Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127947

Legyen töltő közelében a telefon :)

Előzmény: Törölt nick (127945)
mica-r Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127946

Szerintem 4-500 e km után pusztul. Párat csinálok, de 280 ezernél még hibátlan.

Előzmény: Neo515 (127941)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127945

Aki  nálam az adagolójára vár hivjon fel,mert eltűnt a jegyzetfüzetem!

Audi80 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127944

4-es Golfba ki hova építette be a turbónyomás mérőt? Tegnap G1Clutch-al nézegettük, hogy hova kéne, de fúrás nélkül nem fog menni úgy néz ki :S

 

 

Audi80 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127943

Az fasza, akkor megveszem a legdrágábbat belőle, Klokkerholm csak nem lehet annyira fos :)

 

Előzmény: szami17 (127938)
viktorG3 Creative Commons License 2012.09.24 0 0 127942

Nem rég vettem pd keresztmotorra topran-t 19-ért az elég jó minőségnek tűnt.

Előzmény: Audi80 (127936)
Neo515 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127941

Valaki tud nekem mondani KM csere periódust egy 1,4PDTDI vezérlés láncán vagy nem tudom minek nevezik-az ami hajtja a kiegyenlítő súlyt.

Állítólag előszeretettel elszakadnak.

 

Milyen gyakran kell ezt cserélni vagy melyik márkát érdemes megvenni esetleg.

Köszi.

szami17 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127940

Akkor meg se próbálom :D

Előzmény: mica-r (127939)
mica-r Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127939

A kínai olajteknőt hegeszteni sem tudom rendesen mert tele van szeméttel.

Előzmény: szami17 (127938)
szami17 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127938

Az utángyártott karterral elkövettem azt a hibát, hogy  nem leszívtam az olajat hanem leengedtem  Na akkor körberepedt a leeresztő csavarnál  Minden esetre egy olajcsere periódust kibírt :D

Előzmény: Audi80 (127936)
balabmw Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127937
Audi80 Creative Commons License 2012.09.23 0 0 127936

Ez már egy hegesztett karter, a javításához amúgy is le kéne szedni és 10e Ft egy új utángyártott, azért nem akarok ezzel foglalkozni....

Előzmény: gabo011 (127934)
superb1983 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127935

 

:))))

gabo011 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127934

Nekem is volt ilyen gondom! Ki lett fúrva, új menet meg nagyobb csavar és kész! Azóta nincs probléma! :-))

Előzmény: Audi80 (127932)
mica-r Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127933

Menetjavítóval meg lehetne javítani esetleg

Előzmény: Audi80 (127932)
Audi80 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127932

Sziasztok!

 

 

Vennem kell egy kartert mert megszakították benne a menetet.

 

Bármelyik utángyártottat meg lehet venni, vagy van ajánlottabb belőle?

 

 

ALH kódos, esetleg ha van valakinél elfekvőben egy hibátlna, szintjelző nélküli akkor érdekelne :)

Jena307 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127931

Ezt mondtam én neked, hogy én is imádom a BMW-t, csak tisztában vagyok vele hogy ÉN nem tudom eltartani, vagyis igen de akkor az a család kárára menne, így inkább a jó öreg tdi, mert sportosabb gátlókkal óriási változást lehet hozni, ha meg nagyon kell hogy jól fordujon meg ott a quattro, szerintem quattro+gátló és bitang jól forduló gépet lehetne csinálni, jó jó ettől még nem lesz bmw, viszont még mindég töredéke eltartani, szerintem ezért van ennyi 1.9 tdi tuningolva hasonló érvek miatt.

Nem akarlak lebeszélni a bmw-ről mert imádom de szerintem egy csipszen kívül ne bántsd jobban

Előzmény: Törölt nick (127926)
bunyek Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127930

eladó 4db 2.5 V6 TDi AKE 180le porlasztó...20.000ft a 4db egyben.

jobb oldaliban carnival csúcs van , a gyári nincs meg.

 

http://kepfeltoltes.hu/view/120921/kartel_sz_r__032_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Törölt nick Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127929

 

Itt van 306D2. Typenschein nevű dokumentumom nincs. E30-hoz volt, amik ehhez vannak:

übereinstimmungsbescheinigung

fahrzeugbrief

fahrschein

 

Ezen kívül van még sok kis könyv, de azok nem hivatalos okmányok.

Előzmény: Tutu TDI (127927)
LEON_TDI Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127928

köszönöm!

Előzmény: kormi07 (127919)
Tutu TDI Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127927

Akkor kell lennie Typenschein nak is ha német fogalmid van " Motornummer(Type)"

Előzmény: Törölt nick (127926)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127926

Csak német forgalmim van még két hétig és ebbe nincs benne. Motoron melyik részen van?

 

Érthető hogy egy prémium autóhoz drágább az alkatrész de én ettől nem neveznék minőséginek egy olyan autót amivel az ember nem tud úgy elmenni nyaralni hogy nyugodt legyen mert bármelyik pillanatban megállhat alatta:)

 

Értelmetlen ez az egész, meg kell venni a benzinest ennyi.

 

 

Előzmény: BarG (127925)
BarG Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127925

Motor kódot hol tudom megnézni? Egyetlen dokumentumban sincs feltűntetve.

Hogyne lenne. Előveszed a forgalmidat és megnézed a P5 mezőt. Az M57 nem lesz ott, de a többi igen.

 

Újan vettem, szalonból.

Ékszíjtárcsa - Egyrészt azt kell figyelni, hogy üt e valami leállításkor, de ezzel az a gond, hogy a kéttömegű is ugyanígy üthet. Szerelő nagy csavarhúzóval szokta megfeszegetni és ő tudja, hogy mekkora erőre mennyit mozdul el a két fémrész. Ha elkezd nagyobbat mozogni, akkor kidörzsöli a két fém egymást.

 

Nem hulladék az, csak igényes és elég drága az alkatrész. De ha ésszel él az ember, akkor a gyári cuccokra is lehet jó forrást találni. De akárhogy csűröm, csavarom, ha nem akarod lepusztulni hagyni, akkor sok pénzbe kerül. Ez a gond ezekkel az autókkal, amikor szuzuki árán lehet őket venni, a szervízköltség pedig az új árhoz igazodik.

 

Előzmény: Törölt nick (127922)
409 Creative Commons License 2012.09.22 0 0 127924

"..tegnap meleg motornál lehúztuk és egyből röffent.

Szóval annak a hozzászólónak volt igaza, aki ezt írta. :)"

 

 Mielőtt nagyon beleéled magad, könnyen lehet, hogy csak bedőltél a látszatnak!

Ha diaggal megnézitek és a motorvezérlő jó hőmérsékletadatot lát, akkor akárhány és akármilyen hőgombát teszel bele, nem fog változni.

  Attól, hogy javítottátok az indítót, még nem biztos, hogy a fordulat megfelelő. De diaggal ez is ellenőrizhető.(lenne)

A hőgomba lehúzásakor azért indul, mert -40°C-nak látja a motorhőmérsékletet és ráadja az összes /hideg/indítási mennyiséget. (amit nem tesz meleg motornál, amíg az indítási fordulat nem éri el a limitet) A szál elvágós/kapcsolós módszer csak a hiba elfedése és nem a javítása. Ha ezt valaki így "javítja", az ocsmányság.

 

Előzmény: BituMan_21 (127904)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127923

Ennyire nem akarok beleméjedeni. Turbó, kipuff csere még beleférne.

4-4.5 ért van már M3 ebből a bódésból, akkor jobban járok ha eladom aztán veszek egy olyat. Nem éri meg egyszerűen beletolni annyit.

 

Gondolod hogy ez még nem piezzos? Kezdetnek kellene egy műszer bele ami mér egt-t nyomást stb.. Valami kis digitális kellene.

 

Amúgy ez sima szedán. Elsősorban munkás autónak vettem.

Előzmény: kisqKta (127914)
Törölt nick Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127922

Újan vetted az autót szalonba? Motor kódot hol tudom megnézni? Egyetlen dokumentumban sincs feltűntetve.

Ékszíjtárcsa állapotát miből tudom felmérni?

 

Ha ilyen hulladék miért nem adod el és veszel benzinest?:) Kicserélem rajta amit ki kell, de ha tényleg fostelep eladom, nem fogok megbolondulni azért. Kösz az infókat.

Előzmény: BarG (127910)
Neo515 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127921

"Ha lehúzod, és indul, az attól van, hogy olyankor nagyobb az indítási mennyiség."

 

 

Pontosan.

Előzmény: kormi07 (127918)
Neo515 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127920

Akkor GTB2056VK-t keress.

Vagy GTB2056VZK-t.

A 2260al nől elég szépen a fogyasztás ha normál körülmények között használod.

Simán 1 literrel is meg tud növekedni.

Nálam kezdetben 1 literrel evett többet a GTB2056ról váltás 2260ra. Most ezt siekrül cca 0,5-0,7közé leszorítani úgy, hogy szűkebbe raktam a geót, de ettől szűkebbe már nem lehet.

Utazóban nem eszik többet, de városban igen ahol az 1400-2200fordulat van preferálva. Felette mr megint jó. Ennyit hoz az, hogy később éled.

Szóval utcára szerintem nem való 1,9TDI-re vagy PD-re.

2056 az arany középút, 1756 meg a tuning de mégis csak spórolós változat. :-)

Előzmény: afn110 (127912)
kormi07 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127919

Töltőnyomás szabályzás, adagoló leállítószelep hiba.

Előzmény: LEON_TDI (127913)
kormi07 Creative Commons License 2012.09.21 0 0 127918

...kéne megnézni diaggal, mielőtt elvágsz akármit is, hogy milyen hőfokot lát a vezérlő, az, hogy a műszerfalon mit látsz, az mindegy, a hőgomba 2 felé ad jelet.

 

Ha lehúzod, és indul, az attól van, hogy olyankor nagyobb az indítási mennyiség.

Előzmény: BituMan_21 (127909)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!