Keresés

Részletes keresés

Novemberi Dusán Creative Commons License 2015.11.12 0 0 41441

Most (21:31-kor) közelít a HÉV Bobó a 825-tel Törökőr felé a Kerepesin.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (41435)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.12 0 0 41440

Pontosabban nem az a lényeg, hogy valami jó legyen, hanem az a lényeg, hogy a minőség szintje ne ingadozzon termékről termékre, hanem egyenletes legyen. :)

Előzmény: FOMA (41439)
FOMA Creative Commons License 2015.11.12 0 0 41439

Ha sz.r infrastruktúrán, sz.r feltételek mellett, minősített rendszer alapján tevékenykedve sz.r szolgáltatást nyújt, akkor tökéletesen megfelel az ISO9001 követelményeinek.:-)

Előzmény: paca664 (41437)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.12 0 0 41438

félOFF

Miután beírta, következő napon vetett olyan helyre a sors, ahol teljes életnagyságban le is fotózhattam az ezt igazoló doksit, de még nem jutottam el a feltöltésig.

Előzmény: paca664 (41437)
paca664 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 41437

Légy nyugodt, ISO9001-ben dolgozik.

Előzmény: kihúzóvágány (41422)
M.VIII Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41436

Facebook hévmániásokon nézelődj. Ide nincs már kedvem feltöltögetni, ráadásul megváltoztak a képfeltöltési paraméterek, azért meg nem gyártok külön galériát.

Előzmény: Törölt nick (41434)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41435

Láttál esetleg valamit? (1 vagy 2 napja egyébként volt szó arról, hogy elvileg holnap jön haza a 825.)

Előzmény: Törölt nick (41434)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41434

Azt gondolom az elmúlt évek index fórumos járműfotózása túlvan az aranykorán. Régebben minden szállítást és egyebet még aznap drótoltátok a megfelelő topicjába. Vagy csak én nem jó helyen keresgélek ?

_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41433

Köszi! :)

A saját hálózatos rész az nekem is rémlett. Ezek szerint az MMV-é a menetvonal?

Előzmény: FOMA (41431)
BaGira-79 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41432
Ott a pont! Én is úgy tudom, hogy azért kell az extra mozdony.
De, hogy miért kell annyit várni..? :-(
Előzmény: Fickó bácsi (41428)
FOMA Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41431

Úgy emlékszem, hogy a BKV nem akart bajlódni a mozdonyai engedélyeztetésével és a menetvonalakkal, ezért pályázaton keresett vállalkozót a MÁV-hálózaton át történő szállításokra. Ezt nyerte meg az MMV. Mivel már sok éve volt, lehet, hogy nem pontosan ez a sztori, de valami ilyesmi rémlik. Még ezt megelőzően pedig engedélyt kért és kapott a saját hálózatára nézve, a nyílt hozzáférés alóli mentességre, így az MMV egyfajta híd szerepét tölti be az országos közforgalmú hálózat és a BKV-hálózat között.

Előzmény: _Nyuszi (41429)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41430

Azt hiszem, az MMV bobói szokták húzni a BKV-ét a nagyvasúton.

Előzmény: _Nyuszi (41429)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41429

Akkor kié a menetvonal, amin a szállításaitok történnek?

Előzmény: Fickó bácsi (41428)
Fickó bácsi Creative Commons License 2015.11.11 0 0 41428

A BKV nem vonatozhat az országos közforgalmú hálózaton.

Előzmény: _Nyuszi (41423)
M.VIII Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41427

Aztán jön a  Metrans vonat, és senki sehova... de néha elég egy tolató Bobó....

Előzmény: _Nyuszi (41418)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41426

félOFF

 

Ezt nem értem.

Előzmény: 9312255016 (41425)
9312255016 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41425

úgy látszik a padban töltött évek mellé nem nagyon társult szakmai gyakorlat...

Előzmény: _Nyuszi (41423)
BPO-105 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41424

Eleve maradtak KCSV6-osok annyian, hogy egy fél vonalat minden esetben ki lehessen csak velük adni. Erre is gondoltam rögtön, amikor eszembe jutott ez az egész. 

Előzmény: paca664 (41417)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41423

Pedig éppen pár hónapja voltak ellenőrizni, hogy a Minőségirányítási Kézikönyv minden érintett számára hozzáférhető-e. Ezek szerint akkor mégsem? Vagy akkor vajon mit ellenőrizhettek?

 

Viccet félretéve: nem kis pénz lehetett a BKV-nak megszerezni minden engedélyt ahhoz, hogy vonatozhasson a MÁV pályáján, és igazán nem értem, hogy ennek fényében miért nem áll ki a saját jogos érdekei mellett.. :(

Előzmény: kihúzóvágány (41422)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41422

Ezeket a kérdéseket majd akkor lesz érdemes feltenni, ha a "Pályavasút" ISO minőségbiztosítási rendszerben fog dolgozni. Addig: AS szabvány.

Előzmény: _Nyuszi (41420)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41421
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41420

"Akkor vissza kérdezek: Az operatív menetrendtől lehet eltérés?"

Persze, lehetséges. De nem tudom, mi az az operatív menetrend, amikor minden vezér külön kap mindegyik vonatra menetrendet (VPE-számmal!).

 

"Vonatok fontossági sorrendje? (Gyors, sebes, személy; gyorsteher, teher) :-)"

Annak a vonatnak van elsőbbsége, amelyik a menetvonalán halad. (Igen, olvastam az F2-t.)

 

"Megkésett MÁV-os vonatok leközlekedtetése a MÁV vonalakon."

Ez ilyen '90-es évekből ittmaradt hülyeség. Az RCH tehervonata vagy az MMV mozdonya által húzott terhes miért kevésbé fontos, mint a Start lomja? Főleg, amikor a mozdonyokat egymástól bérlik és a gép festéséből nem is tudod, hogy milyen menetvonal-gazdának termel éppen pénzt.

Van egy menetvonal, annak van egy gazdája, mert ő fizetett érte. A pályavasút feladata, hogy ezen a menetvonalon a HÜSZ-ben vállaltak alapján leközlekedtesse a vonatot (és biztosítsa az egyéb megrendelt és kifizetett szolgáltatásokat).

 

Nem értem, hogy ha a BKV megrendel egy szolgáltatást, akkor miért hümmög, ha az fszt. félrecsapja a menetet minden körtefánál. Miért nem reklamál? :(

Előzmény: Mumeen '80 (41419)
Mumeen '80 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41419

Akkor vissza kérdezek: Az operatív menetrendtől lehet eltérés?

Vonatok fontossági sorrendje? (Gyors, sebes, személy; gyorsteher, teher) :-)

Megkésett MÁV-os vonatok leközlekedtetése a MÁV vonalakon.

És akkor nem is beszéltem a MÁV-os Fszt.-k mindenható nagyhatalmáról, azaz a hozzáállásukról.

Előzmény: _Nyuszi (41418)
_Nyuszi Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41418

" de a MÁV közlekedésétől függ. "

Amikor megkéri a BKV a menetvonalat, akkor nem kap hozzá menetrendet? :o

Előzmény: Mumeen '80 (41416)
paca664 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41417

A visszafogások miatt.

Előzmény: BPO-105 (41415)
Mumeen '80 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41416

Kb. fél 11 és éjfél között, de a MÁV közlekedésétől függ. A gép hajnal 1 fele szokott visszaérni.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (41413)
BPO-105 Creative Commons License 2015.11.10 0 0 41415

Pálya szempontjából a kétirányú, kétoldali ajtós járművet könnyebb üzemeltetni. Járművek szempontjából az egyirányú, egyoldali ajtóst (feleannyi vezetőállás, feleannyi ajtómechanika, stb., habár a modernebb járművekbe gyakran építenek hátra is szükség-vezetőállást).

Hogy ezek fényében az itt OFF debreceni hálózaton miért alakult ki teljesen a hurkos, illetve kétirányú villamosos rendszer az utóbbi években, az rejtély. (Sajnos csak utólag jutott eszembe, hogy lehetőségem lett volna megkérdezni ezt személyesen az illetékesektől...)

Előzmény: trizs77 (41400)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.09 0 0 41414

Amúgy szuperHÉV-ek  helyett nem inkább a vágányhálózatot kéne sürgősen felújítani? Gödöllői vonalért aggódom nagyon.

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2015.11.09 0 0 41413

Általában mennyi idő alatt szoktak Csepelre érni egy ilyennel?

Előzmény: Mumeen '80 (41412)
Mumeen '80 Creative Commons License 2015.11.09 0 1 41412

21:05-kor indul Cinkotáról.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (41410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!