Errefele pont az MXU-949 volt az egyik, aminél ahány elem, annyiféle árnyalata/színe lett. De volt ilyen korábban is, szerintem itt sokan emlékeznek az egykori CMX-756-ra, az inkább fakult rendesen.
A 7900/8900-asok marha jól néznek ki sárgában :) De még ha nem is néznének ki jól, az MXU-széria bauxitfehér* színénél akkor is biztosan igényesebb hatást mutatna.
* Valami nem stimmelt annak a szériának a festésével, a fényezés sok gépen csakhamar besárgult, bebarnult, mintha csak az egykori Somló Volán Ajka környéki gépeit, és a rá felvert port látná az ember.
Az a Covid vészhelyzet volt, már lejárt a nyáron. De még mindig ott a régi kiskapu, hogy legkésőbb november 5-én kértek neki egy vizsgaidőpontot december 5-ére.
Vannak azért érdekességek, a lent említett Szarvas - Debrecen járat ha jól tudom az RTR-858-é, aminek már november 5 óta nincs műszakija, azonban múlthét pénteken (nov. 11) reggel vitt egy Békéscsaba - Újkígyóst, műszakit azóta se kapott.
Na, hát akkor elkészült az ország első sárga 2 tengelyes 8900-asa, mondjuk ráfért egy fényezés már, az eleje nagyon be volt sárgulva, de azt hittem fehérre fogják. Esetleg a többi Volvo is sárgul, amit már jó ideje nem látni, (NIG-157, MXU-935, MXU-947), vagy valaki tudja, hogy mi van velük?
Csak érdekességképpen: Tegnap délután a békési autóbusz pályaudvaron mostanság elég ritkának számító kis "összejövetel" volt. Egyszerre érkezett be a HZE-126 Mezőberényből, a HZE-182 Békéscsabáról és a HZE-184 szintén Békéscsabáról. A forgalomban lévő megyei C80-asok számát tekintve, főleg Békésen, ez nem sűrűn fordul már elő.