Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.11.18 0 0 668
Gyári. Emlékezetem szerint a legendás 6.3-as motor utolsó verziója.
Előzmény: candle (667)
candle Creative Commons License 2004.11.18 0 0 667

"A W116 6.9 szériagyártású holmi..."

 

szerintem a 450-est túrta fel az amgf 6,9-re, de mindjárt utána nézek

 

"A 129-esről csak sejtésem van mi lehet, amúgy nem jegyzem... "

 

89-01 közötti sl

Előzmény: GaspiW123 (666)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 666

Hali!

 

Jó, persze nem beszélve mindenféle elhajlásokról (Brabus, AMG...) A 129-esről csak sejtésem van mi lehet, amúgy nem jegyzem...

A W116 6.9 szériagyártású holmi...

Előzmény: candle (665)
candle Creative Commons License 2004.11.17 0 0 665

a 6,9 az amg, nem gyári emlékeim szerint.

 

fúrt motorból pedig ott volt (asszem) brabus 7,3-as a 129-esben

Előzmény: GaspiW123 (663)
te_o Creative Commons License 2004.11.17 0 0 664
Miért, eléggé sűrűen vannak kutak idehaza. :)
Előzmény: GaspiW123 (663)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 663

Hali!

 

Csinos holmi! A 6.9-es minden idők legnagyobb Merci-mocija (van itthon is....) A felnik sztem csúnyák, amúgy egész jó árú objekt. Persze járásra alkalmatlan...

Előzmény: gy69 (662)
gy69 Creative Commons License 2004.11.17 0 0 662
504LACI Creative Commons License 2004.11.16 0 0 661

Sajnos nem, én csak megtaláltam, behoztam, meg nyomon követem. Az egyik jó barátomé. Van benne 139.000 km...

 

Előzmény: te_o (660)
te_o Creative Commons License 2004.11.16 0 0 660

Csak nem a tiéd?!

:O

Előzmény: 504LACI (659)
504LACI Creative Commons License 2004.11.16 0 0 659

Szia!

A motorház felőli oldalról csak két csavarfejet látsz, a szerkezet kívülről a sárvédőben lakik. Van itthon is ilyen autó, 230.4 automata, tetőablakos, klímás, szintszabályzós hátsó híddal, centrálzár, paradicsompiros és gyönyönyű lesz perceken belül. Ja és gyári hátsó biztonsági öv és hátsó fejtámlák is vannak benne.

Egyébként mosó is járt a törlőhöz, a lökhárítóban vannak a fuvókák.

 

Üdv

Laci

Előzmény: WAndrew (657)
te_o Creative Commons License 2004.11.16 0 0 658
A Veterános cikkben szerepel, ha minden igaz, nagyon-nagyon ritka volt. (Szerintem kicsit idétlen is :)
Előzmény: WAndrew (657)
WAndrew Creative Commons License 2004.11.15 0 0 657

Sziasztok,

 

Gaspi szép a műszerfal, kár hogy nincs a tisztítás,újrafestés előttről. Vagy van?

 

Ilyet látott már valaki élőben? Én nem is tudtam róla, hogy már ezen a típuson is volt ezen extra :))

Kíváncsi volnék továbbá, hogy hogyan volt megoldva a működtetése. Mármint hogy hogyan néz ki a motorház felöli oldalról :)

 

Üdv.

te_o Creative Commons License 2004.11.15 0 0 656
Mivel nem láttam az autót, csak a tulajt hívtam fel, ezért bármi lehet. A tulaj becsületesnek tűnt egyébként, ahogyan kivettem a szavaiból, ő leginkább használta, de már átalakítottan vette. Egy pillanatig elgondolkodtam, de győzött a józan ész - meg amúgy sem tetszik a kék műszerfal. :)
Előzmény: GaspiW123 (652)
504LACI Creative Commons License 2004.11.12 0 0 655
Lehet, hogy ismerem az embert? Ha ebből kéne megélnie, felkopna az álla, még jó, hogy vannak pólók a világon. Ráfordított munka + érte kért pénz aránya? A 116-osok meg várják, hogy valaki megmozgassa őket, mert mostanság csak motoron láttam a gazdá(ka)t.
Előzmény: GaspiW123 (654)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 654

Sziasztok!

 

116-os (szintén fejlövéses, de cserébe' lelkiismeretes) barát felújtította az órámat... Mit szóltók?

 

1. leforgott fogaskerekek gyógyítása (állt mindkét számláló)

2. számlapok kimaszkolása

3. modellfestékkel mutatók újrafújása, majd selyemfénnyel lakkozva...

 

Az óra szép állapotú, a mutatók is egész szépek voltak, de így még csinosabb(!!!) 

bakonyigg Creative Commons License 2004.11.12 0 0 653

Sziasztok, mivel valaki azt irta hogy "doglodik" a forum, irok egy kicsit.. :-),

A V8-ra visszaterve, szeriakent sosem letezett allolampasban, de a kiserleti reszlegen volt

nehany egesz  kiforrott tesztauto, mivel egy darabig bizony napirenden

tartottak a W114 / V8-as temat ...( aztan jott a "csunya-csunya" 107-es

es kampec az allolampas nyolchengeresnek ! )

Nehany ilyen tesztauto pedig ki-kijutott kesobb az utcara is, kulonbozo furcsa

alvaz es motorszamokkal.  Ritka mint a feher hollo, de hat csodak

leteznek nem? En is persze sufni-tuningra gyanakszom elsosorban, ami a hazai

fekete coupe-t illeti...de azert kivancsi lennek ra !

Udv mindenkinek

 

GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.12 0 0 652

Hali!

 

Létezett alap színpárosítás (külső-belső), persze minden rendelhető volt extraként...

Ha kék a belső (szőnyegek, ülések, kárpitok) akkor kék a műszerfal is...

Amúgy kék műszerfalat szerezni útólag nem egyszerű (gyanítom a kárpitot cserélték...

Előzmény: te_o (649)
te_o Creative Commons License 2004.11.12 0 0 651

Elszántaknak:

Van egy kék W115 200D '69-es valahol Gödöllőn. Nem láttam, de beszéltem a tulajjal telefonon. A kasztni fáradt, a tipikus helyeken mindenhol. Eredetileg kormányváltós volt, de átalakították padlóváltósra, plusz kicserélték a kormányt puhakormányra. Kék műszerfalas, bézs kárpitok. Motorcserés volt, de szintén 200D van benne. Expresszben hirdetik. Szerintem cca. 800e körüli összegből normálissá tehető - vételárral együtt.

vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.11.11 0 0 650
Egy fekete coupé volt az az ominózus. Egyszer láttam újpesten. Sajnos lezárt motorháztetővel. Szerintem komoly gányolások lehettek benne, a W114-be - ellentétben a W108-al - soha nem terveztek  V motort.
Előzmény: te_o (649)
te_o Creative Commons License 2004.11.11 0 0 649

Gyárilag 3.5? Nem esett orra? :)

(Mondjuk a w108 elbírja...)

 

Ja, a kék színű állólámpában biztosan kék volt a műszerfal, vagy volt más is?

Előzmény: GaspiW123 (648)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.11 0 0 648

Sziasztok!

 

Kissé megdögölni látszik a topic! A gyári küszöb, ha rendesen van felrakva és tömítve-üregvédve, nem fog lerohadni... (vmint szépen fog állni) A plusszos kifolyó- és a szellőzőlukak sogat tudnak segíteni.

A 3.5-es állólámpára visszatérve, mintha lett volna ilyen gyári próbálkozás is (az bitos, hogy az M110-es motor sem kicsi) Így gyanítom a kisV8 is elfér a motortérben...

bakonyigg Creative Commons License 2004.11.09 0 0 647

Sziasztok.. nehany eve mar megneztem egy elado elso szerias coupe-t

Csillaghegyen, fekete,  boer ulesekkel, es 3.5 -os V8-al (automata) !!!!!!!!

akkoriban meg nem voltam nagy ismeroje a temanak, 600 ezerre tartotta

a tulaj, ami nem keves ugye, par eve meg plane nem volt az...

Csak a kivancsisag miatt erdekelne, hogy megvan-e valahol ez az atepitett

w 114-es vagy elbukott a kovetkezo eredetvizsgan? Szivesen beneznek megegyszer

a motorterbe, hogyan is fert el benne a V8-as, mit kellett atpakolni, pl akksi, stb.

Ha valaki  tud rola, irhatna esetleg par sort eme nem mindennapi

Umbau-rol, amire nem hiszem, hogy sok pelda akadna...

(Kepzeljuk el ugyanezt az atepitest egy limo-nal...hatul a felirat meg 200 D...)

Na, jo almodozast mindenkinek...  :-)

TWK-001 Creative Commons License 2004.11.09 0 0 646

Tisztelt Veterán-, nosztalgia-, és hobbiautó tulajdonosok!

 

Egyesületünk a Kelet-európai Járműipar Gyöngyszemei Nosztalgiaautós és Motoros Klub a 2005-ös évre a jelenlegi legkedvezőbb kedvezményes kötelező biztosítási szerződéseket tudja kínálni egy a legnagyobb biztosítóval kötött közvetlen együttműködési szerződés alapján.

 

A kategória díjak minden eddiginél kedvezőbbek, és nem terheli MAVAMSZ díj

.Bejegyzett más autós motoros klubok tagjainak, amennyiben klubvezetőjük tagságukat igazolja, nem kell klubunk tagdíját kifizetnie, csak 1000 Ft éves kezelési díjat.

Újdonság nálunk továbbá hogy a 25 évesnél fiatalabb, hobbi célból tartott második járművek is biztosíthatók a kedvezményes rendszerben egyedi feltételek és tarifák szerint.

Amennyiben érdekel benneteket a lehetőség akkor még a biztosítási évforduló alatt, lehetőleg nov. 20.-ig jelentkezzetek a 06 30 924 11 29-es telefonon.

Tekintsétek meg honlapunkon a díjtáblázatot és a tájékoztatónkat, a főoldalon bal oldalt, a tudnivalók rovatban. Honlapunk címe: http://www.trabantklub.hu,

Üdvözlettel: Muczán Gábor klubvezető

te_o Creative Commons License 2004.11.09 0 0 645
Ez a kifúrás egyáltalán nem kontárság, sőt! Kötelezően tartozik (na) az üregvédelemhez. Eleve be kell juttatni az üregvédőt, aztán meg nem árt, ha szellőzik is. Gyárilag is raknak sok helyre lyukakat, de gondolom technológiailag nem mindenhova éri meg.
Előzmény: WAndrew (644)
WAndrew Creative Commons License 2004.11.08 0 0 644

Sziasztok!

 

115-höz szerintem a hátsó sárvédőelem (teljes díszléc alatti rész) Klokkerholm is egészen jól áll a kocsin. Az tény, hogy az anyaga vékonyabb az eredetinél, viszont arra kiváncsi lennék, hogy ha most valaki megvesz egy gyárit, az 1mm-es anyagból van-e mint régen. Van erről valakinek valami információja?

Első sárvédőelem talán azért is bajosabb, mert azt csak csavarok rögzítik simán látszik ha csálé, míg egy olyan elem amit hegeszteni kell, azt hozzá kell idomítani egy kicsit a kasztnihoz.

Küszöbhöz annyit tudok hozzáfűzni, hogy az egy dolog, hogy az utángyártott szar anyagból van, de ha felrakod a gyárit, az is ki fog rohadni, legfőképpen az elején, mert nem tud kiszáradni. Erre megoldás lehet kétoldalt elöl a belsőküszöbön körkivágóval 5cm átmérőjű lukat fúrni és akkor ki tud száradni. (akár a kárpitszőnyeg alatt) Most mondhatjátok, hogy ez 'kontár' megoldás, vagy hogy nem normális dolog, de ha belegondoltok nehezebben rohad szét a kaszni és lehet hogy megtérül. Persze egy nagyon jó állapotú veterán gépet én sem fúrnék meg mert az úgyis alig van használatban és sajnálnám :))

 

Doki: múltkor beszéltünk a kerékjáratbeli műanyag védelemről:

itt a netcíme: http://www.werling.hu/main.htm

illetve van egy Németországi is : www.lokari.de ami ötvözve van alumíniummlemezzel.

Üdv.

 

 

Előzmény: GaspiW123 (638)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.08 0 0 643

Hali!

 

Szegénnyel jól elbánt a jelenlegi gazdája... Belefaragott motor+ülések, leütött lökösök, csinos Lada tükörrel... Igazi parasztWagen! Kár érte...

Előzmény: gy69 (639)
Stern_ Creative Commons License 2004.11.08 0 0 642

Ez itt offtopic, de a Lángnál Veng elemek kaphatóak. Én kb 2 éve vettem belőle utoljára, azt mondták, a gyártó már csődbement, de raktárról ezt-azt még tudtak adni.

 

OFF-W123:

 

 

Veng!

 

Na ezt én csináltam screenshotokból, mert van alkatrészkatalógusom.

 

Állólámpáshoz kevesebb dolog van drágábban, de érdemes rákérdezni.

 

Stern

candle Creative Commons License 2004.11.08 0 0 641

"az MB-nél,"

 

könyörgöm, ne az mb-nél kérdezz utána:-)))

 

(pont te, aki néha eljössz klubtalikra is:-))))))))

Előzmény: GUK (640)
GUK Creative Commons License 2004.11.06 0 0 640
  Anno egy 23-as felujitásán gondolkoztam, mondom most csinálom meg, és teszem el " husz év múltanra". Csak kezdetnek megkérdeztem a padlólemezt ( vagyis a belső küszöböt) az MB-nél, 63 v. 68 ezer volt, pontosan nem emlékszem, de azt tudom, hogy csak idáig jutottam...
gy69 Creative Commons License 2004.11.05 0 0 639

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!