Egy nagyon amatőr kérdése lenne az uramnak (nekem van regem, meg időm, neki meg kérdése). Nemrég hozzánk költözött egy Galloper, aki remekül passzol a családba, csak arra nem tudnak rájönni a férfiak, hogy hol lehet - lehet-e egyáltalán? - állítani az oldalsó visszapillantókat.
14 hónapos, első tulajdonostól, vezetett szervízkönyvvel, garantáltan nemdohányzó. 30 000 km futással, kavicsfelverődés elleni védelem, UV gravír, műbizonylattal rendelkező gallytörő és RM fellépő.
További információ személyesen. Kapcsolatfelvétel: e-mail.
A Lantra ezt akkor adta elő, amikor hibás volt a termosztátja. Nem sima nyitó van benne, hanem kétutas, tehát ha meleg a motor vizköre, akkor nyitja a fütési kört. Mivel ezekből lehet kapni többféle hömérsékletnél nyitót is, pl. 83-89 fokos biztosan létezik, érdemes lenne ezt az irányt megpróbálni. Állitólag a méretek számitanak csak, ez az alkatrész valójában tipusfüggetlen. (Az infok egy autoszerelö tanonctól származnak aki nekem cserélte ezt az alkatrészt)
Olyan hibát produkál a kocsim, hogy félig meleg állapotban (ez nyáron 2 utcányi táv) nem indul be inditózásra, csak megtolásra, de akkor 1-2 méteren belül. Ha hideg vagy ha forró a motor akkor pöccre indul az öninditóval is. Ha alapjáraton hagyom, elérve ezt a hőmérsékletet, leáll a motor. Annyi kiderült, hogy ekkor nincs szikra, azért nem indul be. Ha visszahült a motor (kb 20 perc) akkor ismét pöccre inditható az öninditóval. (Eddig azt sem tudtam hogy mi hol van a motortérben, télen-nyáron bármikor indult és sohasem hagyott ott sehol. A múlt héten 10-szer kellett betolni mire a fenti infok összejöttek...) Kérem, ha valakinek van tapasztalata ez ügyben, irja meg, nem szivesen vennék meg feleslegesen alkatrészeket három pici gyerek mellett.
Sziasztok. Hyndai szakértőt keresnék. Van egy Trajetom, amin télen nincs fűtés. Beszéltem másokkal is, de mindenkinél ez a probléma áll fenn. Egyszerűen csak terhelés alatt tud normálisan fűteni, dugóban, álló helyzetben, vagy lassú menetben gyengén teljesít a gép. Állítólag konstrukciós hiba. Ki tud valami megoldást?
Sziiasztok, csináltam egy új linkgyűjteményt Hyundai témában, ha érdekel valakit. Mindenféle linket összeszedtem ami csak kellhet, de ha van ötletetek ami még kellene oda, ne fogjátok vissza magatokat.
Az importőr nem szereti a chiptuningot és elvileg a garit is bukod. Egy féle képpen tudod csinálni: ugyanabba a szervízbe kell visszavinned, ha gáz van vele, mert akkor nincs lebukás, ők gariba megcsinálják, mivel ők sem akarnak lebukni. De ha másikba viszed, akkor bukta a gari. Kár lenne azért a 3 évéért. Egyébként +2 évet tudsz hozzá vásárolni.
Köszönöm, jó a tanács, de mégse megy, csak behúzni lehet, saját indítóval nem indul, pedig kiválóan forgat. Kérdésem: vkinek van-e kézikönyve Trajethez nem baj ha angol, akár horvát nyelvű (szivesen segítek akár forditani is belőle bármely eu-i nyelven) - kölcsönkérném lemásolni.