Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mikroferike Creative Commons License 2021.11.16 0 0 21700

Az enyém 9.56 os verzió, virtual gépen fut w7 alatt.

Nemigazán értem az egészet, ma megyek egy új szerelőhöz, aki megpróbálja diagnosztizálni a dolgokat, nekem ez már magas.

A delphi sem mutat korrekciós értékeket, azzal is próbáltuk.

Lehet nekem is vissza kellene váltano régebbi diagboxra?

Előzmény: majkel (21699)
majkel Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21699

Vagyok.

 

Nos, lambda 1db van a leömlő csonk után a katalizátorház nyakában.

 

Összehasonlítottam az adatokat, nem látok sehol durva eltérést.

 

Viszont nem tudtam menteni normálisan az adatokat, mert belefagyott a program a saját .xps mentéseibe.

Nálam v7.57 a verzió és csak Euro5-ig tud.

HA jól látom a tiéd frissebb, de nem tudom kibogarászni a verzió számodat de azt látom, h a fejlécben ott az Euro6 is.

Valószínűleg ez az oka, hogy nem látom az adatok megismertetése résznél az injektor adatokat!

A többit igen, de azt pont nem :(

 

W7 vagy W10 alatt futtatod?

Hogy legyen tovább?

Előzmény: mikroferike (21696)
csiburento Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21698

Szintén DUCATO X250...

Nálam a tolatókamera beszerelése után (nem jártam a műszerfal alatt) jelentkeznek extra ügyletek.

1. egyszercsak elmegy az áram a szivargyújtóban (akkor kezdődött az egész, amikor a szivargyújtót el kezdtem használni)

2. egyszercsak nem lehet lehúzni a jobb első ablakot

3. egyszercsak nem indul az ablaktörlő

mást nem vettem észre.

 

Minden biztosíték a helyén, mind jó.

Szerintem és ez a Te lakidra is igaz lehet, a biztosítéktáblán lévő csatlakozók egyike volt KH-s, azokat mozgattam meg, adtam neki spray-t és úgy tűnik most nincs hiba, vagy nem vettem észre. Sajnos én is ritkán használom, ráadásul most még a kuplung is tréfis, úgyhogy nem lesz csavargás vélhetőleg idén már... Persze akkor fog kiderülni, hogy valóban igazam volt-e.

 

Időm adtán szerintem kap új, akkuról bekötést az összes utólagos cuccom (DRL, telefon töltő, tolatókamera, menetrögzítő kamera) egy tranzisztoros relével vezérelve. A franc gondolta amúgy, hogy ennyire érzékeny ez a járgány...

A DRL-t most is tranzisztoros relé vezérli, mert nem bírt a hálózat egy sima relével sem...

Előzmény: nenlétezik (21697)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.15 0 0 21697

Utólagos cuccot cseréltem, egy még utólagosabbra, de a kilométer óra mögött nem is jártam. Ha lehúzom a rádiót és a tolatókamerát, akkor is fennáll a hiba. De erős a gyanúm, hogy ez már korábban jelentkezett, csak nem figyeltem rá. Ezt az autót csak ritkán használom (lakóautó) és akkor mindig GPS megyek. Az sokkal pontosabb a sebességet illetően, meg több az információ.

Előzmény: majkel (21693)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21696

Addig is köszönöm. 

Előzmény: majkel (21695)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21695

Annyira nem lehetett hideg, hiszen látszik az egyik mentéseden a 100°C kipufgáz hőmérsék let a kat elött.

A fűtésének mennie kellene.

Holnap ha hazaérek délután, rádugom a diagot az enyémre és megnézem ezeket a dolgokat.

Hibát kellene dobnia.

Előzmény: mikroferike (21694)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21694

Egyébként a szondára nem kellene hibakódot adnia? 

A diagot hideg motorral csináltam, annak nincs köze a lambda működéséhez?

Előzmény: majkel (21691)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21693

 Gyári egységeket cseréltél, vagy valami utólagos cuccot?

Mennyire borítottad szét a műszerfalat?

Nem lehet, h az óracsoport valamelyik csatija KH-s?

Előzmény: nenlétezik (21692)
nenlétezik Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21692

Sziasztok! Kilométer óra/számláló problémám van. Ducato 250 típus. A jelenség a következő: Ráadom a gyújtást, a kilométer óra mutatója beáll nullára, de ha elindulok, nem mutatja a sebességet és a kilométer számláló sem megy. Ez lehetséges, hogy az utolsó tankolás óta van, amikor reseteltem a napi km számlálót. Utána egy hónapig állt az autó. Közben rádiót meg tolatókamerát cseréltem és először azt gondoltam, hogy ott történt valami hiba. De ellenőrzésképpen ezeket mind lecsatlakoztattam és sajnos a helyzet változatlan. Van-e valakinek valamilyen ötlete vagy egy megbízható szerelője, aki ért is hozzá? Előre is köszönöm.

majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21691

Nem szondát kell cserélni elsőre, hanem leellenőrizni a környezetet.

Test-táp-jel.

Annyira nem olcsó.

 

 

Befecskendezős Motorok Szervize - A lambdaszonda (injektor.hu)

Előzmény: mikroferike (21690)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21690

Tényleg, annyira rá voltam állva a korrekció keresésére, hogy ezen átsiklottam. Akkor először lesz egy szondacsere, azután indulunk tovább.

Hidegen-melegen egyformán indul, bár teker 3-4et de könnyen.

Azt nem tudod mit jelent a porlasztó megismertetési ciklus?

Egyébként tuti volt szgép csere, mert gép szerint 180e van benne,  óta szerint meg 490

Előzmény: majkel (21689)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21689

A kipuf büdös nyilván valami hibára utal, főleg ha eddig nem volt.

Mi lehet az oka?

Helytelen keverék képzés valamiért (befecskendezési idő, vagy mennyiség, esetleg mechanikai hiba, kompresszió hiány, elugrott vezérlés, bármi.)

A hidegen indulás változott?

A melegen indulás változott?

 

Index Fórum

Index Fórum

Előzmény: mikroferike (21688)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21688

Motorolajfogyásom elvileg nem feltűnő, 4000 km alatt most 97%ot mutat a szint. A lambda hibát miből vetted észre? Én átsiklottam felette. Attól akár lehet büdös is a kipuff. Igaz? 

Előzmény: majkel (21687)
majkel Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21687

Szia,

 

A DPF rendben van, nálam is ezek az értékek vannak, az látszik, h a tisztításnál nullázták az ECU-ban.

11mbar háttérnyomás nálam is ennyi tiszta állapotban.

 

2 elgondolkodtató dolgot látok.

 

1. a regenerálási ciklusok nagyon gyakoriak.

Mint írtam korábban, nálam ez 450km körül van, vezetem az első perctől kezdve, tehát van egy 26e Km-es statisztikám.

Nem kedvezők az üzemeltetési körülmények, mert ha nem megyek sehova, akkor csak napi 2x11Km-t megy az autó.

Ennek ellenére rendben van, persze mindíg lefut a regenerálás, ha kéri.

Autókázok vele, amíg nem fejezi be.

Ezt csináltam a C4 GP-vel is.

 

Szóval, vagy dől bele az üzemanyag ez látszik a fogyasztáson is esetleg.

Van e jelentős motorolaj fogyásod?

Vagy a keverék nem ég el rendesen, több kormot termel a szükségesnél.

Illetve a befecskendezett mennyiség nem optimális a 2. pont miatt.

 

2. van egy hátsó lambda hibád, ha észre vetted.

 

Ez beleszólhat a befecskendezésbe.

 

 

Előzmény: mikroferike (21686)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.14 0 0 21686

Sziasztok!

 

Megcsináltam a screenshotokat az általam fontosnak ítélt dolgokról. Hálás lennék ha ránéznétek.

Az egyikben van egy "porlasztók megismertetési ciklusa" elnevezés. Az mit jelent? A múltkor még 241 volt az érték most 243.

Köszi a segítséget.

Előzmény: majkel (21682)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21685

Elég xar ez így.

Nekem könnyebb, beépítettem egy ledet, a vaporiser (DPF fáklya) vezérli, ezért látom pontosan, mikor megy a regen.

Előzmény: mados (21684)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21684

Hallani a motorhangon is,de látható a pillanatnyi fogyasztáson is. Más visszajelzés nincs.

Előzmény: majkel (21683)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21683

Van valami visszajelzésed a regenerálásról, vagy csak a pillanatnyi fogyasztáson látod?

Előzmény: mados (21681)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21682

A DPF gyakori eldugulásának lehet pár oka.

Xar porlasztók, motorolaj fogyasztás, fizikai elhasználódás a tisztítás ellenére, xar EGR, xar DPF fáklya, stb....

 

Ebből mi az igaz?

 

Nekem 450-470Km a regenerálás átlagom.

Egy félmillió kilómétert futott autón bármelyik lehet, sajnos.

Ha feltennél egy screenshotot a diagból, többet lehetne tudni.

 

Mekkora a koromterhelése, a differenciál nyomása a regenerálási átlaga stb...

 

 

 

Előzmény: mikroferike (21680)
mados Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21681

A 2,3 Mjet nekem nagyon gyakran regenerált,mielőtt megállt volna az injektorok miatt...

Előzmény: mikroferike (21680)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21680

Kb 4000 mentem én vele még csak, friss az autó nálam. Eddig v powert tankoltam bele de már többek unszplására átálltam a maxxmotionre. A dpfre már panaszkodott, ki lett takarítattva, azóta sem igazán jó mert átlag reg ciklus 200 km alatt van. Szinte csak városban járok vele. Tudom higy nem illik de most gondolkozom a kiiktatáson mert nekem ez betegágy lesz. Az a baj a szerelő is csak tippel. Lehet egy résolajveszteséget kellene csinálnunk nekünk is talán

Előzmény: majkel (21679)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21679

Az nem kevés, ki tudja mi történt vele idáig.

Mennyit mentél vele, mióta megvetted?

Autószerős topikban egy üzemanyagokkal kapcsolatos vitában írta be Mados (itt is postol) az alábbi linken olvasható szívását.

 

injektorokkal lehet bajság erre csináltak még egy magasnyomású tesztet,az a teszt alapján jó volt,akkor mondtam,hogy akkor nézzük meg a  résolaj veszteséget,abból kiderült,hogy 3 injektor beteg,egy nagyon,kettő kevésbé.

 

Szóval sanszos az injektor ki.

A DPF regenerációd rendben van?

Mit ír a diag, az eltömődöttségre, illetve a regenerálási ciklusok közötti távolságra?

Előzmény: mikroferike (21678)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21678

A dpf nincs kiiktatva, km 490.000. Konkrétan ez a hiba, hogy gyenge lett és keményen jár hirtelen jött út közben, de mióta megvan, van egy problémája amire mindenki csak legyint. Indítás után hangosan kopogva jár a motor hidegen jobban de üzemmelegen is, majd egy pár utca után nagyon szép és finom hangja volt. Eddig.  Semmi hibakód nincs és nem is volt, eddig az erejével is meg voltam elégedve. Nem hebeg,  nem rázkódik a motor.

Előzmény: majkel (21677)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21677

Füstölni meg kormot köpni nem fog a DPF miatt.

Mondjuk más színű kipufogó gáz jöhet, de korom semmiképp, már ha épp a DPF-ed.

Ez a hiba egyszer csak jött a semmiből, vagy volt már valami előjel?

Mennyi a futott kilométer? Megbízható az adat?

Üzemanyagszűrőről mit tudni?

Előzmény: mikroferike (21676)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21676

Igen Sid802 van, de sehol nem hoz a diagbox. A c4 picassonak meg a peugeot 5008nak hozta. 

A gondom, hogy mindenki azzal kezdi, hogy vegyem ki az injectorokat, mert biztos rosszak.

Nem füstöl, egyenletesen jár és nem sántít, így vonakodva állnék neki kiszedni őket, amíg nem tudom hogy biztosan rosszak.

Annyi még a jelenség hogy nagyon csípős és büdös szagú a kipuff, de akárhogy odalépek nem füstöl szemmel láthatóan.

Előzmény: majkel (21675)
majkel Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21675

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak nem lehet nézni sehol korrekciót? A diagboxban sehol sem találok.

 

Elméletileg kell tudnia.

 

Arról pont nincs mentésem, már rég volt rádugva a diag, amikor körül néztem benne.

SID 208 vezérlőd van gondolom.

 

 

Előzmény: mikroferike (21674)
mikroferike Creative Commons License 2021.11.13 0 0 21674

Sziasztook! 2014 Eur 5 2.2 hdi puma boxer hirtelen elkezdett keményen járni, és elgyengült. Kiforog, de nem akarja venni a fordulatot. iszonyat lomha. 

Hibakód nincs egyáltalán. Valakinek ötlet?

 

A másik kérdésem, hogy ennek a motornak nem lehet nézni sehol korrekciót? A diagboxban sehol sem találok.

 

Köszönöm a válaszokat.

Generator2 Creative Commons License 2021.11.12 0 0 21673

Csak a hibát tudom.

Előzmény: majkel (21671)
Kamimaci Creative Commons License 2021.11.11 0 0 21672

Sziasztok!

Segítség kellene van egy Peugeot Boxer 2005ös 2.8HDI-m és elkezdett világítani a műszerfalon a piros motorhiba lámpa és villog vele a izzítás lámpa is mikor ráteszem a gyújtást. Kiolvastam a hibát és írja az izzítást hibának. Viszont elkezdtem keresni az izzító relét, de amit hoz pl. a bárdi hozzá azt nem találom a motortérben. Hol keressem a relét tudja valaki esetleg?

Még egy érdekesség amikor bejött a hiba azóta nem megy a kilométer óra sem.

majkel Creative Commons License 2021.11.11 0 0 21671

Azt hibakódot miért nem írtad be ide?

Diag nélkül szerinted ki tudja ezt megfejteni?

Előzmény: Generator2 (21670)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!