Szerintem nem egyből a negatív oldalát kellene nézni a dolgoknak. A gép főkeret sérült és ezért került selejtezésre. Arra gondoltunk többen (azokkal akik nem fórumoznak és jó kapcsolataik vannak), hogy mivel az első darab, ezért jó lenne ha mástnem valahol kiállításra kerülne.
Ez idáig OK. DE ki vette meg a 3001-et (ismét a kérdés)??? Egyébként van fogalmatok, hogy mennyibe kerül a főkeretét helyreállítani??? Mert én sokakkal ellentétben már dolgozom az ügyön, egy MD szerelvény megmentésén. Szép napot.
Ezt most gyorsan, minden előkészítés nélkül beírtad? Ha írna most ide X ember, hogy jó, fogjunk össze, akkor egyből tudod, hogy merre, hol, kinél kell keresgélni? Mellesleg az 1-es MD-t megvették, és nem hiszem, hogy azért, hogy szétvágassák a MÁV helyett...
Ez most mennyire komoly? És mit kezdenél vele, ha sikerülne megmenteni, netán felújítani? Kocsik (vezérlőkocsi) lenne hozzá (esetleg különvonatként közlekedtetve) vagy csak állna egymagában valahol?
Jó ég!! Körülbelül mennyi kocsit vihetett? Szerencsés vagy, hogy ott lehettél, mikor elröfögött ott a 30-as. Mondjuk róla már nem merném állítani, hogy olyan örömteli volt neki ennyi kocsival :-)
Szentes-Gádoros között, a szentesi kontaktai átjárónál 2004.10.08-án reggel: MD 3030 + sok Eas (a hangeffektet nem tudom visszaadni, de irtó nagy MD-őrjöngést képzeljetek el)
Bocs, hogy beleszólok, de már sokszor tettél be erről a vonatról képet, és majdnem mindet nappal szemben fotóztad. Nem próbáltad még a sínek túloldaláról? :-)
Aki ott volt az valószínüleg soha nem felejti el amit ott látott. Ha csinált is valamit azt még úgy sem. Sajnos nekem adatott meg hogy irányítanom kellett helyreállítást, is mai is jól emlékszem az aznap történtekre. (pár perce beszéltem a Lucas kezelővel, Ő is megerősített abban hogy jól emlékszem. Tehát az MD 3016-os a pörbölyi baleset során 1 tengellyel siklott. A továbbiakban erről nem kivánok vitatkozni.
Nem tudom hogy volt-e már berakva. De itt vannak képek a szentesi MDmot búcsúról. http://www.szentesinfo.hu/mozaik/ A keresőbe írjuk be hogy "Búcsú a Piroskától!"
Akkor melyik MD kavart itt még a 3034-es búcsúztatója után? Mert az biztos, hogy a hivatalos búcsú után egy MD még itt volt Szentesen és az ment el utoljára.
-A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről. A 3004 a 3007-3030 páros előtt került Pécsre a Btx 034-el.
A búcsú 3 ütemben zajlott: -Először a 3007 és a 3030-as szinkronkapcsolással ment el Pécsre. -Aztán egy különvonattal a 3034-es búcsúzott el Szentestől. -A 3004-es pár nappal később ment el, voltaképpen ő ment el utoljára saját lábán Szentesről.
A 3004, a 3007, 3034, 3035? a 3036 is szóba jöhet. A 3003 ekkor már Debrecené volt, a 3021, a 3013, 3041 és a 3042 ekkor már az akkori dögsor tagja volt.