Mar régóta foglalkoztat a gondolat,hogy ennyire jó lenne "létárba" venni a Skif tulajdonosakt és legalább egy évben egyszer összejönni valahol az országban!
Ha Te is Skif tulajdonos vagy, akkor jelentkezz az alábbi email címen: lovoig@freemail.hu
Az utánfutók most téli álmukat alusszák, így szerintem mi is mással vagyunk elfoglalava. Én speciel időközben a cövekeknek varrtam vászonzsákokat, típusonként.
A "minimális javítás" padlóburkolat cseréje esetén a majdnem teljes szétszedés igényli. A tetőlemez 12 mm vastag rétegelt lemez (legalább 30 kg súlyú.) Kiszedni csak a szegecselések kibontásával lehet. Nem kis munka, de házilag is kivitelezhető. Az egyetlen bökkenő, hogy speciális mérete miatt, nem szabványos méretű, nagy táblából lehet csak kivágni.
Szia!Nekünk is volt egy sátras utánfutó SKIFF, de sajnos már elég "viseletes" szeretnénk helyette egy másikat. A tiéd,melyik típusú? Valamint egy árat és néhány képet tudnál küldeni? Üdv:Sándor
Köves talajon csak szegszerű cövekek a jók. A decathlos szögek meglehetősen drágák, egy CT 5-3-hoz 20-25 db közel 10 eFt. A műanyag fül pedig már több szögnél letört. Megoldásnak - fogyó anyagként - 200 és 230 mm-es szögből készítettem cöveket.
A szögek 7 és 8mm vastagok, ehhez hegesztettem 5-ös pálcából füleket:
A horganyzásra váró készlet
8x230 mm-es szögek
7x200 mm-es szögek rövid fülekkel
7x200 mm-es szögek, kicsit hosszabb fülekkel
Elviszem tüzihorganyoztatni, így nem fog megrozsdálni.
A ponyva alsó részén az eredti 50 cm-kénti ponyvakarikák közé tettem újakat is. A karikákba 5 mm-es gumikötelet fűztem (hajósboltban kapni 90 Ft/m), így összehúzza az alját, a szél nem tudja leszedni.
A sátoranyag közé 20 ml ausztrál teafaolajat, 50 ml alkoholla higítva fújtam be. Ez megakadályozza a penészedést.
De nagy a csend !! Pedig még nincs hideg egy kis hősugárzó esti rásegítéssel még lehet sátrazni , vagy én Pl ágymelegítőt használok . Bogácsrol a pincesorrol hazaérve egészen jól bemelegített . erre megy a lepedő .