Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba, de nem értem, mi a gond. Az összes MAN a "szemétláda" szóval írható le röviden. Egynéhány Localo is. Sok BKV-s kocsi is. Miért baj, ha valaki ezt kimondja?
Pedig még a 233E-s korszakban is volt olyan Bogáncsos forgalmi, ami reggel a Camponánál végzett, majd délután a Hengermalom utcánál kezdett. És nem az Andorban "tároltak", hanem a Pappasban.
Régen rossz, ha így gondolják a VT-nél. Mert, az megint más, ha ezt egy közlekedés iránt érdeklődő mondja, na de egy olyan személytől, aki az üzemeltetésben részt vesz....hááááát.....
Az, hogy Te folyamatosan nem tudod megkülönböztetni a BKV és az operátorok szerepét, az arról árulkodik, hogy fogalmad sincs az egész rendszerről. Ha a BKV az elmúlt 20 évben km ktg.-ben lett volt teljes mértékben megfinanszírozva, akkor nem kellene a 3. felújítást gyűrő 260-asokon utazni, de mivel nem volt ezért nem tud helyette mást nyújtani. A magánvállalkozó teljesen más tészta.
Ja, az előbbi lesz az, de nem gondoltam volna, hogy Bogáncsos a Camponánál végez reggel. Ugye a másik Bogáncsos 233-as Újpalotán kezd/végez reggel/délután, gondoltam ez is...
Rózsaszín Párduc úrnak volt ezzel kapcsolatban már egy elszólása, hogy mennyi autóbuszt kell üzemben tartaniuk az agglomerációs vonalak lepasszolása után.
Amennyiben az ARRIVA nem adja ki azokat a kocsikat, akkor azt valamivel pótolni kell.
Az is megoldás lehet, hogy az iskolaszünet idejére a BKV nem vonja ki a forgalomból, a kiiktatáskor egyébként nem használt kocsikat és a VT sem.
Ősszig meg tudják a maradékot kalapálni és új pályázatot kiírni.
Nem nagyon van mit nyilatkozni erről. A végállomási pletykák szólnak mindenről, meg mindennek az ellenkezőjéről is, szerződés május 14-ig van 25 darabra és június 30-ig a maradék 6-ra. Új szerződéskötés május 14-ig már kevéssé esélyes.
Gyakorlatilag nincs benne semmi bonyolult. Ha év végétől tovább maradnak az a BKK szégyene. Nincs és soha nem is volt (ilyen szintű komforttal) keresnivalója a budapesti utasforgalomban. Az meg jól jellemzi a VT-t, ahogy kinéznek, külföldön kb. a második nap után lenne azonnali hatállyal felbontva a szerződés. Ugyanez igaz néhány Localora is.