Keresés

Részletes keresés

mérnökferi Creative Commons License 2008.06.11 0 0 248
Igen, 3db.
Előzmény: dutrancs (243)
Vincze Imre Creative Commons License 2008.06.11 0 0 247
HÁTSÓ
Vincze Imre Creative Commons License 2008.06.11 0 0 246
első kerék: VOLTYRE 11,2-20
hátsó kerék: TAURUS 400/75 R38
Előzmény: Törölt nick (245)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.11 0 0 245
Szia!
Érdeklődni szertnék, hogy milyen méretűek a gumiköpenyek?
Köszi!
Előzmény: Vincze Imre (200)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.11 0 0 244
Köszi szépen az infót!
Előzmény: dutrancs (241)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.10 0 0 243
Elfelejtettem megkérdezni tőled,hogy neked van ilyen kombájnod?
Előzmény: mérnökferi (242)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.10 0 0 242
Kérdésem szempontjából a 4-es és az 5-ös egyforma. Köszönöm, hogy elmondtad mi volt a gyakorlat! A fórumot olvasgatva azt hiszem a többiek nevében is csak köszönetünket fejezhetjük ki neked, rendkívüli segítőkészséged miatt.
Üdv.
Előzmény: dutrancs (240)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.09 0 0 241
EZ vagy tolatólámpa kapcsoló vagy a sebváltóhoz indítás reteszelő kapcsoló.Ha nincs a gép üresben nem engedi a behúzótekercset működtető reléhez az áramot.
Előzmény: Törölt nick (239)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.09 0 0 240
SZK-5-öshöz nem volt szerencsém,de Szk-4 eshez igen.Amennyire emlékszem bekapcsoltuk mi csak úgy csattant-forgás közben a körmös kapcsoló.Legtöbbet menet közben ürítettünk.
Előzmény: mérnökferi (236)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.09 0 0 239
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.09 0 0 238
Itt a kép!
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.09 0 0 237
Hello!
Valaki megtudja monndani hogy mi ennek az alkatrésznek a neve?
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.08 0 0 236
Dutrancstól kérdezném: SZK-5 kombájnnál be szabad kapcsolni a cséplőmű kikapcsolása nélkül, tehát forgás közben az ürítő csigát? Ugyanis ott nincs szépen megcsúszó (csak nyomatékhatárolós) kuplung, így a kapcsolódó körmök egyszerre akarják hajtani a csigát. Ez gondolom nem használ a láncnak sem. Vagy ilyenkor kicsit megcsúsznak esetleg az ékszíjjak és ez biztosít némi kíméletességet?
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.08 0 0 235
Hát azért engem érdekelne,hogy működik! A szöghajtásos MTZ hídban sajnos a derékszöghajtás elég gyenge,de ha mindig figyel az ember az olajszintre akkor nem sok baj van vele! Bár gondolom neked nem kell ecsetelnem!
Előzmény: dutrancs (230)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.08 0 0 234
Azt,hogy mennyire jó azt csak a gazdája tudná megmondani nekünk.Azt bizton állíthatom,hogy szerintem nincs féloldalas kopása a gumiknak nem tapsol-szitál az eleje,nem olyan érzékeny a jó beállításra mint egy MTZ-híd-(Igaz nem tudom,hogy a kormánymű maradt-e vagy azt is át variálta-e?
Előzmény: Törölt nick (232)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.08 0 0 233
Minden szavaddal egyetértek!
Előzmény: Törölt nick (232)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.08 0 0 232
Hát én nem annyira tartom helyesnek,bár a kis Dutra elsőhídját többre,erősebbre tartom mint az eredeti MTZ szöghajtásos hidat! De én kókánynak találom én inkább a gyári összepárosításra esküszöm! :-) Persze attól lehet jó!
Előzmény: mérnökferi (229)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.08 0 0 231
Még annyit. Az automata állásban sem igazi a nagy fordulatszám különbség, mert én korábban nem is gondoltam volna, hogy automata állásban is milyen gyakran bekapcsolódik az első híd. Én száraz föld esetén is- akár tárcsázáskor is- használom, és korábban (amíg meg nem javítottam) ha kidobta automata állásból azt arról vettem észre, hogy lassult a traktor!
Előzmény: dutrancs (225)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.08 0 0 230
Maradjunk annyiban ,hogy ügyes.Meg az is lehet,hogy egy ilyen híd volt otthon a sublót fiókba és nem került annyiba mintha vett volna egy eredeti MTZ elsőhidat és nem győzte volna cserélgetni a kúpkerékpárokat a könyöktengelynél.Lehet ,hogy nemcsak ügyes,hanem okos is volt??!!
Előzmény: mérnökferi (229)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.08 0 0 229
Én is észrevettem, hogy hiányzik a középső támasz. Gondolom a kis Dutra v. hasonló híd alacsonyan lévő difijéhez a gardán vezetéséhez erre nem volt szükség. Bár a nyomatékhatárolós kuplung ha jól van beállítva egyszerű, gépkímélő megoldás(nem is tudom a pick-upokon miért nem használják?!). Szerintem az MTZ jól ki van találva. Nekem tetszik! Ha átfordítják a Dutra hidat akkor nem fordul meg a forgásirány?-vagy királycsapszeget fogadó füleket is hegesztettek a híd másik oldalára? (Habár nincs Dutrám, nem tudom hogy vannak azon a fülek) Én azon is aggódtam (habár én mindenen aggódok), hogy az MTZ hátsó gumihoz hogy válasszak első hajtású gumit.Én azt mondom, hogy a tulaj vagy nagyon bátor (mint a cigány lova), vagy nagyon ügyes!
Előzmény: dutrancs (225)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.08 0 0 228
Nem az enyém, a neten találtam a képet és kíváncsivá tett.
Előzmény: Törölt nick (227)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.08 0 0 227
Saját gép?
Előzmény: mérnökferi (224)
Törölt nick Creative Commons License 2008.06.07 0 0 226
Nagyon úgy néz ki,hogy ez a kis Dutra elsőhídja megfordítva! De mire jó ez így,szerintem egyszerűbb lenne normál MTZ elsőhídat alárakni! :-/
Előzmény: dutrancs (225)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.07 0 0 225
Szerintem nemsokat hangolhatott.Nem fixre kapcsolja hanem autómatára,így az eleje csak akkor hajt mikor a hátsokerekek megpörögnek.Így csak rövid ideig tart a kapcsolat-az akadály leküzdéséig- a két híd között.De semmi sem lehetetlen.Úgy néz ki mint egy 28-as elsőhíd(kerékagyról,felniről ítélve)Szemből kellett volna lefotózni..Amennyiben 28-as híd akkor a difinek a másik oldalon kellene lennie.Valamit mégis trükköztek vele mert úgy látom nincs beszerelve a nyomatékhatárolós csapágy közbünső támasz.Átfordították volna a hidat?
Előzmény: mérnökferi (224)
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.07 0 0 224
MTZ
mérnökferi Creative Commons License 2008.06.07 0 0 223
Szerintetek milyen első híd lehet? Az építő összehangolhatta a hátsókerék fordulatszámával?
dutrancs Creative Commons License 2008.06.07 0 0 222
Kapcsold be a TLT-t ,álló motor mellett,vagy kapcsold be, állítsd le a motort aztán egy csőfogóval fogd meg a tengelycsonkot és mozgasd ide-oda.Vedd le vagy a fönti vagy az alsó kuplung állító nyílás fedelét és valaki meg hallgatózzon,nézelődjön steklámpával,hogy mit lát -mit hall és,hogy honnan jön a nesz, mert biztos valami majd elárulja magát.
Előzmény: Zotyik (221)
Zotyik Creative Commons License 2008.06.07 0 0 221
Sztem be lehet kapcsolni rendesen a TLT-t a kapcsolójával, bár aztán lehet, hogy ott lesz a bibi... Nem tudom. Na, majd ha megcsináljuk megírom mi volt a baj. Már kíváncsian várom én is! :-)
Előzmény: dutrancs (220)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.07 0 0 220
Még az jutott eszembe hogy a kapcsolóval be lehet-e rendesen kapcsolni?Nem-e olyan történik,hogy egy kicsit csúszik csak össze a bordás bekapcsolóhüvely-valami holtjáték miatt- aztán megkapja a terhelést és kiugrik,kidobja.
Előzmény: dutrancs (219)
dutrancs Creative Commons License 2008.06.07 0 0 219
Tudod legelőszőr arra gondoltam ,hogy nem-e csak az olaj forgatja.De miután írod ezt a kerregést stb.. már így az az aktualitását vesztette.Mert van olyan eset hogy a hideg olaj magával ragad alkatrészeket.Pl. Van egy horizontál gépünk öcsémmel és az is amikor először indítjuk el minden ki van kapcsolva rajta és ránt az asztalon egyet,majd megáll.Melegen abszolut nem csinál ilyet.Valami hasonlóra gondoltam hírtelen.A Jumz-nál pedig két tengely van.A nyelestengely a TLT csőtengelyében van,azon megy keresztül-igaz a többi MTZ-nek is így van megoldva-és arra gondoltam,hogy nem-e a két tengely közötti olaj viszi.Ezekszerin már tudom,hogy ez nem így van.Aztán lehet ,hogy a szétszereléskor derül aztán ki,hogy tkp-en mi a baj.Nagyon extrém esetekbe szoktuk mondani"láttam én már éjjeliőrt nappal meghalni"!Most már úgy tűnik nem úszod meg szerelés nélkül.
Előzmény: Zotyik (218)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!