Meg akkor egy regi kedvenc. Matra Murena: farmotor, 3 ules egy sorban. Allitolag az elso sorozatgyartasu galvanizalt kasztni. 80-83-ig keszult, 1.6-os es 2.2-es 4 hengeres motorokkal.
Egy '73-as Alfetta, benne egy '91-es 2.0 Twinspark (148 paci) motor, ez van most. Tavasszal megy rá fel a két delorto az injektor helyére (ez már ki lett próbálva, csak most tökéletesítve lesz) a mociban kompresszió 10:1 helyett 11:1 lesz (hosszabb hajtókarokkal) lendkerék ki lesz könnyítve, talán addigra megszerzem a brembo féktusikat is. És a váltóm is rendbe lesz téve a speremmel együtt, és ha még az égiek is kegyesek hozzám lakatolás fényezés. Sárga konik vannak alatta, szinterkuplung, le van ültetve, hátsókerekes, 50-50% a súlyelosztása. Most kb 155 paci az átépítés után kb 180-190 lesz (1048 kg az önsúly).
Na klafa tervek mi? Remélem hamarosan valóság lesz:))))
Bár a gép most is qrvajó, de azért így nem lesz párja az tutkó:)
Az tuti! Két éve Sopron felé kipróbáltam a '73-as Alfám végét és 207 km/h-val nyomtam le a zsírúj verdákat, néha nagyon hiányzik, hogy kivülről lássam a kocsit ilyenkor:))) De idén talán még durvább lesz átalakulás után:)
Hát ez nagyon fess gépkocsi!:) Engem az elnöki limuzinokra emlékeztet. Ingegnere kolléga átküldött egy linket egyszer, amivel le tudtam tölteni egy 8 perces Tátra reklámfilmet a '60-as évekből, fantasztikusan jó, és bemutatja, hogy miket kibír a verda. Az viszont még a gömbölyű tátra az osztott hátsó szélvédővel. Volt ilyen eladó (gömbölyű) 2 is, a XIII kerületi kipufgyárban. (bár ott nagyon durva autók vannak, T fordtól a szárnyas mercedes-ig, meg motorok)