Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8494

A hegyre azért egész jól felmennek. Ami a doboz alatt van bennük, az jó. :)

Előzmény: Bpo-353 (8493)
Bpo-353 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8493

Például 124-esen engem nem zavar,és el utazgatok vele munkába,de oda a hegyre,emelkedőre nem hiányzik,és napközben amúgy tömegnyomor van sokszor.

Szóval az ilyen 124,125,170-es kaliberű vonalakra valók,meg sík terepre!

Előzmény: Törölt nick (8485)
g86 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8492

Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nem értem, mi a gond. Az összes MAN a "szemétláda" szóval írható le röviden. Egynéhány Localo is. Sok BKV-s kocsi is. Miért baj, ha valaki ezt kimondja?

Előzmény: flugosmotoros90 (8489)
1433 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8491

Több csere is volt, amit én láttam:

 

8: KXM-019 (a 114-esről), KXM-026 (a 150-esről)

 

114/213/214: MHU-860, 863

 

150/258/258A: MHU-868

 

Kérdés, hogy hová került a KPN-955.

Előzmény: Törölt nick (8487)
1433 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8490

Pedig még a 233E-s korszakban is volt olyan Bogáncsos forgalmi, ami reggel a Camponánál végzett, majd délután a Hengermalom utcánál kezdett. És nem az Andorban "tároltak", hanem a Pappasban.

 

Gondolom a 233/F51 most ugyanígy tesz.

Előzmény: FJX-220 (8481)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8489

Régen rossz, ha így gondolják a VT-nél.
Mert, az megint más, ha ezt egy közlekedés iránt érdeklődő mondja, na de egy olyan személytől, aki az üzemeltetésben részt vesz....hááááát.....

Előzmény: Avirat (8471)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8488

Az, hogy Te folyamatosan nem tudod megkülönböztetni a BKV és az operátorok szerepét, az arról árulkodik, hogy fogalmad sincs az egész rendszerről.
Ha a BKV az elmúlt 20 évben km ktg.-ben lett volt teljes mértékben megfinanszírozva, akkor nem kellene a 3. felújítást gyűrő 260-asokon utazni, de mivel nem volt ezért nem tud helyette mást nyújtani.
A magánvállalkozó teljesen más tészta.

Előzmény: #Zsombor (8468)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8487
Tegnap is, ma is 879 @ 53
Ezt mért kell?....
.BPO-346. Creative Commons License 2014.04.15 0 0 8486

Le a kalappal, gyönyörű lett a KPN-964. :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8485

"mert ide nagyon nem hiányzott a hulladék localo"

 

Miért mitől más ez a vonal mint a többi?

Amúgy máshol sem hiányzik. 

Előzmény: Bpo-353 (8484)
Bpo-353 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8484

Nem tudom,de nagyon örülök hogy 29-esen megint C2-esek vannak,mert ide nagyon nem hiányzott a hulladék localo. :)

Előzmény: .BPO-346. (8478)
bpi-211 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8483

Gondolom futásteljesítmény kiegyenlítés, erre más logikus magyarázat nem nagyon van.

Előzmény: .BPO-346. (8478)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8482
819 - balos pótféklámpa halott
FJX-220 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8481

Ja, az előbbi lesz az, de nem gondoltam volna, hogy Bogáncsos a Camponánál végez reggel. Ugye a másik Bogáncsos 233-as Újpalotán kezd/végez reggel/délután, gondoltam ez is...

Előzmény: FKU-911 (8480)
FKU-911 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8480

Esetleg eszement módon délen végző Bogáncsos 233-as? De vannak 1-1 napos cserék is, az is lehet.

Előzmény: FJX-220 (8477)
KXM-037 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8479

Ezt kérdeztem én is.:P

Előzmény: .BPO-346. (8478)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8478

Lehet tudni esetleg az okát ennek a cserélgetésnek?

Előzmény: .BPO-346. (8476)
FJX-220 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8477

Köszi.

Most már csak az érdekelne, hogy az inkriminált jármű 10:20-kor mit csinált a Budafoki úton befelé :) Olyan, mintha az Andorban járt volna.

Előzmény: FKU-911 (8475)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8476

MHU-857 akkor Andoros lett?

FKU-911 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8475

Bogáncsos.

Előzmény: FJX-220 (8474)
FJX-220 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8474

MHU-706 Andoros vagy Bogáncsos?

FJX-220 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8473

MHU-741 csukló előtti részében a mennyezettel valami probléma van, mert nagyon rázkódik ott valami (amolyan FJX-feeling).

 

GTFS-ből és rendszámos listából néztem vissza, szóval csak 99%, hogy ő az.

KXM-037 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8472

Sziasztok.

Ma több keveredés is volt...hogy a merci-loclalo csere volt.

Ez végleges vagy ideiglenes? Ha ideglenes akkor meddig? 

Avirat Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8471

Az én számból ez a mondat nem tűnt volna hitelesnek :)

Előzmény: #Zsombor (8468)
g86 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8470
Azért bízzunk benne, hogy május 15-ig forgalomba áll legalább 25 Volánbuszos kocsi.
Előzmény: JéGyé ;-) (8469)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8469

Rózsaszín Párduc úrnak volt ezzel kapcsolatban már egy elszólása, hogy mennyi autóbuszt kell üzemben tartaniuk az agglomerációs vonalak lepasszolása után.

Amennyiben az ARRIVA nem adja ki azokat a kocsikat, akkor azt valamivel pótolni kell.

 

Az is megoldás lehet, hogy az iskolaszünet idejére a BKV nem vonja ki a forgalomból, a kiiktatáskor egyébként nem használt kocsikat és a VT sem.

Ősszig meg tudják a maradékot kalapálni és új pályázatot kiírni.

Előzmény: g86 (8466)
#Zsombor Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8468

És ez igaz megannyi BKV-s buszra is.

Előzmény: flugosmotoros90 (8465)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8467

Jv amennyiben maga hív rendőrt lényegesen hatékonyabb és gyorasabb, mintha 5 percen kereszül, 3 emberen keresztül megy az információ.

Előzmény: Törölt nick (8418)
g86 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8466

Nem nagyon van mit nyilatkozni erről. A végállomási pletykák szólnak mindenről, meg mindennek az ellenkezőjéről is, szerződés május 14-ig van 25 darabra és június 30-ig a maradék 6-ra. Új szerződéskötés május 14-ig már kevéssé esélyes.

Előzmény: 1318 (8459)
flugosmotoros90 Creative Commons License 2014.04.14 0 0 8465

Gyakorlatilag nincs benne semmi bonyolult.
Ha év végétől tovább maradnak az a BKK szégyene. Nincs és soha nem is volt (ilyen szintű komforttal) keresnivalója a budapesti utasforgalomban.
Az meg jól jellemzi a VT-t, ahogy kinéznek, külföldön kb. a második nap után lenne azonnali hatállyal felbontva a szerződés.
Ugyanez igaz néhány Localora is.

Előzmény: Törölt nick (8463)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!