Remelem nem végleg tűntek el a citaro trolik. A 14tr-ek közül is csak 3-at láttam az elmúlt egy hónapban, 701,709@tanulojaratban,750. Igaz nem mai darabok, rengeteget futottak, eljárt felettük az idő...lehet selejtek, vagy a futott km alapján leállítás majd nagyjavítás után még visszatérhetnek...El is lepték a csuklósok hetvègén is az ötöst. Mondjuk idén 3db 21tr beallasa várható 810-et is beleértve, persze ezek bejaratodasaaig ki tudja mennyi idő kell majd.
Lehet jól látod a busz kérdést. Alakítják őket biztosan busszá, mert kell a Auchan járatra, meg a 13-asra.
Elnézést!
On.
Citaro trolik rengeteget mentek az elmúlt 10 évben. A nyarat is végig dolgozták, most előkerültek a 15 Tr-ek. Gondolom tervezett szemle, vagy a T-860 alapján átvizsgálás miatt tűntek el.
Az elmúlt hetekben szinte rendszeres a csuklAuchan busz. Utasszám nem indokolja, gondolom a szóló ap kidoglott, es az ap van megrendelve...igaz egy két napig cng Ikarus is pörgött a vonalon. Azert a csuki volvonak a szegedi dakkos vonalhalozat más járatain nagyobb szükség lenn.
Oda ugyan úgy felszokták rakni a forgalmi/menetrendi változásokat. Addig amíg ilyen szintű webes felület nincs, addig nem is kellene ilyen dolgokon gondolkodni. Nincs mindenkinek pdf olvasója.
A Tisza Volános oldaltól azért túl sokat a jövőben már szerintem nem kell várni. A kis Volánok már rég megszűntek, a DAKK-nak max a régi honlapok kivezetése lehet a célja. Az is furcsa, hogy ez eddig nem történt meg.
Igazad van, de tippem szerint azert igy szólt a kérdés, mert csinaltak volna egy Dila járatot Mars tér-cserepes sori piac között a nagykorut-kalvaria sgt útvonalon, es a 76 a jelenlegi,vagy kicsit ritkább rend szerint járt volna, hogy a jelenlegi koltsegkeretbe beleferjen aZ egész, és ne kelljen a városnak jobban belenyúlni a zsebébe. Vagy, a 13 útvonalán állt volna forgalomba ez az új járat...többért.. #francsetudja
Én, a felesleges keringozesek helyett, és a hatalmas koltsegtullepesek elkerülése végett a 7/7A járatokat gondolnám ujra. A Volán dolgozok, illetve a vonalon szolgálatot teljesítő szkts jvezek miatt valamilyen forgasos rendszerben tudnám elképzelni a következőt:
egy-két kör a jelenlegi Gyk/Széchenyi tér-Bakay N telep között, majd egy kör a belvaros felől jobbra a Bakay majd balra a Boros József utca, Kálvária téri körforgalomnal jobbra, sgt,majd balra a korábbi 13-ás vonalán. Távot tekintve azonos lenne a két útvonal, igaz menetido kapcsán utóbbi a nagyobb közúti forgalm miatt tobb lenne. Igy a 76 is visszaterhetne eredeti utvonalara, esetleg ha mutatkozik igény rá, csúcsban orankent lenne egy egy járat moravaroson keresztül...
Fenti javaslatomhoz jott volna jol az újabb akkus üzemre képes szóló troli(k), ill esetleg egy egy szkts busz.
Biztosan ki lehetne találni ehhez egy járművezető ill utasbarát menetrendet. Így a Mars téri ill belvarosi kapcsolat is meglenne. Igaz,ehhez kell oda busz/akksis troli. Skodaruszt nem szívesen pazarolnék el oda...
Nagy Sándor érdeklődésünkre megindokolta: azért a móravárosiakat kérdezték meg a buszjáratról, mert a szentmihályiak önkormányzati képviselője, Nógrádi Tibor (Fidesz–L.É.T.) a móravárosiakra hivatkozik az üggyel kapcsolatos nyilatkozataiban. Legutóbb pedig egy lakossági fórumon is kifejtette: a móravárosiak örülnének legjobban, ha visszakapnák a 13-ast, és régi útján járna a 76-os. Ezért érdekelte a döntéshozókat ennek a városrésznek a véleménye.
a szegedi tükör legutolso számában 600 moravarositol kérdeztek meg, hogy minek örülnének jobban: óránként egy busznak közvetlenül Mars térre, vagy fel óránként a jelenlegi,belvarosi kapcsolattal bíró 76-nak. Utóbbit tamoogatták többen!