Nem ált meg a motor, csak olyan furcsa zörgés, enyhe csattogás talán hallatszott, de az is inkább melegen, és akkor sem volt erőteljes.
na ha egy motor hkcs lesz akkor annak van ám hangja azonnal és nem azt keresgeti az ember, hogy csak hidegen vagy melegen van hangja, valahol belefutottam a hetekben egy cikkbe Toyota hajtókarcsapágy volt az is persze a gazda hazament még vele ~100Km vagy valami hasonló hisz nem állt meg a motor igaz kuka lett
a régi kiszerelt csapágyra gondoltam, hogy arról képek nincsenek, azok milyen állapotban voltak
60e alatt azért nem kellene megállnia az új csapággyal
ok, már pedzegetem a témát. pont azt akartam kérdezni hogy amennyiben kiveszem a kijelző,t akkor használhatatlan lesz-e a kocsi? (mert ugye most is rossz és azért megy) youtube-on találtam videót, talán a kiszerelés menne.
Nem ált meg a motor, csak olyan furcsa zörgés, enyhe csattogás talán hallatszott, de az is inkább melegen, és akkor sem volt erőteljes.
Olajnyomás volt, legalábbis a visszajelző nem világított.
A hkcs on már volt kopás, egyiknél, a fölső részén, már felsejlett a réz ? alapja a csapágynak, de még nem volt vészes. Érdekes, hogy a hkcs alsó csapágyfeleknél, olyan pontszerű darabok hiányoztak a csapágyfémből. Tehát nem volt kinyalva, csak mintegy porózus felületük lett.
Nem fényképeztem, talán ha megint megyek, és eszembe jut. :(
megtaláltam develoopert, de valaki mintha utalna rá hogy budapesti. hát az bizony innen 200 km. azt is megtaláltam hogy ez egy ismert probléma. ez egyébként egy "nagyszabású" probléma és kiadás általában? mert ugye 200 km az 200 km.
valószínűleg felső holtponti jeladó. szerintem elég a tisztítása, ha nem csere. Nem nagy vszisztdasz 6 e körül van az új, de figyelj, mert nekem 3x kellett visszamennem, annyifélével gyártották. Nekem segített a pucolás, de meg van tartalékban az új is.
Üdvözlök mindenkit! Egy éve van a tágabb családban egy Scenic 2 diesel. Használtan vásároltuk és eddig nagyon meg voltunk vele elégedve, de most probléma lépett fel. Teljesen sötét lett a műszerfal és a rádió, de amúgy első ránézésre minden működik. A gazdája nagyon meg van ijedve, de én először tőletek kérnék segítséget, mielőtt szerelőhöz kerülne az autó. A biztosíték tábla és a hozzá tartozó adatok megléte nagyon sokat segítene, de sajnos nem rendelkezünk ilyennel. Nagyon megköszönnék bármi féle segítséget!
ASR/ESP defekt a tempomat bekapcsolásakor. Kis idő után fedélzeti computer defekt. Az autó teljesítményén nincs változás újraindítás után törli a hibát, de a következő tempomat kapcsolásnál ugyan az. Járt már így valaki. Holnap kérdezek rá a szerelőre de addig is jó lenne tudni mi lehet a hiba.
Részvét a költségek miatt. Adtak pár tanácsot, talán sikerül kedvezően kihozni a javítást. Mennyi km volt a motorban és volt-e már benne hkcs csere. Gyártási éve?
(Nekem is ilyen motor van, én megelőző jelleggel cseréltem hkcs-t, de bármi megtörténhet, sajnos.)
Nekem a Renault szervízbe mondták hogy csak a K9K a fontos ami utána van az mindegy ! Meg az is hogy hány kw os .... mert nem rég én is igy jártam , nekem is k9kfxxx volt a mocim és k9kmxxxx került bele tökéletes lett ! De közben megcsinaltattam a régi motorom is de nem akarom már vissza rakni ha kell meg is bontom ha esetleg valami jó lenne vagy kellene hozzá! Egyébkent 180.000 ft egy moci üresen tapasztalatbol irom de aztán lehet olcsobbat is kifogni biztos !
bontott motort én csak fűzöttet keresnék és hajtókarcsapágy cserével összerakni
ne kapkodj a baj már megtörtént járd körbe az összes lehetőséget matekolj, esetleg angolból hozni töröttet a motorért is lehet megoldás, a többit meg kiárulni ha van helyed hol szétbontani meg szerszámod
esetleg kimenni motorért lengyelbe komplett váltóval mindennel ~160e is van
Szia! Milyen motorrol van szó? Van egy komplett makulátlan 1.5 dci mocim ha esetleg az lenne ! Bp mellet meg tudok jó szerelőt , nekem is ő csinálja a vasam :)
Jó nagy sz. ban vagyok. A főtengely nyugvócsapágyam megfordult, olajzást ez miatt nem kapott a hajtókar sem. A blokk főtengely csapágytartó is meg lett húzva, meg a párja is, meg a főtengely is. Vagy motorfelújítás, vagy bontott motor kéne. Jár már így valaki ? Mi a jobb megoldás, van e valakinek cím ahol tudnak nekem segíteni ?