detonator!
talan pont, hogy te vagy inkabb fan es devufan, aki csak megvette, es mindennel magyarazza.
ez a lenyeg, te megvetted mert tetszett, es a tobbi mar masodlagos volt.
ellenben DFan, aki mindenfele valos es krealt adattal, szammisztikaval ervel kulsoleg es tartalmilag is semmitmondo autovalasztasa mellett.
YOU ARE THE MAN!
"És tudomásom szerint a romániai gyárban 2000-től indult meg a gyártás"
Az általam már említett honlapon van utalás a román Matiz gyártásának illetve exportálásának kezdetére. Én az ottani adatokat úgy értelmezem, hogy mindkettő 1999 januárra tehető.
Igazad van Aszpirin, nem tartom magam Daewoo fannak. Csak gondoltam, ha már Daewoo tulaj vagyok, benézek ebbe a topicba. Remélem nem probléma, hogy nem vagyok fan és ideírogatok? ;)
Az információid részben jók, mivel ott IS gyártják. Az enyémnek a plakettjén "Made in semmicsoda" van, (A Matiz egyébként eléggé "nemzetközi", mert az enyémben pl. van ilyen felirat is, hogy "made in mexico". Az üzemanyag ellátó rendszer az USA-ban lett kifejlesztve, stb., stb.) mivel nem onnan való. (1999-es) És tudomásom szerint a romániai gyárban 2000-től indult meg a gyártás. Az Oltcitot már nem gyártják, mivel azt a gyárat vette meg a Daewoo, és ott állította fel a gépsorait. A VW Bettle-t Mexiko-ban gyártják, Fiatokat gyártanak Brazíliában, Opelt Lengyelországban, Audit Győrben, stb. stb. Ez egy ilyen világ. :)
Abban is igazad van, hogy azért, mert egy autó megfelel az ember céljainak, még nem fan. Én még anno megláttam a Matizt (akkor még nem is ez volt a neve) egy újságban, mint tanulmányautó, és "bekattantam", hogy egy ilyen kell nekem. És ha a vezérhangya elindul, akkor nem az jut az ember eszébe, hogy ez egy koreai valami lesz. ;) Természetesen utána faltam az információkat róla, és mérlegeltem a dolgokat. Nem vagyok fan, de szeretem.
Egy kicsit szedett-vedett a hozzászólásom. Lehet, hogy nehéz kihámozni a lényeget, de késő van, úgyhogy bocs, ha nem voltam elég érthető.
DaewooFan
tovabbra sem kapok erdemleges valaszokat, ti tenyleg csak azt latjatok, amit akartok.
az az 5000 dollar azt a kis rizsevot ugyanugy nem boldogitja, mint kis hazank akarmennyije.
ez banki, gazdasagi adat, az alacsony ping-pongbajnok tovabbra is annyit keres, mint korabban, szvsz szinte ehenhal.
szoval ne legy naiv.
az amcsi piac pedig kicsivel nagyobb (volt) a daewoo szamara, mint az eddig bevett europai, szoval igencsak nagy ervagas ez nekik.
mar mondtam, de megegyszer mondom, hogy legy egy kicsit szelesebb latokoru, tajekozodj a kulso dolgokrol is, mielott elfogult irasaidat napvilagra hozod.
en is elfogult vagyok, ha azt kerdezed, nekem mi a velemenyem, szamomra mi szep es jo. am ha kulso szempontokat is figyelembe veve kerdezel engem, lehet hogy nehany nemetauto rajongo is megorrolna ram. de ha az a kerdes, mint ebben a topicban, akkor mindenkinek tudni kell mas szemevel is latni, ez pedig neked es nehany hozzad hasonlonak nehezen megy.
Cgo! Igazad van. Nem néztem, hogy honnan írsz. Ezek szerint a szlovákiai és magyarországi használt autó árak nagyban különböznek.
"Te aztan szeretheted a feleseged, ha Ticoba akarod ultetni..."
Jujuj! Ez már egy kicsit személyeskedő. Nem akarom abba ültetni. Ezzel csak arra céloztam, hogy azért a pénzért nem is olyan rossz, ha valakinek kell egy használt bevásárló autó. Bocs, ha félreérthető voltam. Ha jól sejtem, akkor a biztonságra akartál ezzel célozni. A mindennapi életben nem igzán jellemző, hogy terepjárókkal, illetve Kamazokkal szaladgálnak a háziasszonyok a városban, hogy megvegyék a dolgokat, amik a háztartásba kellenek. Lehet, hogy én látom rosszul.
"Az egyetlen gond a roman Matizokkal az, hogy nem cseng jol a Made in Romania a regi beidegzodesek miatt."
Azért van némi alapjuk e régi beidegződéseknek. Lehet a gyár tetszőlegesen modern, de a benne dolgozó emberek is sokat számítanak! Egy olyan országban, ahol az átlagkereset harmada a magyarénak, ne várj túl nagy munkamorált. Olyan keveset fizetnek az embereknek, hogy még egy távolkeleti cégnek is megéri ott gyártatni. És mi az eredmény?
Vegyél _bármely_ román ipari terméket, és alkoss véleményt. Hogy az autóknál maradjunk: nézd meg a Totalcaron megjelent Dacia-tesztet Őszintén remélem, hogy a román Matiz lesz az a termék, amely mindannyiunk román termékek iránti beidegződéseit megszünteti. De én maradok a fenntartásaimmal.
Mellesleg a Matiz alakja nagyon tetszik, és egyetértek azokkal, akik szerint van az autónak karaktere.
Az ISO minősítés állandó és ellenörzött minőséget jelent és nem Jót.
CaddyLacee
Nem tudsz megsérteni.
BkorVette
Első írásomban SEM támadtam senkire. Csak kérdeztem. Engem viszont direkt támadás ért utána, ebből gondoltam a sértődésre. Már értelek és világnézeti vitát tényleg nem érdemes itt nyitni.
A Daewoo helyzetéröl: A Daewoo Dél-Korea két legnagyobb ipari óriásának egyike, rengeteg állami összefonódással (1-2 éve láttam erröl egy müsort a nagy távol-keleti krach idején). Gyakorlatilag a gazdaság minden területén jelen van. Az autógyártás befuccsolt, de mivel rengeteg alkalmazott tart el az állam úgy döntött, hogy felkarolja. Mit gondoltok miért a Korea Development Bank a fö hitelezöje az újrakezdésnél és nem a magánkézben lévö Daewoo Bank?!
Kedves DaewooFan, az hogy nálunk nincs olyan mérvü fellendülés, két dologra vezethetö vissza: 1. Az ország vezetöi nem megfelelöen gazdálkodtak a javainkkal (elherdálták), ráadásul szabadon széthordhatóvá tették, másrészt nem szorították vissza a lakossági fogyasztást úgy, ahogy a kistigriseknél. (Bocs az OFF-ért, tudom, hogy ez a politika rovatba tartozik, ezért mélyebben nem is fejtem ki.)
"ahol 10 ora alatt keszul egy auto"
A Lamborghininél 30 óra alatt készül egyetlen fötengely. Akkor melyik a jobb autó, amit 10 óra alatt csinálnak vagy amit nagyon sokszor 10 óra alatt?
Azt Te sem gondolod, hogy egy így megingott cég az állami tökeinjekció után néhány hónappal már vissza is tér a piacra, mintha mi sem történt volna, és az emberekben fel sem merül a kétely, hogy mi lesz, ha megint elfogy a pénz.
Ha van technika abban a roman gyarban, akkor talan nincs is baj a minoseggel sem. Egy regebbi ujsag irta, hogy Skodaeknal a Felicia egy jo 20 eves gepsoron keszul es ennek ellenere van olyan minosege a karosszerianak mint egy VW-nek. Azaz meg az sem baj, hogyha nem huztak fel egy vadi uj gyarcsarnokot Romaniaban. Eleg, ha a gyartas minden fazisa, az alapanyagok valodi ellenorzes alatt allnak es ISO szabvany szerint uzemelnek.
A koreai gyarakrol meg azt illik tudni, hogy tobbseguk tervrajzait 10 even belul vetettek papirra, es a mai legmodernebb roboturalta gyartosorokkal vannak felszerelve, ahol 10 ora alatt keszul egy auto. Es mar 93 ota ISO szabvany szerint gyartanak. A modernizalas nemcsak az uj gyarakra jellemzo, hanem a regiek is atestek a fiatalito kuran. Azaz a tavolkeleti autok hazajukban a gyartosor oldalrol is maiak.
Az egyetlen gond a roman Matizokkal az, hogy nem cseng jol a Made in Romania a regi beidegzodesek miatt.
Korea neve sem cseng meg valami jol, mert meg sokan emlekeznek a 27 evvel ezelotti ehezo orszagra, ahol a GNP 87 dollar volt fejenkent. Par eve mar meghaladtak a fejenekent 5000 dollaros szintet, azaz elottunk jarnak jocskan. Az ilyen utemu fejlodesre mi egy ideig meg nem szamithatunk. De azaert nem art nyitott szemmel jarni a vilagban, es felfigyelni a nyilvanvalo haladasra, megha az a fold tuloldalan is tortenik. Elvegre minek van az internet?
Kornél ismét jól szólt, myra besérült tőlem, mindegy :)
Én nem haragszom senkire.
Van egy olyan idézet, amit nagyon szeretek: "Senkit sem lehet boldoggá tenni akarata ellenére" Persze ez itt nem maximálisan helytálló, de jó volt leírni :)
Ja, tisztelt B.KorVette hogy veled is kötözködjek: Az önmagad babja nem önmagad rabja akart lenni? ;))))
Felreerted nagyon a dolgokat, semmifele megbantasrol nincs szo!!
Abba gondolj bele, mit erez egy olyan ember, akit azzal akarnak megbantani, hogy :
- Te kocsog tul sok a penzed!
- Az autod szar, mert en nem birnam fedezni a koltsegeit!
- Sajnalatra melto vagy, mert be van gyepesedve az agyad, mert nem az olcso gazdasagos kocsikert elszx halsz!
Egy normalis ember reakcioi erre nem a megsertodes, hanem a sajnalat, beletorodes, hogy vannak akik nem egy hullamhosszon gondolkoznak velunk.....a sajat ertekrendem szerint ezeket a visszamaradt kategoriaba sorolom....csolatas, stb..... Ez nem azt jelenti, hogy szarok ra, es nem tekintem embernek, netan magam ala helyeznem...kozel sem!!
Tehat semmi sertodes, csak megallapitom valakirol, hogy van ertelme beszelni vele, vagy nincs...es sajnalom, hogy nem kepes normalis keretek kozott tarsalogni...
Te peldaul folyamatosan tamadsz, megprobalsz megalazni, bebizonyitani, hogy onmagam babja vagyok, es csak a kulsosegek szamitanak nalam.
Legfobb celom, hogy egy jot villantsak az autommal, berantsam azt a ket pinat aki osszehugyozta magat a gyonyorusegtol, jol elvagyok velok, es semmi mas nem erdekel....
Sosem erdekel, mit gondolnak rolam...sot kifejezetten szeretem, ha utalnak....ezzel bizonyitjak kulturalatlansagukat a nagyvilag fele...nem tudnak egyuttelni.....
Egen en meg nem tudok alkalmazkodni...de en sem varom el, hogy mas alkalmazkodjon hozzam...
Ha hozzaszolasaimbol te valaha is azt vetted ki, hogy en ra, vagy le beszelek valakit egy bizonyos autorol, akkor ott nagyon kesoi idopontot fogsz csak talalni, es beszamithatatlan allapotom tovabbi jeleit.....
Sajnalni, temetni, kifigurazni azt szoktam...
De a gyozkodes sosem volt a kenyerem..en inkabb vegignezem, ahogy egy buta ember elverzik, mert nem hallgatott ram, minthogy eronek erejevel probaljam raebreszteni a butasagara!!!
Hatalmas és fennséges CaddyLacee aki lehetne még nagyobb, de nem akar.
Az a baj veled, hogy kb. annyira jók a meglátásaid a világról mint jelen esetben.
Ezt tetézve még figyelmetlenül is olvasol. Én 31 éves bácsika vagyok 2 gyerekkel.
Nem most estem be. Eláruloma tetko nem oltári nagy fa**ság, csak te tartod annak
(ízlések és pofonok).
"Ne játssz itt nekem védőangyalt, aki megmondja, ki a gonosz és a jó.
Menj vissza a hálószobába picim, és olvasd tovább a Bibliát.
Ja, és ha nagy leszel, vegyél dévút, mer' az a legjobb." -> ezt jól megmondtad.
Nem mondtam rólad, hogy gonosz vagy ne add a számba.
a "2001-01-06 00:22:34"-ban SEMMI ismétlem SEMMI rosszat nem írtam RÓLAD.
Nem vagyok erénycsősz csak a saját véleményemet mondon el ahogy te is. Nem
teccik? Elhiszem. Viseld el ahogy más is elviseli a tiédet. Sajnállak.
Én miért nem irhatnám le a saját véleményemet. Nem is küldtelek el a topicból.
Csak két pontosítást szeretnék. A Matizt nem csak Romániában gyártják (pontosabban szerelik össze!). Van Lengyelországi üzem is. Az enyém mondjuk koreai. Ez felszereltség-függő.
Másik dolog: nem sokkal a csőd hír után megjelent a Napi Gazdaságban egy cikk, miszerint a cég és a szakszervezetek megegyeztek, mehet minden tovább mert a bankok folyósítják a hiteleket. (Ugye ezt már nem verték nagydobra, mert ezen már nem lehet kárörvendeni :-) ) Mióta ez történt, sajnos nincs újabb infom, majd megpróbálok keresgélni.
Itt Europaban meg nincs szalonbezaras. Az elmult 3 honap azomban a termeles visszaszorulasaval jart, az itteni gyarak mukodese kevesbe fugg az anyaorszagi helyzettol. Azaz el tudom kepzelni, hogy az amerikai exportot azert fuggesztettek fel, mert a marka hirnevet nem akartak rombolni azzal, hogy egy Daewoora 3-6 honapot kelljen varni. Ennel jobb az idoszakos bezaras. De ha a teremeles ujra teljes erovel elindul, az amerikai kirakatokban is ujra kaphato lesz a paletta
devufan!
te hany eves vagy? legalabb a felet letagadhatod!
ennyi butasagot leirni egy napon belul!
az amcsi autok kb 2-3 evig voltak kerekded formajuak, utana mar az elek es a nemetesnel kicsit finomabb vonalak jottek. erre tart mar a japan divat is, lasd uj mitsu eclipse, sigma, galant,T. camry, uj celica, altezza/lexusok, stb...
2 liter maximum a kis neon es a focus, ami itt amcsiban a modellpaletta alja. matiz meretu auto talan csak a T. priusa.
a matiz szerintem is jopofa, es majd, ismetlem majd, ha megeri azt a kort es autotortenelmi nepszeruseget, akkor lehetnek fanjai.
de ez csak a matizra vonatkozik, a tobbi lavorvas mehet a sullyesztobe.
elfogadod vagy sem, ez van.
masreszt nem nagyon reagaltal a tonkremenes temara!
pedig kivancsi vagyok a velemenyedre!:)))
a koreai autogyartas az iskola padjaiban ulhet max! es mivel kesett, es nem keszult a dolgozatra, ezert puskazik. csakhogy daewoo nevu tanulonk megbukott, es ha valamelyik tanar at nem engedi, kicsapjak az autogyartok u.n. iskolajabol.
ennyi,koszonom a tapsot, viragokat az oltozombe:))))
BOCSI
mas:
" nem lenne jobb egy tetko? "
de igen es van is, de csak akkor latszik ha mutatom. mert nem masoknak keszult, hanem magamnak, nem magamutogatas, gizdazas.
mondatod alapjan neked viszont nincs, de ha van is pont te lehetsz olyan aki felvag vele.
rossz gondolkodasmod!
Amikor en autot vettem, akkor meg csak Tico volt es Fiat cinquecento. Mindkettonek egy volt az ara. Egyforman gyenge motorok, egyforman regi konstukcio, a Ticon 5 ajto, valamint kicsit tagasabb hatsoresz, de nem is ez a lenyeg.
Rovidesen a Cinquecento kapott egy alaposabb face-liftinget, azaz kerekitettek az elein, uj lett a muszerfala, lampaformaja, de alapjaiban maradt az 500-as a Sececento.
Majd megjelent a Matiz, ami valoban eg es fold a Ticohoz kepest, az ar is nott 20%-nyitl. Az igazan erdekes a tortenetben az, hogy a Fiat azonnal felmelte a Secento arat a Matiz szintjere.
Ezek utan kerdezem en:
1. Kiszurt a Fiat a leendo vasarloival? SZVSZ Igen, a Matiz megjelenese miatt dragult a Secento.
2. Versenykepesebb lett mini kategoriaban a Daewoo a Fiattal vivott kuzdelemben? SZVSZ Igen, amig a Matiz tulajdonosok tapasztaljak a hatalmas elorelepest a Tico korszakhoz kepest, addig a Fiat tulajdonos legfeljebb a muszarfalon latja a felszines valtozast.
A Ford Ka divatauto, nem azert veszik, mert ennyire futotta. A Matizt sem mar csak azert veszik mert megfelel es mert olcso. Vannak mar nehanyan akiken a FAN csirai kezdenek elotorni. Mint ahogy a Suzukisok evi 25.000-rel novo tabora sem tudhato be kizarolag az alacsony arnak es a megbizhatosagnak. Van akinek annyira tetszik es olyan elegedett vele, hogy nem venne mast. Masok a 40 eves konstukcioju Minire eskusznek. Ez vagyon, senki sincs kizarva a Fanok kozul:))))
Tobb helyen olvasom alabb, hogy a koreai autokbol allitolag hianyzik a stilus, a karakter. Ezzel kisse vitatkoznek, de elotte felsorolnek egy-ket "auto-stilus-iskolat" es jellemzoiket. (kivetel persze minden "iskolan" belul akad)
Amerikai iskola: kerekitett formavilagu hatalmas kocsiszekreny, termeszetesen automata valtoval es atlag 2 literes motorral
Kontinentalis iskola (nemet, sved, olasz, francia): szogletes elek uralta karosszeria, kezi valto, kisebb motorok
- Angliai tagozata: eroteljes elegancia hatas erezheto
Japan iskola: erosen visszafogott megjelenesu karosszeria, igenyes technika, megbizhato tartalom.
Koreai iskola: erosen kerekitett formavilag, sport, dizel es nagy motorok hianya.
Azaz az erosen kerekitett formavilag az, amely a koreai autokat szinte kivetel nelkul jellemzi. Ezt attie a Hyundai oldalarol mar jol ismeri. A "kerekseg" otletet a koreaiak reszben az USA-bol kolcsonoztek, reszben a Mazda korabbi palettajaroll vettek at. A kerek-divat azonban tagadhatatlanul koreaban vert igazan gyokeret. Az USA auto-formavilaga all a legkozelebb a koreaihoz, nem is csoda, hogy kulpiacokon ott adnak el a legtobbet belole.
Aki vegignezi a MAI koreai autokinalatot (akarcsak katalogusbol) az nem tagadja, hogy letezik a koreai (kerek) stilusu formatervezo iskola.
Habar a koreai iskola nem buszkelkedhet evszazados multtal, mercedeses hirnevvel vagy akar kimagaslo sporteredmenyekkel, megis elmondhato rola hogy van amiben egyedi: a kereksegeben.
A Daewoo kb 5 eve eldontotte, hogy a kerek iskola oszlopos tagja lesz (azaz szakit az elodmodellek kocka designjaval). Az autokat az az Italdesign tervezte, aki egyebirant szamos kontinentalis iranyzatu markat is sikerrel lat el tervekkel. A Daewoo elso ilyen szellemben szuletett autoja a Lanos volt. Azaz korszakteremto a Daewoo torteneteben. A Leganza majdhogynem egy felnagyitott Lanos. Az atuto elismerest megis a Matiz hozta: nemcsak hogy kerek, de az egyteruek fele is sikerrel nyitott a legkissebb kategoriaban, valamint sok noi szivet is sikerult megdobogtatnia.
A Hyundai kozel egy evtezede probalkozik a kerek karosszeriaval, azaz valojaban o a koreai iskola atyja, a Kia leginkabb az utobbi 1-2 evben modositotta a karosszeriakat rohamleptekkel az uj koreai iranyzatnak megfeleloen.
E kozben a kontinens (europa) iskolai inkabb a kemenyebb elek mellett tettek le a voksot.
Ezutan hogy ki szereti, kinek mindegy, es ki utalja a kerek formakat az mar megint egy mas kerdes.
Daewoo Fan mindenesetre rajongoja a kerek koreai iskolanak valamint nemely amerikai es angol marka is megdobogtatja a szivet, de mindez nem jelenti azt, hogy a kontinentalis iskola legjobbjait, tobbek kozt a mar-mar fanatikusan elekre kihegyezett cseh tagozatot ne csodalna meg. A maga stilusan belul kivetelesen szep auto stilustol fuggetlenul elismeresre szamithat.
Az pedig, hogy kinek mi szep, egy ujabb kerdeskor. Szepizlesrol felesleges vitat nyitni.
Mindegy ugyanis hogy a "csokolade" feher, tej vagy et, tovabba hogy lila osokre visszavezetheto-e vagy sem, a lenyeg hogy csokolade, ami teged felvidit.
"Kedves BkorVette. Néhány topiccal odébb tessék pislantani, amikor az internet és az autó kapcsolatát feszegeted. Van Trabi topic, méghozzá igen népes. Skoda dettó. Ez a Trabi-Wartburg dolog olyan volt, mintha azt mondtad volna, hogy akinek pl. csak Pentiumos számítógépe van, annak biztosan nincs telefonja, mert biztos nem költ rá. Elég meredek. Mellesleg én is Trabival járok, mert a pillanatnyi helyzetemben ez tartom reálisnak. "
Ezt talan a megfelelo topicba helyre kellett volna cimezni, de mindegy, ugysem valaszolok ra...mindenkinek meg lehet a velemenye..te hirdessel tovabbra is a neten hajlektalanszallot!!
Ráadásul két gyerekkel meg asszonnyal e sem férnék a Corvette-be. Egy Matizba inkább."
Ez mar inkabb temaba vag...de erre sem tudok mit mondani..ez olyam mintha azt mondanad, nem veszel konyhaszekrenyt, mert a trabant gyorsabban bevisz a nyugatiig...es igazad lenne..
Mert a Corvette-Traban, es a Konyhaszekreny-Trabant egyenes aranyban kozelitenek egymashoz...
Koszonom hogy tarsaloghattam veled....kerlek ne duhits tovabb!
Bocs, asszem egy kicsit lemaradtam, de ezt nem bírom ki.
OFF
Kedves BkorVette. Néhány topiccal odébb tessék pislantani, amikor az internet és az autó kapcsolatát feszegeted. Van Trabi topic, méghozzá igen népes. Skoda dettó. Ez a Trabi-Wartburg dolog olyan volt, mintha azt mondtad volna, hogy akinek pl. csak Pentiumos számítógépe van, annak biztosan nincs telefonja, mert biztos nem költ rá. Elég meredek. Mellesleg én is Trabival járok, mert a pillanatnyi helyzetemben ez tartom reálisnak. Ráadásul két gyerekkel meg asszonnyal be sem férnék a Corvette-be. Egy Matizba inkább.
ON
Nekem is van Matizos ismerősöm, aki nagyon elégedett. Újságíró(nő), rendszeresen jár vidékre, és a Kispolszki után nagyon jónak találja. Mellesleg szerintem is jóval felnőttebb autó, mint akár a Tico - sokat hurcolt egy ilyen bádogdobozzal az egyik ismerősöm, hát a Matizhoz képest ég és föld, persze az utóbbi javára. Az más kérdés, hogy én nemigen vennék ilyesmit, főleg ennyi pénzért, mivel lélekben a komolyabb autók híve vagyok. De sokaknak megfelel, hát sok szerencsét hozzá.
Te érzésem szerint egy 17 éves, pattanásos, utálnivalóan erkölcscsősz lány vagy. Már az irományaid alapján.
Nagyon félrementél csillagom, úgyhogy 1. vegyél vissza, mert hülyeségeket irkálsz 2. ha nem tetszik amit írok, vagy a topic, be sem kell jönni ide. Csak azért, hogy leugass másokat. Azt sem tudod miről van szó, beesel, és elkezdesz velem és B.KorVette-vel kötekedni.
Ja, és cuncimókus, azért nem tudtam mit válaszolni a tetkós kérdésedre, mert oltári nagy f*szság volt, amit kérdeztél.
Ne játssz itt nekem védőangyalt, aki megmondja, ki a gonosz és a jó. Menj vissza a hálószobába picim, és olvasd tovább a Bibliát.
Ja, és ha nagy leszel, vegyél dévút, mer' az a legjobb.
ez jó:Lehetnék mire beképzelt, azthiszem, de nem vagyok.
Gyönyörü vagyok de mégsem mondom.
"Nem is tudok mit válaszolni rá :)" persze hogy nem mert telibe talált.
"De én csöppet sem érzem magam felsőbbrendűnek senkinél"
Pedig úgy írsz. PL:
-Ja, és IGEEEN! Dévúfan megnyerte a főnyereményt, észrevett egy igen erős stilisztikai hibát a hozzászólásomban! Yeah. Congratulation. Ezennel lemondok újságírói igazolványomról, nem méltó rám ezek után. Nyertesünk ajándékát - 1 liter desztillált vizet ami speciálisan dévúba lett fejlesztve - átveheti bármelyik márkakereskedőnél, úgyis minden második sarkon talál egyet...
-Rosszul gyanítasz, sajnos ez a téveszme a dévúsok-buzukisok-stb között. Mellesleg hiszem, hogy ez rejtett irigység, szerintem is meg kénelátogatnod egy jó pszichológust.
-És mire én eltankolom azt a plusz egymilliót (ami eddig 3 milka, ha jól emlékszem ennyit a Lajos kb.), addigra te a nyolcadik dévúval szopsz majd.
Ennyit erről.
És az egész topic bejöhetne
Ennyit erről. (klasszikostól)
1, Akkor nem mondjátok, hogy nem venném a kocsit meg mert 10.000 szaladgál belőle. Nem azért rossz mert ilyen sok van belőle, hanem azért mert...(ird le). Nem a tömegtermelés a rossz, hanem az autó.
2,Nocsak mégsem buta kérdés hiszen ha 10.000 lenne belőle te nem ezt vennéd. Mégis csak a különbözőség a lényeg!
3,lsd 2. pont.
Most váltok a te stílosodra (csak motatom te hogyan írsz)
A te hobbiautód tök jó és szuper. A másik autódhoz meg bottal sem nyúlnék hozzá, és ha meglátok egyet felál a hátamon a szőr, hogy ki ad ki ezért pénzt. Az amicar-od évi 7.000 km-je meg olyan mint egy kép a falon. Ez dísz, sporteszköz, fétis, nem hétköznapi autó. Nem mindenki tud fenntartani 2 autót (bocs 1-et meg egy valamit).
Nomégeccer:"Ezeket azért írtam le, mert már személyeskedésig fajuló morális ítéletalkotások születtek a Daewoosokkal kapcsolatban. De lehetséges, hogy az előbb említett ember lakásában lévő antik bútor nem vethető össze az ítéletalkotó igénytelen pozdorja bútorával. " -> ugyanis ez vót a lényeg.
Egyébként egy normális ember:
- töltőtollat használ és nem patronost, vagy golyósat. Keveri a tintát.
- Angol HI-FI-t hallgat.
- Párizsi és Olasz és divatból öltözik.
- Kubai szivart szív.
- Nem iszik filteres teát.
- A procija 1GHz, a monitora 21"
Ugye ezek milyen hülyeségek, pedíg vannak akkik ezt komolyan gondolják. Na ugyanezt váltod ki te a Daewoo FAN ból.
Próbáljuk nekik elmagyarázni baszogatás nélkül, hogy miért ne ezt vegyék. Esküszöm azért jöttem a topikba, hogy ezt tegyem, de ti megakadájoztatok benne, mert akkor a ti oldalatokra áltam volna.
Pl: nem te írtad nem. "Te aztan szeretheted a feleseged, ha Ticoba akarod ultetni..." Én meg azt kérdezem, hogy ez az ember meg 20"-os monitor elé ülteti a feleségét te meg 14" 56Hz kifolyik a szeme. Ő vesz neki mosogatógépet te nem....... Magyarázzuk meg kultúráltan, hogy nem kéne mert nem biztonságos.
Az autód gyönyörű és nekem is fáj a fogam egy kics sportosra pl:MR2.
Nincs tudathasadásod a 2 autóval? Érdemes lenne Neonra váltanod olcsón megkapod. Csak kicsit kicsi benne a hely.
Asszem elég pontosan megfogalmaztad a lényeget. Valóban nem csak azon múlik, hogy hány példányban gyártották, vagy hogy nálunk mennyire elterjedt, de szemben a Daewook nagyrészével (talán az összessel) ezeknek az autóknak STÍLUSUK van.
Kornéllal...izé, B.KorVette-vel maximálisan egyetértek. Azzal a különbséggel, hogy az enyém nem tud gumicsíkot rajzolni, de szinte még meg se nyikkan a gumi, ha parkettát nyomok :) De még így is otthagyok pár korea fan-t, ha nagyon kötözködnek.
Abban igazad lehet, hogy ez az önkifejezés egyik módja, rendben van. De én csöppet sem érzem magam felsőbbrendűnek senkinél, nem vagyok az a típus. Lehetnék mire beképzelt, azthiszem, de nem vagyok.
Ez a "Nem lenne jobb egy tetkó" duma meg elég rossz volt. Nem is tudok mit válaszolni rá :)
Ilyen hülye kérdésre nem jut eszembe semmi...
Csak kivancsisagbol beleolvastam itt az elso oldalba.
daewoohate!
Daewooban nem ultem, de Hyundaiban igen. A csaladban 2 is volt. Egy pony amit 7 evesen adtunk el, es most a faternak egy Accent II. Semelyikkel sem volt idaig _semmi_ problema. Ezzel nem azt akartam mondani hogy milyen kiralyok, de megbizhatosag teren nekem idaig bejott.
Azt azert meg hozza szeretnem tenni, hogy par hete vettem meg az elso Alfam!!! Egy 33-t. Es rajongok erte. En nem fogok koreai autot venni :)) Az Alfakba vagyok szerelmes miota egy Alfa 90-en tanultam vezetni.
"1, Ha valamidől sok van akkor az már nem néz ki jól ? "
Sok sok Caddy-t, Chevy-t es Olds-ot gyartottak az USA-ban, es kibaszottul jol neznek ki!!!!!
"2, Ha a ti autóitokból 10.000 lenne itthon akkor is azzal járnátok ? Biztos, hogy az autó a lényeg és nem a különbözőség ? Nem lenne jobb egy tetkó ? "
Ez egy buta kerdes...
Kerdezd meg Lacce-t nem orulne, ha az autojahoz minden bontoban talalna alkatreszt...szerintem, orulne nagyon!!
En mas teszta vagyok....reszemrol, probalnek keresni egy meg gyorsabbat, meg erosebbet! De attol nem felek, hogy az USA No1.-es sportkocsiabol, 10ezer lesz valaha is nalunk...:-)
"3, Aki nem akar különbözni az morálisan kisebrendű ? Biztos, hogy egy embernek a külsőségekkel kell kitünnie? "
Ez egy ujabb buta kerdes, hisz nem a kulonbozes a lenyeg.....
Elmondom, nekem miert ez az auto!!
1. gyonyoru
2. jol megy
3. kenyelmes mint allat
4. tele luxussal(na az enyem pont nem, de meg ez is extrasabb, mint a fonokom lizingelt kocsija)
5. kinyitom a motorteret, es elegedett mosoly ul az arcomra
6. rataposok a gazra, es fostolo gumicsikot rajzolok az aszfaltra
7. nem tudsz annyit fizetni, hogy kiszaljak belole
8. a motor hangja, semmivel sem potolhato
9. az egett gumi szaga sem
10. es vegul, kibaszottul IMADOM, mert egy negykereken gurulo ALOM!!!!!!!!!!!!!