Igen Ózdon van az LVN-609 van mit csinálni rajta ha kész, vissza megy a fordájára. Egyébként van egy kocsimozgató Ózdon, ha Miskolcról kell busz akkor a mentősök hozzák ki, így került ide szerda éjszaka az LMU is. De szerdán a KXG-397-et a sofőrje vitte be Miskolcra reggel és este 6-kor ő is hozta ki mivel nem volt busz amit kihozhatna. Ehhez hozzá tartozik, hogy szerdán 3 forda nem ment busz hiány miatt, így 10 járat kimaradt és több mint 20 járat 30-et meghaladó késéssel közlekedett. (A téli időszak még el sem kezdődött)
A szőlősardai kicsi Credoról tudsz valamit? Áthúzták azt is Ózdra?
Most már lassan egy hónapja lejárt a műszakija.
Illetve a mai napon LMU-409 állt be Hidvégardóban. Nem tudod, hogyan bonyolítják most a cseréket? Van kocsimozgató, vagy mindenkinek be kell menni Ózdra/Miskolcra cserére?
Azért cseréltek mert a domaháziak csinálják, és az a domai forda ami ezt a szentgyörgyöt csinálja, ha a saját domai járatát csinálná 14:40-re érne be, de a következő járata 14:40-kor indul és ahhoz hogy a délutáni csúcsban a műszakos járat időben induljon így tudták biztosítani.
Így ezt a Domaházát a szentgyörgyi Credo csinálja.
Tudja valaki esetleg,hogy a 13:40 Ózd-Borsodszentgyörgy járatot miért vették el a Credoktól? Már több,mint egy hónapja rendszeresen egy leharcolt ARC csinálja.
Akkor a 2 legendás csuklóst már elvitték onnan, csak azt nem tudom, hogy azokat is Tiszaújvárosba, vagy azokat már egyenesen a bontóba. Tudom, hogy kiakasztó tudok lenni ezzel, de örülnék pontosan tudni.
Kazincbarcika egyik Facebook csoportjából származik a kép, szerintem megérdemel egy megemlékezést a dolog.
A mai nappal bezárt a műhely Barcikán, ahogyan HEM kollega írta a javítást Miskolc és Ózd veszi át, lehet sok járatkimaradás volt az elmult években és lehet sokan szidták őket tudtukon kívül de ők mégis mindent megtettek, hogy nekünk legyen mivel utazni.
Részben igazad van. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy azért megy minden busz összevissza mert nincs elég autóbusz és mikor mit sikerül Ózdnak kölcsönadnia. Az NRL-950 is két hete szemlés lenne de Miskolc nem tud kölcsön adni egy hétre szóló autóbuszt mert nekik sincs. Elvileg az NML-852 a Digépes fordára szánták de hogy mi lesz belőle azt kitudja... Amúgy azért nem jó ez a kis Credo (erre a fordára) mert délután két Sajókazát csinál, amin az utas forgalom 60-70 fő.
Hová? Hová? Hát Tardonai meg a Digépes fordákra .Ezekre feltétlen olyan buszok kellenek mint az MLG-013 vagy az MLG -011 .de ezekre a helyekre az FLR-814 is erős.(Ma az LVN-787 volt délután .ez pont elég és jó lenne)Én Kazincbarcikára ilyen buszokat nem adnék.Szerintem itt óriási tévedésbe vannak,hogy mi a helyi,mi a helyközi és mi a távolsági busz.teljes fogalom zavar van.Mondjuk ez már elkezdődött az 1980 as évekbe,azóta ez a kép zavar csak nőtt.