Keresés

Részletes keresés

Lacaca Creative Commons License 2008.02.17 0 0 179

ÁÁÁÁÁÁ Te nem vagy hiteles, mert rossz véleményt írtál! :))))))))))))))))))

Előzmény: John Zero (178)
John Zero Creative Commons License 2008.02.17 0 0 178
Azért egészítsük ki ezt azzal, hogy megtudtuk, hogy a DAS ügynökök is a "naa, akkor most be kellene mondani 5 jelenlegi barátod telefonszámát" módszerrel dolgoznak, ami rettentő gáz.
És nem csak azért, mert így az 5 jelenlegi barátból lesz 5 VOLT barát.
Előzmény: belafi (176)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.17 0 0 177

Mitől lenne hiteles a pr szagú ömlengésed a dasról? Mert vagy van ügyem, vagy nincs, neked meg kurva jó véleményed van?

Szerinted miért írok ide rendszeresen? Mert meg akarok ismertetni az ide tévedővel egy másik oldalt. Ebben a legnagyobb segítségem pl te vagy, mert reagálsz az írásokra és felhozod előre a topicot. Azzal a borzalmas nagy eszeddel!

Előzmény: belafi (176)
belafi Creative Commons License 2008.02.17 0 0 176

Óóó, dehogynem, követelmény az olvasni tudás. Ez még kevés, értelmezni is tudnom kell, amit olvasok.

Eddig simán ment.

Ezért: -Az általad említett hölgy nem reklámnak szánta a tel.sz. közzétételét, hanem tájékoztatásnak. Érzed a különbséget? Amúgy tökéletesen igaza is van, ugyanis ezen a fórumon már nem a D.A.S. a tárgy maga, hanem a piti ügyed, ami vagy van, vagy nincs...

Aki tárgyilagos, tételes ismeretekre vágyik, az hívja fel, vagy olvassa el az én előbbi hozzászólásaimat, vagy azokét, akik ezen fórumban már megtörtént esetüket írták le.

Az azokból szerzett info hiteles.

Reklám?

Tudod mi a reklám?

Ez, amit most teszek: www.das.hu

 

Béla

 

Előzmény: Lacaca (175)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.16 0 0 175

Köszönöm, hogy segítettek a járdán parkolásban, azzal nem is lenne baj. A gond az, amivel a másik ügyben lepatintottak. Az úgy nevezett magyarázat. Az ellentmond a szerződésnek, és tulajdonképpen a járdán parkolásban nyújtott segítséget nem kellett volna nyújtaniuk.

Miféle ügynökről beszélek? A jogi egyetemen nem követelmény az olvasás ismerete? Oroszlánylány konkrétan telefonszámmal reklámozta itt szolgálatait. Aztén nyomta a reklámmaszlagot.

IGEN! JÁRDÁN PARKOLTAM A JÁRDÁN MOTORRAL EGY OLYAN ORSZÁGBAN, AHOL NEM MERNÉM MEGTENNI, HOGY AZ AUTÜK KÖZÖTT HAGYOM, MERT VAGY DIREKT FELLÖKNÉ VALAKI, HOGY MIT KÉPZELEK, VAGY SIMÁN ÁTTOLATNA RAJTA EGY DAS ÜGYFÉL, AKI SZERZŐDÉSSEL HELYETTESÍTI A BÉNASÁGÁT ÉS/VAGY A JOGI HIÁNYOSSÁGAIT JOGÁSZ LÉTÉRE.

LŐJJETEK LE! JÁRDÁN PARKOLTAM! ÉS VISSZAESŐ VAGYOK, ÉS A JÖVŐBEN IS TERVEZEM, HOGY VISSZAESŐ LESZEK!

Előzmény: belafi (174)
belafi Creative Commons License 2008.02.16 0 0 174

Lacaca!

 

Nem hiszem, hogy újra neked kell válaszolnom, nem is értem, hogy a fórum most miről szól. Miféle ÜGYNÖK-ről beszélsz?

A D.A.S. volt a fórum megnyitásának az oka, nem az, hogy a fogaid nyomát itt hagyd.

Olyan szép,  amikor leírod, hogy a járdán parkoltál, akkor segített a D.A.S., mikor meg a parkolásért megbüntettek, akkor nem...

S nem érted meg, hogy annak ellenére is segítettek, hogy felmásztál a járdára, mert -gondolom- neked azt is lehet, mi az hogy, nagyon is.....

Ezt valahogy nem érted. Pedig egyszerű. A D.A.S. mindent megtesz, olyanokban is számíthat rájuk az ügyfél, (ésszerű korlátok között) melyekre nem terjed ki a biztosítási fedezet. Érted?

Nem kellett volna az ügyedben egyetlen árva dolgot sem tenniük, mert a járdán való böszméskedés, az nem jogi kategória, hanem viselkedéstan....

Etika.

De segítettek? Igen.

S Te sírsz?

Hol a probléma?

 

Tudod, én három éve joghallgatóként hallottam először erről a szolgáltatásról. Európában a D.A.S. vezető jogvédelmi szolgáltató. Magyarhonban 5 éve van jelen, folyamatos a terjeszkedés, az Öreg Kontinenst már kinőtte...

Nekem a jogtöri tanárom szólt erről először. Azóta már többször segítettek. Csoporttársaimmal együtt -még a szerződésünk megkötése előtt- mi is utána néztünk a cégnek.

Jól írtad.

Kiváló kapcsolatok. Elismertség, presztízs.

Csakhogy nem a pénzpiac, nem a nagykereskedelem ,nem a feketegazdaság terén.

Hanem  a jogvédelem területén. 

Egyedüliként.

 

Még egy gyenge próbálkozásodat ide kell idézzem, mely szerint az átvert ügyfelek nem mernek ide írni, mert olyan kiválóak a cég kapcsolatai, meg -ugye...- ki merne ezekkel szembeszállni...

Te honnan veszed, hogy van egyáltalán ilyen ügyfél? Te miről írsz itt egyáltalán?

Van egy pár ember, aki a szolgáltatásokra kíváncsi, s nem arra, hogy te, mint menőmanó vagy olyan csávó, hogy a járdán trónolj...

 

A D.A.S. jogi osztályával -egy folyamatban lévő ügyem miatt- állandó kapcsolatban vagyok. Aki itt a fórumban tényleg kíváncsi a cég ügyfelekkel kapcsolatos eljárás-rendjére, annak tudok példákat írni, mint ahogy már írtam is ebbe a fórumba többször, bárki visszakeresheti. Azok megmutatják, mi is az a D.A.S., mit nyújtott nekem eddig.

 

Igaz, én nem álltam a járdára...

 

 

Lacaca Creative Commons License 2008.02.12 0 0 173

Nyugi, ha véletlenül fejlődne annyit a céged, hogy kiszűri az ügyfél közelébe nem engedhetőket, még van legalább egy sanszod ügynöki pozicióba:

 

http://homar.blog.hu/2008/02/12/azok_a_csodalatos_brokerfiuk#more335614

 

Előzmény: oroszlánlány (166)
John Zero Creative Commons License 2008.02.11 0 0 172
oroszlánlány:
"Ha ismerőseid körében erre igény mutatkozik, szívesen segítek. Ha megadod az elérhetőségüket, fel tudom őket soron kívül keresni, hogy hamarabb hozzájuthathassanak ehhez a szolgáltatáshoz."

Jó lenne nagyon hamar befejezni az efajta nyomulást. Legalábbis normális cégektől nem szeretek ilyesmit látni.

Amikor egy pénzügyi szolgáltatásokat ajánló tanácsadó felkeresett, előtte ÉN kerestem meg, körbekérdeztem a barátaimnál, hogy tud-e valaki ilyet ajánlani, akit ismer!

Amikor (jóval később) az ismerősöket kérdezte, nem örültem túlzottan, és mondtam neki, hogy ahogy én megtaláltam az ismerőseimen át, amint látom, hogy jó dolgot ajánlott, és elégedett vagyok, ne aggódjon, tovább fogom ajánlani. Normális volt, nem nyaggatott.

Elég paraszt dolognak tartom azt, hogy kínos helyzetbe hozzák a leendő (vagy már éppen) VÁSÁRLÓT, ÜGYFELET azzal, hogy égesse be magát a barátai előtt. Sajnos én is elkövettem egyszer ezt a hibát (mint leendő ügyfél), de többet nem.

Ha jó ügynök vagy, elégedettek az ügyfeleid, el fogják mondani az ismerőseiknek. Esetleg hagyj náluk valami hasznos reklámanyagot (toll? stb?), de ez a nyomulás a parasztság csúcsa.
Előzmény: oroszlánlány (166)
mlas Creative Commons License 2008.02.11 0 0 171
Ááááá, én remekül olvasok a sorok közt... :)))) És idősebb vagyok annál, hogy könnyen megsértődjem :))

Egyébként ez a "micégünkalegjobb" duma nálam nem jön be. Éreznem kell, hogy az üzletkötő jót akar nekem. Jobbára ismerőssel kötök üzletet (ilyeneket)
Az meg úgy tud meggyőzni: "figyú, b..sztál el már ennél több pénzt ennél nagyobb baromságra is - egyszer még jó jöhet, de inkább sose kelljen" :)) Egy kézfogás, és megköttetett... és nem kéri a haverjaim telefonszámát.
Előzmény: Lacaca (168)
mlas Creative Commons License 2008.02.11 0 0 170
Csak nem besértődtél ?? :))

Nem ismerem az anyagi helyzeted, de ha elmész egy hétvégére víkendezni, akkor valszeg nem egy kisvárosi hajléktalan szállóra mész, meg nem is egy dubai luxushotelbe. Megkeresed a helyzetednek-pénzednek-igényednek megfelelőt, és ez így helyes. És akkor persze, hogy nem tetszene, ha beengednének közétek egy rakás kisebbségi munkanélkülit... pedig ez nem szép dolog !!! :))

"Sokan képzelik azt, hogy a pénz birtokában bármit megtehetnek"
Pedig de. Ezt a mai világban jobb, ha elfogadod.
Előzmény: oroszlánlány (166)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.11 0 0 169

bocsánat!

 

mindenféle nyomás nélkül a te számodat adja tovább, és NEM neked adja meg a gyanútlan ismerősök számát.

 

Előzmény: Lacaca (168)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.11 0 0 168

Na persze. Rábeszéled az "ügyfelet", hogy milyen jó neki, itt kell aláírni. Majd elmeséled, hogy hozzá is úgy jutottál el, hogy valaki megadta a számát, ezért ezt tőle is kéred. Aztán jön a kínos csend. Szegény megad néhány számot, mert ugye ott ülsz és várod. talán fel meri hívni őket, hogy rájukszabadított, de ez nem jellemző.

A gond csak az, hogy nem ezt nevezzük személyes ajánlásnak, hanem azt, amikor valaki elégedett a szolgáltatással, és magától, mindenféle nyomás nélkül a te számodat adja tovább, és neked adja meg a gyanútlan ismerősök számát. Ez óriási különbség.

Egyébént ha jól éreztem, mlas személyében épp buktál egy ügyfelet. Sikerült elmagyarázni neki finoman, hogy kitörölheti a pénzével a seggét, mert Ő is olyan, vagy rosszabb, mint az MLM csürhe. Ezt nevezem ügyfélkezelésnek.

Tényleg baromi jó ÜGYNÖK vagy! Gratulálok!

Előzmény: oroszlánlány (166)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.11 0 0 167
Ez a szerencséd, mert az magasan a das által elvárt szint fölött van. Szolgáltatásból élek, tudom mit beszélek. Én nem engedhetek meg ilyen hangot az ügyfeleimmel szemben.
Előzmény: oroszlánlány (164)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.11 0 0 166
Kéretlen hívogatás: ennek is megvan a módja, az ügyfelem előzeteses értesíti a barátját/ismerősét stb., hogy keresni fogom.

Na látod, nekem nem stílusom, hogy ráerőszakoljam magam bárkire is, ha "nem" a válasz, lépek tovább.

Nem vagyok tisztában azzal, hogy más fizeti ki helyettem a fennmaradó szállodai költségeket, de tuti utána nézek ennek. Már csak azért is, hogy ne legyen lelkiismeret-furdalásom a teljes árat fizetőkkel szemben...:)

Magyarán, ha nincs elég lóvéd, a közelébe se menj egy 4*-os szállodának, mert valószínűsíthető, hogy nem tudsz viselkedni, és még összemosnak egy MLM-es csürhével...hm, mintha csak a pénztárca telitömöttsége állna egyenes arányban a kultúrált viselkedéssel. Néha pont az ellenkezőjét tapasztalom. Sokan képzelik azt, hogy a pénz birtokában bármit megtehetnek. De ebbe ne is menjünk bele, mert messze vezetne, ráadásul a témát is OFF-olom.

Szép napot kívánva, befejeztem az eszmecserét.
Előzmény: mlas (165)
mlas Creative Commons License 2008.02.11 0 0 165
Néhány dologban nem értünk 1et.

Igen, zaklatásnak veszem, ha hívogatnak kéretlenül. Főleg, ha az első tapintatos "nem"-et nem fogadják el. A "húzzámánanyádba" nem stílusom, de soxor tapasztalom, hogy a kevesebb nem elég. Kényszerítenek, hogy mentegetőznöm kelljen...

Üdülési jog: persze, ígérnak mindent, hogy vásárolj, és soxor agresszíven. És nincs ingyen - a többiek fizetik meg helyetted - persze, ha ez nem érdekel...
Én, ha 4*-ba akarok menni, kifizetem. Nem várom el, hogy más fizesse helyettem.
Talán durva, de az a véleményem, hogy aki csak kedvezményesen tudja elérni, az ne is menjen oda.
Sajnos van kellemetlen tapasztalatom, 1x egy hétvégi pihenésemet egy ilyen egynapos MLM tréningre beengedett csürhe rontotta el...
Előzmény: oroszlánlány (160)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.11 0 0 164
Szerencsére nem a te "értékrended"-nek kell megfelelnem...
Előzmény: Lacaca (163)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.10 0 0 163
Másrészt ha a kollégák közössége megtűr egy ilyen embert, akkor valószínűleg elfogadott magatartásnak számít. Így viszont a céget jellemzi.
Előzmény: oroszlánlány (161)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.10 0 0 162
Teljesen fölösleges. Nem lenne elégtétel. Csupán annyi a játék lényege, hogy amikor idejösz fényezni a cégedet, melléteszem a tapasztalataimat, mintegy ellensúlyként.
Előzmény: oroszlánlány (161)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.10 0 0 161
Szerintem tedd meg, hogy feljelentesz a cégnél, hisz tudod az adataimat...:) Ez legalább elégtétel lenne a számodra és végre valahol máshol tépnéd a szádat, nem itt.
Előzmény: Lacaca (159)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.10 0 0 160
Nem, nem te bántottál meg...

Amit meg felhoztál példának az a DAS-ra semmiképp sem áll, hisz nem foglalkozik sem üdülési joggal, sem mindenféle termékbemutatóval...

Én egy kicsit persze a másik oldalról közelítem meg a dolgot. Lévén üzletkötő a munkám...Engem is hívnak heti szinten különféle ajánlatokkal, végighallgatom, és természetesen van ami érdekel ebből, van ami nem. De semmiképp sem veszem zaklatásnak.

Te zaklatásnak veszed azt, ha az üzletkötő telefonon hív, hogy időpontot egyeztetve személyesen felkeressük az ügyfelet? Jól értem?

Az én munkám ebből (is) áll. Hetente 8-10 ember felkeresek. Ők fogadnak, végighallgatnak, nem véve nyaggatásnak a munkámat. Ha jónak ítéli meg a DAS szolgáltatásait, miért is ne osztaná ezt meg a barátaival, ismerőseivel???

Az üdülési jogra visszatérve kicsit: a férjemmel vettünk már részt ilyen előadáson olyformán, hogy baromi kedvezményesen eljutottunk olyan 4*-os szállodába egy hosszúhétvégére, amit amúgy elég nehezen tudtunk volna megfizetni. Az üdülési jogot meg vagy megveszi az ember, vagy nem. Ha nem hallgattam volna végig a telefont, akkor erről lemaradunk. Most épp azon tanakodom, hogy melyik wellness szállodába menjünk Zalakarosra, vagy Sárvárra?? töredékáron...

Az információ hatalom. Lehet, hogy frázis, de igaz. ;)
Előzmény: mlas (158)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.09 0 0 159

"hasonló gondolkozású ügyfél, mint te "elvből" nem adta ki barátai elérhetőségét"

 

Erre miből is jöttél rá? Amikor kapcsolatban kerültem az ügynökkel, megkötöttem a szerződést, és rászabadítottam a barátaimra. Egyetlen bűnöm, hogy nem nyeltem le, hogy kamu indokkal lerázott a cég. Azt is csak egyszer, mert 1,5 éve nem kaptam választ a reklamációra.

 

"aligismereteivel ne informálja félre a többit."

 

Aligismeretek? Tényeket dobtam fel, és nem kaptam rá magyarázatot. Magyarázkodást kaptam, de követlekzetes, a történtekre rímelő magyarázatot azóta sem.

 

"hogy lojális vagyok az céggel ahol dolgozom, ugye nem halálos bűn???"

 

Nem az, sőt elvárás, csak nem ezt sikerült írni:)

 

"soha többet nem szólok hozzá a fórumhoz, mert hihetetlen, undorító módon kapok hideget-meleget a fejemhez."

Kezdődött egy marketingömlengéssel, majd leugattál, mert te majd megmondod, hogy hogy volt, aztán sikerült belebonyolódni.

Amikor elfogytak az "érvek", akkor átmentél személyeskedésbe, majd ezt meg is ismétélted, miközben arról zengedeztél, hogy mekkora ász üzlektötő vagy. Ha egy normális cégnél kiderülne, hogy az üzletkötő a cég nevében névvel, telefonszámmal, nyílvános fórumon fikáz egy ügyfelet, úgy rúgnák ki, hogy vissza se nézhetne.

Előzmény: oroszlánlány (156)
mlas Creative Commons License 2008.02.08 0 0 158
Én nem mondtam rád semmi rosszat... legalábbis nem szándékoztam.

De azt ugye nem szeretnéd, ha állandóan nyaggatnának ismeretlenek szenzációs üdülési joggal, vagy mindenféle termékbemutatókkal - persze a lakásodon...
Előzmény: oroszlánlány (156)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.08 0 0 157
Mondom én hogy szánalmas vagy...szerintem, ne erőlködj!
Előzmény: Lacaca (151)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.08 0 0 156
Sose nyomultam senkire...Viszont olyannal már volt dolgom, hogy pont egy hasonló gondolkozású ügyfél, mint te "elvből" nem adta ki barátai elérhetőségét, aztán mikor az egyik barátja vétlenül gázolt, első dolga volt, hegy felhívjon, segítsen a cég a barátján...Hogy is segítsen? Ha nincs nálunk szerződése????

Egy párszor megfogadtam, hogy soha többet nem szólok hozzá a fórumhoz, mert hihetetlen, undorító módon kapok hideget-meleget a fejemhez.

Pedig valójában ha hiszi, ha nem bárki is, a segítő szándék vezérel, hogy az ilyen lacaca-féle az aligismereteivel ne informálja félre a többit.

Az meg, hogy lojális vagyok az céggel ahol dolgozom, ugye nem halálos bűn???

Hál Istennek a sok, az alkalmazottait semmibe vevő multik közt ez pont egy olyan cég, ahol jól érzem magam, mert jó a hangulat, jó a vezetőség, segítőkészek, jó az együttműködés és még folytathatnám...
Előzmény: mlas (152)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.08 0 0 155

Ez nagyon egyszerű!

 

Saját példák:

Hajárdán parkolsz szabálytalanul, az nem szándékos szabálysértés, abba csak úgy belekeveredsz, ilyenkor segítenek.

 

Ha nem létező parkolási büntetésről kapsz levelt, az szándékos mulasztás, tehát nem segítenek.

 

Ugye érthető?

Előzmény: Foley (154)
Foley Creative Commons License 2008.02.08 0 0 154
Sziasztok!

Azt írja le Nekem valaki, hogy pontosan mire NEM terjed ki a DAS szolgáltatása? Kérnék mindegyikhez egy példát is.
Köszönöm!
Lacaca Creative Commons License 2008.02.08 0 0 153

sajnos ez egy reklámfórum. Ráadásul az elhajtott ügyfelek nem mernek írni egy ilyen cég ellen. Jók a kapcsolataik. Első sorban külföldön. Itt még az elején vannak, ráadásul felvették a magyar szolgáltatói mentalitást. Sok pénzt beszedni, sok kifogással élni a szolgáltatás ellen.

Nekem 2006 júliusa óta nem válaszoltak. Szerintem más is berágna....

 

Ráadásul potenciális ráfizetés vagyok nekik, de ezt nem is tudják. Most nyertünk asszonnyal 1-1 közlekedési pert, és várhatóan ha nem sikerül megegyezni két másik ügyben, ott is pert indítunk. Egyik autószervíz ellen, másik bank ellen. Szóval nekem lett volna értelme szerződésben maradni velük, a magam részéről, ők ráéreztek, hogy ráfizetés lesz. Vadkeleten vagyunk....

Előzmény: mlas (152)
mlas Creative Commons License 2008.02.08 0 0 152
Ugyan hagyd már szegény ügynököt, csak a munkáját próbálja végezni. Sztem nehéz kenyér. Az meg, hogy elfogult, jó. Ha az én cégemnél nem lenne elfogult egy dolgozó, nem is lenne ott sokáig :))
Az nekem se szimpi, hogy "add meg barátaid számát, oszt' majd én jól rájuknyomulok", ilyet nem tennék úgysem, sőt azt is tökön rúgom, aki velem tesz ilyet.

De ez esetben én kerestem meg őket (mondhatni), mert érdekel a szolgáltatásuk. Csak az ügynök tud nekem segíteni, mégha szűrni is kell a tőle származó információt.

Sajna, ezen a fórumon kevés infó van :(
Egy vagy Te, akinek rossz tapasztalata van, meg egy-két kisebb story. Azt hittem, komolyabb témázás megyen itten a dologrú :))
Előzmény: Lacaca (151)
Lacaca Creative Commons License 2008.02.08 0 0 151

"Mutass egy mondatot, amelyben elfogulatlan módon ajnároztam a céget, ezzel bármi áron tolva le e szolgáltatást bárki torkán. "

 

Nem várja el senki, hogy elfogulatlan legyél a céged iránt. Vagy elfogultat akartál írni? :)

 

Aztán jöhet a nyomulás:

 

"Remélem végül is sikerül döntést hoznod és gyarapítod a DAS tagok egyre bővülő táborát."

"Magam is D.A.S.-os üzletkötő vagyok. És igazad van, egyre nagyobb az igény az emberek körében, erre a fajta biztonságra, amit a cégünk tud biztosítani.
Ha ismerőseid körében erre igény mutatkozik, szívesen segítek. Ha megadod az elérhetőségüket, fel tudom őket soron kívül keresni, hogy hamarabb hozzájuthathassanak ehhez a szolgáltatáshoz.

mobilszámom: 70/409-3248
e-mail címem: fejesaniko@hotmail.com"

 


"szánalmas vagy és együgyű..."

 

Ide jöttél ügyfeleket szerezni és beleköptem a levesbe. Én vagyok a szánalmas? Szeritnem ez a reklám próbálkozás a szánalmas.

 

Együgyű vagyok? Kétügyű lehettem volna, de a das lerázott...

 

Vagy az együgyűt úgy kell értenem, hogy egy üzletkötő nyílvános fórumon személyeskedni kezd valakivel, akinek rossz véleménye van a cégről?

 

"saját viselkedésemmel, hozzáállásommal, hitelességemmel, habitusommal"

 

A habitusról konkrét kép alakult ki.

 

"Sajnálom, ha rossz a tapasztalatod, már csak azért is, mert ezek az ügynököcskék nehezítik meg a dolgom."

 

Mindenki hülye, csak én vagyok helikopter tipikus esete.... ezek az ügynököcskék? Nem látom a különbséget.

 

Egyébként jól szórakozok, mert minden hozzászólással újra feljön a fórum. A negatyv reklám is reklám......

Előzmény: oroszlánlány (150)
oroszlánlány Creative Commons License 2008.02.07 0 0 150
szánalmas vagy és együgyű...
Előzmény: Lacaca (149)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!