Keresés

Részletes keresés

BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1132
Inkább 1994. december 31. Mert 50A csak munkanapokon közlekedett.
Előzmény: Törölt nick (1128)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1131

Köszi! Na, ez se semmi! Úgy tudtam sosem jártak együtt!

Előzmény: **BPO-700** (1123)
pert1 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1130

 

 

Pontosabb adatom nekem sincs, csak egy régi kép a családi fotoalbumban egy negyed darab 8-as villamosról némileg takarásban, valamikor a 30-as évek végéről 40-es évek elejéről. Melyik remizben álltak akkoriban a 8-asok?

Előzmény: BPO-700 (544)
paca664 Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1129
Gyanús volt ez nekem is. '96 decemberében már biztosan nem volt 50A.
Előzmény: Törölt nick (1128)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1128
Az 50A tudomásom szerint 1995. január 1-jével szűnt meg.
Előzmény: **BPO-700** (1125)
hsf Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1127

Köszönöm BPO-700!

Megirnád hogy milyen tábláid vannak? (érdekelnek a régi táblák)

 

Valaki nem tudja hogy a 3-as metró építése idején (Nagyv. tér - Kispest) járt egy olyan busz hogy felüljáró pótló, és hogy ez milyen útvonalon miért közlekedett?

 

Segitséget köszönöm.

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1126
Köszönöm!
Előzmény: r_tamas (1107)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1125

AZ 50-ES VILLAMOSOK KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1913-TÓL NAPJAINKIG:

 

1913.06.02.

Az 50-es villamosok Rókus Kórház - Karpfenstein (Karácsony Sándor) utca - Üllői út - Pestlőrinc, Béke tér útvonalon közlekedtek.

 

1920-as évek végén

Az 50-es villamosok Orczy tér - Golgota út - Hungária körút - Üllői út - Béke tér útvonalon közlekedtek.

 

1943.01.11.

Az 50-es villamosok Nagyvárad térről indultak Béke térig.

 

1944.09.26.

Az 50-es villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

 

1945.04.21.

Az 50A jelzésű villamosok Kispest, Határ út és Béke tér között közelekedtek.

 

1945.05.05.

Az 50-es villamosok Nagyvárad tér és Béke tér között közlekedtek.

 

1945.07.19.

Az 50-es villamosok immár Berlini (Béke) térről közlekedtek.

 

1940-es évek végén

Az 50-es villamosok ismét Nagyvárad térről indultak külső végpontjuk felé.

 

1951.05.15.

Az 50É jelzésű éjszakai villamosok Nagyvárad tér és Béke tér között közlekedtek.

 

1954.

Az 50A jelzésű villamosok Nagyvárad tér és Szarvas csárda tér között közlekedtek.

 

1960.

Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

1977.01.02.

A 50A jelzésű villamosok Nagyvárad tér és Villanytelep között közlekedtek.

 

1980.03.29.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ Az 50-es villamosok Határ út és Béke tér között;

~ Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt;

~ Az 50É jelzésű éjszalai villamosok Határ út és Béke tér között közlekedtek.

 

1980.07.01.

A 50A jelzésű villamosok ismét közlekedtek Kispest, Határ út és Villanytelep között.

 

1996.02.29.

Az 50É jelzésű éjszakai villamosjárat megszűnt.

/Pótlására az azonos jelzésű éjszakai autóbuszok közlekedtek./

 

1996.12.31.

Az 50A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (1091)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1124

...a 22-es 33-asból lett átszámozva...

 

Tehát az összesítőből kiderült, hogy a 22-es villamosjelzést nem a 33-asból lett átszámozva, hanem a 33-as, a 88-as és a 89-es villamosok összevonásából lett. Tehát a kérdésed jogos volt, és a kérdésedre gyanút fogtam, hát utánanéztem...

 

:)

Előzmény: BTKmániás (1121)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1123

A NAGYVÁSÁRTELEPI VILLAMOSOK KÖZLEKEDÉSE 1930-AS ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:

 

1930-as évek végén

~ Az 1-es villamosok Közvágóhíd és Nagyvásártelep között;

/Csak vasárnap a 88-as villamos üzemszünet ideje alatt közlekedtek./

~ A 88-as villamosok Eskü tér és Nagyvásártelep között;

/Munkanapokon csúcsidőszakban közlekedtek./

~ A 88A jelzésű villamosok Eskű tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Munkanapokon, csúcsidőn kívül közlekedtek./

 

1940-es évek első felében

A 88A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzését 89-esre módosították.

 

1944.09.26.

Budapest ostroma miatt az alábbi villamosjáratok szűntek meg:

~ 1: Közvágóhíd - Nagyvásártelep;

~ 88: Eskü tér - Nagyvásártelep;

~ 89: Eskü tér - Közvágóhíd.

 

1940-es évek második felében

A 33-as villamosok Boráros tér és Nagyvásártelep között közlekedtek.

 

1945.07.09.

Az alábbi forgalmi változás történt:

Az 1-es villamosok újra közlekedtek Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

/Az 1-es villamosok munkanapokon, a 33-as villamosok munkaszüneti napokon közlekedtek./

 

1946.05.13.

A 89-es villamosok Petőfi tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Az 1-es villamosok munkanapokon, csúcsidőszakban; a 89-es villamosok viszont munkanapokon, csúcsidőn kívül közlekedtek./

 

1946.08.20.

A 89-es villamosok Kálvin tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

 

1947.06.06.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ Az 1-es villamosjárat megszűnt;

~ A 88-as villamosok Kálvin tér és Nagyvásártelep között;

~ A 89-es villamosok Közvágóhíd és Nagyvásártelep között közlekedtek.

 

1949.07.23.

A 88-as és a 89-es villamosok Madách térig közlekedtek.

 

1950.07.07.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 22-es villamosok Madách Imre tér és Nagyvásártelep között közlekedtek;

~ A 33-as villamosjárat megszűnt;

~ A 88-as villamosjárat megszűnt;

~ A 89-es villamosjárat megszűnt.

 

1953.07.07.

A 22-es villamosok "csak" Boráros térről indultak.

/A villamosok munkanapokon, csúcsidőben közlekedtek./

 

1970.03.02.

Az alábbi forgalmiváltozás történt:

~ A 22-es villamosjárat megszűnt;

~ 22V jelzéssel villamospótló autóbuszjárat közlekedett Közvágóhíd és Nagyvásártelep között.

 

1975.07.04.

Az alábbi forgalmiváltozás történt:

~ A 22V jelzésű villamospótló autóbuszjárat megszűnt;

~ 79-es jelzéssel Csepel, Jókai utca és Közvágóhíd között közlekedtek.

 

?

A 79-es autóbuszok csepeli végállomása Tanácsház (Szent Imre) térre került.

 

1994.01.01.

79A jelzéssel Csepel, Szent Imre tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/Az autóbuszok a 79-es autóbuszok csúcsidőnkivüli üzemszünet ideje alatt, a Szállító utcai szakasz kihagyásával közlekedtek./

 

1996.04.01.

A 79-es és a 79A jelzésű autóbuszok a Bajáki Ferenc utcát is érintik.

/Az új szakaszon korábban 59A jelzésű autóbuszok közlekedtek./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BTKmániás (1121)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.23 0 0 1122

Összesítettem a nagyvásártelepi villamosokat és a következő megállapításra jutottam:

 

Nagyvásártelepet az 1-es, a 22-es, a 33-as, a 88-as és a 89-es villamosok érintették.

Az összesítés során némi pontosítás van az említett járatoknál, ezért kérlek titeket erősítsétek meg!

 

Köszönöm!

Előzmény: BTKmániás (1121)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1121

Köszi!

 

Tudod, az az érdekes, hogy a nagyvásártelepi villamosoknak a viszonylatszámai 22-es, 33-as, 88-as voltak. Azonos számjegyűek. Persze a leírásaidban voltak mások is, mint az 1-es.

Valamit nem értek! Úgy tudom sosem jártak együtt, akkor a 33-as és a 88-as hogy volt? Mert a 79-es autóbusz a 22-es villamos után közlekedett, míg a 22-es 33-asból lett átszámozva.

Ha a 88-asnak az útvonala 1949-ben hosszabodott, akkor a 33-as hogyan közlekedhetett?

 

Remélem követhető volt! :)

Előzmény: **BPO-700** (1120)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1120

A 88-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1930-AS ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:

 

1930-as évek második felében

~ A 88-as villamosok Eskü tér - Fővám tér - Vámház körút - Lónyai utca - Soroksári út - Nagyvásártelep útvonalon;

~ A 88A jelzésű villamosok Eskü tér és Közvágóhíd között közlekedtek.

/A 88-as villamosok csúcsidőszakban, míg a 88A csúcsidőn kívül közlekedtek./

 

1940-es évek első felében

A 88A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzését 89-esre módosították.

 

1944.09.26.

A 88-as villamosjárat - Budapest ostroma miatt - megszűnt.

 

1947.06.06.

A 88-as villamosok Kálvin tér és Nagyvásártelep között közlekedtek.

/A vonal egyik szakaszán korábban 1-es villamosok közlekedtek./ 

 

1949.07.23.

A 88-as villamosok immár Madách Imre térig közlekedtek.

/A villamosjárat megszűnésének időpontja ismeretlen./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (1112)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1119
1-es villamos első tábláján volt ez látható, amikor még "csak" Lehel utcáig jártak Bécsi út felől.
Előzmény: **BPO-700** (1118)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1118
Megvan!#842
Előzmény: hsf (1117)
hsf Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1117

2007.01.14 11:35:47

A képet nem tudtam beszúrni, de ekkor tetted fel az oldalra.

hsf Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1116

Megvan! Erre gondoltam.

 

 

hsf Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1115

Már nem tudom melyik fórum oldalon volt.

Egy kis táblarészlet volt Népfürdő utca, Váci út volt rajta az átszállási kapcsolatok még régiek voltak.

Azthiszem 106-os buszról volt szó!

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1114
Szerintem ezt a témát itt zárjuk le, mert erősen off! Köszi!
Előzmény: BTKmániás (1113)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1113
Nekem is zavaró volt!
Előzmény: **BPO-700** (1111)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1112
Így van!
Előzmény: BTKmániás (1110)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1111
Örömmel olvasom, de azért nem kell velem tartani! Mindenki maga döntse el, hogy hogyan cselekszik! :))
Előzmény: BTKmániás (1109)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.22 0 0 1110
A 88-as villamosról is tudsz valamit? Ha jól tudom ő is nagyvásártelepi villamos volt.
Előzmény: BTKmániás (1109)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1109

**BPO-700**!

 

Legalább ebben a topicban maradj! Élvezettel olvastam a történeteket!

Sajnálattal olvastam a legeslegutolsó hozzászolásodat...

:(

 

Neked ebben a topicban van a helyed!!!

Előzmény: BTKmániás (1108)
BTKmániás Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1108
Köszi!
Előzmény: **BPO-700** (1090)
r_tamas Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1107

Egy kis kiegészítés a 85-ös buszcsaládhoz:

 

1966.

A 85-ös busz Pataky István tér - Harmat utcai lakótelep között közlekedik.

/1966-os térkép szerint/

 

1976.--.--.

85A busz Örs vezér tere - Maglódi út között közlekedik.

( Végállomása egy térkép szerint Malódi úton a mai Kocka u-i megálló körül lehetett )

 

1977.01.01.

185 : Pataky István tér - Harmat u ( Kada u )

( A 85Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzését 185-ösre módosították )

 

1980.--.-.

85A busz megszűnik.

( Valószinüleg a 85-ös busz meghosszodásával egyidőben )

 

1980-as év elején elkészül az új végállomás a Zalka Máté téren.

185 : Liget tér (Zalka Máté tér) - Lavotta u között közlekedik.

( Hosszabb útvonalon közlekedik. )

 

1995.11.01.

A 185-ös busz Vasárnap és munkaszüneti napokon nem közlekedik.

 

2000.07.24.

A 185-ös busz már Szombaton sem közlekedik.

( Szombaton és Vasárnap az Újhegy busz közlekedik. )

Előzmény: **BPO-700** (1090)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1106
Segíts! Melyikről van szó?
Előzmény: hsf (1105)
hsf Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1105

Kedves BPO-700!

 

Feltettél egy kis részletet az egyik régi tábláról amin a Váci út is rajta van.

Ezt a táblát feltennéd egészben?

Egyébként milyen busz, villamos tábláid vannak?

 

Előre is köszönöm!

**BPO-700** Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1104
Kiegészítem! Köszi!
Előzmény: paca664 (1103)
paca664 Creative Commons License 2007.02.21 0 0 1103

1995.12.22.
A 38gy autóbuszjárat megszűnt.

1996.09.01.
Az alábbi forgalmi változások történtek:
--- A 38-as autóbuszjárat megszűnt.

 

Érdemes lenne megemlíteni, hogy a vonalat gyakorlatilag a Volánbusz vette át, eleinte ex-BKV-s 280-asokkal. Az útvonal azóta sem változott jelentősen és a gyorsjárat is közlekedik.

Előzmény: BPO-700 (515)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!