Annyira nem űrtudomány, csak a reléhez kell kézikapcsolót csinálni. De azért valami biztonsági védelem kellene, mert a gyári módszer a legokosabb.Elvileg 2 lépcsőben dolgozik, talán alacsony töltés esetén is leveszi.
191 911 261B nagyáramú relé kapcsolja az előmelegítő izzító gyertyákat .Vajon milyen módon lehetne megoldani,hogy ezt egy kapcsolóval én kapcsoljam?Akinek mechanikus adagolója van a TDI motoron annak a téli üzemi hőfok elérése ( gyorsan) városban egy visszatérő probléma.
Valaki épített már át tiptronicot, manual 5-re, kérdés, át van kódolva az abs is meg a motorvezérlő is, gyári tempomatos, és azt jelzi hogy be van nyomva a kuplung így nincs tempomat, viszont még csak kuplung kapcsoló stekker sincs nemhogy kapcsoló ami be lenne nyomva. Állítólag átépítés után volt tempomat csak utána még kiberhelték az autómata váltó comput és akkor szünt meg. Hogy lehetne megtalálni hol a gond? Valakinek van ötlete?
csonkom van már,egy havernak volt egy egyenes 1.9td a többit te megoldod ha a projektre kerül sor a kipuff cső igazítás meg a balázsé,vagy passzol a bv-é?