valamit azt még úgy sem. Sajnos nekem adatott meg hogy irányítanom kellett helyreállítást, is mai is jól emlékszem az aznap történtekre. (pár perce beszéltem a Lucas kezelővel, Ő is megerősített abban hogy jól emlékszem. Tehát az MD 3016-os a pörbölyi baleset során 1 tengellyel siklott. A továbbiakban erről nem kivánok vitatkozni.
Nem tudom hogy volt-e már berakva. De itt vannak képek a szentesi MDmot búcsúról. http://www.szentesinfo.hu/mozaik/ A keresőbe írjuk be hogy "Búcsú a Piroskától!"
Akkor melyik MD kavart itt még a 3034-es búcsúztatója után? Mert az biztos, hogy a hivatalos búcsú után egy MD még itt volt Szentesen és az ment el utoljára.
-A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről. A 3004 a 3007-3030 páros előtt került Pécsre a Btx 034-el.
A búcsú 3 ütemben zajlott: -Először a 3007 és a 3030-as szinkronkapcsolással ment el Pécsre. -Aztán egy különvonattal a 3034-es búcsúzott el Szentestől. -A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről.
A 3004, a 3007, 3034, 3035? a 3036 is szóba jöhet. A 3003 ekkor már Debrecené volt, a 3021, a 3013, 3041 és a 3042 ekkor már az akkori dögsor tagja volt.
VALÓDI tehervonat MDmot vontatással Gádoros-Szentes között, Dónát megállóhely előtt. 2004.dec.10. Gép pályaszámát sajna eltakarja a pályamunkás. 12-20 kocsival közlekedtek az igazi répavonatok.
Sziasztok ! Nem szoktam erre járni, most is csak azért, mert elkészült az alföldi vonatozásom második napjáról szóló beszámoló, benne egy jó kis MDmot vonatozással: