Nálam a tolatókamera beszerelése után (nem jártam a műszerfal alatt) jelentkeznek extra ügyletek.
1. egyszercsak elmegy az áram a szivargyújtóban (akkor kezdődött az egész, amikor a szivargyújtót el kezdtem használni)
2. egyszercsak nem lehet lehúzni a jobb első ablakot
3. egyszercsak nem indul az ablaktörlő
mást nem vettem észre.
Minden biztosíték a helyén, mind jó.
Szerintem és ez a Te lakidra is igaz lehet, a biztosítéktáblán lévő csatlakozók egyike volt KH-s, azokat mozgattam meg, adtam neki spray-t és úgy tűnik most nincs hiba, vagy nem vettem észre. Sajnos én is ritkán használom, ráadásul most még a kuplung is tréfis, úgyhogy nem lesz csavargás vélhetőleg idén már... Persze akkor fog kiderülni, hogy valóban igazam volt-e.
Időm adtán szerintem kap új, akkuról bekötést az összes utólagos cuccom (DRL, telefon töltő, tolatókamera, menetrögzítő kamera) egy tranzisztoros relével vezérelve. A franc gondolta amúgy, hogy ennyire érzékeny ez a járgány...
A DRL-t most is tranzisztoros relé vezérli, mert nem bírt a hálózat egy sima relével sem...
Utólagos cuccot cseréltem, egy még utólagosabbra, de a kilométer óra mögött nem is jártam. Ha lehúzom a rádiót és a tolatókamerát, akkor is fennáll a hiba. De erős a gyanúm, hogy ez már korábban jelentkezett, csak nem figyeltem rá. Ezt az autót csak ritkán használom (lakóautó) és akkor mindig GPS megyek. Az sokkal pontosabb a sebességet illetően, meg több az információ.
Sziasztok! Kilométer óra/számláló problémám van. Ducato 250 típus. A jelenség a következő: Ráadom a gyújtást, a kilométer óra mutatója beáll nullára, de ha elindulok, nem mutatja a sebességet és a kilométer számláló sem megy. Ez lehetséges, hogy az utolsó tankolás óta van, amikor reseteltem a napi km számlálót. Utána egy hónapig állt az autó. Közben rádiót meg tolatókamerát cseréltem és először azt gondoltam, hogy ott történt valami hiba. De ellenőrzésképpen ezeket mind lecsatlakoztattam és sajnos a helyzet változatlan. Van-e valakinek valamilyen ötlete vagy egy megbízható szerelője, aki ért is hozzá? Előre is köszönöm.
Motorolajfogyásom elvileg nem feltűnő, 4000 km alatt most 97%ot mutat a szint. A lambda hibát miből vetted észre? Én átsiklottam felette. Attól akár lehet büdös is a kipuff. Igaz?
Kb 4000 mentem én vele még csak, friss az autó nálam. Eddig v powert tankoltam bele de már többek unszplására átálltam a maxxmotionre. A dpfre már panaszkodott, ki lett takarítattva, azóta sem igazán jó mert átlag reg ciklus 200 km alatt van. Szinte csak városban járok vele. Tudom higy nem illik de most gondolkozom a kiiktatáson mert nekem ez betegágy lesz. Az a baj a szerelő is csak tippel. Lehet egy résolajveszteséget kellene csinálnunk nekünk is talán
Autószerős topikban egy üzemanyagokkal kapcsolatos vitában írta be Mados (itt is postol) az alábbi linken olvasható szívását.
injektorokkal lehet bajság erre csináltak még egy magasnyomású tesztet,az a teszt alapján jó volt,akkor mondtam,hogy akkor nézzük meg a résolaj veszteséget,abból kiderült,hogy 3 injektor beteg,egy nagyon,kettő kevésbé.
Szóval sanszos az injektor ki.
A DPF regenerációd rendben van?
Mit ír a diag, az eltömődöttségre, illetve a regenerálási ciklusok közötti távolságra?
A dpf nincs kiiktatva, km 490.000. Konkrétan ez a hiba, hogy gyenge lett és keményen jár hirtelen jött út közben, de mióta megvan, van egy problémája amire mindenki csak legyint. Indítás után hangosan kopogva jár a motor hidegen jobban de üzemmelegen is, majd egy pár utca után nagyon szép és finom hangja volt. Eddig. Semmi hibakód nincs és nem is volt, eddig az erejével is meg voltam elégedve. Nem hebeg, nem rázkódik a motor.
Segítség kellene van egy Peugeot Boxer 2005ös 2.8HDI-m és elkezdett világítani a műszerfalon a piros motorhiba lámpa és villog vele a izzítás lámpa is mikor ráteszem a gyújtást. Kiolvastam a hibát és írja az izzítást hibának. Viszont elkezdtem keresni az izzító relét, de amit hoz pl. a bárdi hozzá azt nem találom a motortérben. Hol keressem a relét tudja valaki esetleg?
Még egy érdekesség amikor bejött a hiba azóta nem megy a kilométer óra sem.