Pontosabban nem az a lényeg, hogy valami jó legyen, hanem az a lényeg, hogy a minőség szintje ne ingadozzon termékről termékre, hanem egyenletes legyen. :)
Ha sz.r infrastruktúrán, sz.r feltételek mellett, minősített rendszer alapján tevékenykedve sz.r szolgáltatást nyújt, akkor tökéletesen megfelel az ISO9001 követelményeinek.:-)
Miután beírta, következő napon vetett olyan helyre a sors, ahol teljes életnagyságban le is fotózhattam az ezt igazoló doksit, de még nem jutottam el a feltöltésig.
Facebook hévmániásokon nézelődj. Ide nincs már kedvem feltöltögetni, ráadásul megváltoztak a képfeltöltési paraméterek, azért meg nem gyártok külön galériát.
Azt gondolom az elmúlt évek index fórumos járműfotózása túlvan az aranykorán. Régebben minden szállítást és egyebet még aznap drótoltátok a megfelelő topicjába. Vagy csak én nem jó helyen keresgélek ?
Úgy emlékszem, hogy a BKV nem akart bajlódni a mozdonyai engedélyeztetésével és a menetvonalakkal, ezért pályázaton keresett vállalkozót a MÁV-hálózaton át történő szállításokra. Ezt nyerte meg az MMV. Mivel már sok éve volt, lehet, hogy nem pontosan ez a sztori, de valami ilyesmi rémlik. Még ezt megelőzően pedig engedélyt kért és kapott a saját hálózatára nézve, a nyílt hozzáférés alóli mentességre, így az MMV egyfajta híd szerepét tölti be az országos közforgalmú hálózat és a BKV-hálózat között.
Eleve maradtak KCSV6-osok annyian, hogy egy fél vonalat minden esetben ki lehessen csak velük adni. Erre is gondoltam rögtön, amikor eszembe jutott ez az egész.
Pedig éppen pár hónapja voltak ellenőrizni, hogy a Minőségirányítási Kézikönyv minden érintett számára hozzáférhető-e. Ezek szerint akkor mégsem? Vagy akkor vajon mit ellenőrizhettek?
Viccet félretéve: nem kis pénz lehetett a BKV-nak megszerezni minden engedélyt ahhoz, hogy vonatozhasson a MÁV pályáján, és igazán nem értem, hogy ennek fényében miért nem áll ki a saját jogos érdekei mellett.. :(
Annak a vonatnak van elsőbbsége, amelyik a menetvonalán halad. (Igen, olvastam az F2-t.)
"Megkésett MÁV-os vonatok leközlekedtetése a MÁV vonalakon."
Ez ilyen '90-es évekből ittmaradt hülyeség. Az RCH tehervonata vagy az MMV mozdonya által húzott terhes miért kevésbé fontos, mint a Start lomja? Főleg, amikor a mozdonyokat egymástól bérlik és a gép festéséből nem is tudod, hogy milyen menetvonal-gazdának termel éppen pénzt.
Van egy menetvonal, annak van egy gazdája, mert ő fizetett érte. A pályavasút feladata, hogy ezen a menetvonalon a HÜSZ-ben vállaltak alapján leközlekedtesse a vonatot (és biztosítsa az egyéb megrendelt és kifizetett szolgáltatásokat).
Nem értem, hogy ha a BKV megrendel egy szolgáltatást, akkor miért hümmög, ha az fszt. félrecsapja a menetet minden körtefánál. Miért nem reklamál? :(
Pálya szempontjából a kétirányú, kétoldali ajtós járművet könnyebb üzemeltetni. Járművek szempontjából az egyirányú, egyoldali ajtóst (feleannyi vezetőállás, feleannyi ajtómechanika, stb., habár a modernebb járművekbe gyakran építenek hátra is szükség-vezetőállást).
Hogy ezek fényében az itt OFF debreceni hálózaton miért alakult ki teljesen a hurkos, illetve kétirányú villamosos rendszer az utóbbi években, az rejtély. (Sajnos csak utólag jutott eszembe, hogy lehetőségem lett volna megkérdezni ezt személyesen az illetékesektől...)