Olyannal találkozott már valki, hogy ha a távirányítóval nyitom/zárom a központi zárat akkor előfordul (kb havonta egyszer-kétszer), hogy a zárat kinyitja/ bezárja , de a riasztó aktív marad.
Így beindítani be lehet de egyből szól a riasztó, az egyetlen eddigi megoldás az aku saru levétel visszatétel. Iylenkro midnen működik megfelelően. Elemcsere votl a távirányítóban ,az nem segített, illetve hibakód sincsen . Más jellegű hibája nicns a kocsinak, így nem hiszem hogy valmi másból fakadna.
Esetleg valkinek valmi tapasztalat?
Jah és a régi fajta kulcs, külön van a kulcs és a távirányító, nem bicsakakulcs.
Sziasztok,,Bprõl Miskolci felé menet kig,ulladt a generátor hibajelzője,Hatvanban egy szerelő kikérte,hogy túltölt,elment a generátor töltője,azt javasolta,hogy minden fogyasztót kapcsolják föl, és irány Miskolci, ott keressek szerelőt. Van-e esetleg tippetek,hogy a hétvégén Miskolci vagy a környékén kihez fordulhat mék,ill. meddig merjék így menni a kocsival
Szia! Váltóban nem szoktak olajat cserélni,élettartam olaj van benne..érdemesebb lenni azt a váltót felújítani ami benne van,azt legalább tudnád,hogy tuti..egy bontott meg lehet,hogy ugyan ilyen szegecselt szar...
ja és a csattogásod oka lehet szerintem kettőstömegű lendkerék vagy valamelyik motortartó bak,esetleg hidrotőke.Bár én elég amatőr vagyok,nincs ilyen végzettségem(egyenlőre) ,hátha itt valakinek van tutibb tippje a hiba lehetséges okára. :)
Szia!Nem akarlak elkeseríteni,én az autót 321.000 km-el vettem fél éve van nálam.Azóta színte csak úgy használtam ahogy a dízelt kitalálták,hosszú távokra.Az én hanyag felmérésem miatt ami az autó vásárlásánál kellett volna most elég sokat kell rá költenem a közel jövőben.Viszont ha használod költeni kell rá :/ ha jól számoltam kb.460.000 ft-nyi alkatrészre lenne most szükség,hogy elmondhassam,egy patika állapotú Borám van.Persze ebbe benne van a kritikus pontoknak számító turbó csere és a kettőstömegű lendkerék is amik most eléggé esedékessé váltak.Szerintem magának a motornak nem lehet nagy baja ha normálisan van használva,de ez ennyi idő alatt számomra nem derült még ki.Olyan jelenség van ennyi km után,hogy a napi első indulás télen kritikusan rossz,de utóbb megfejtettem,hogy az izzitó gyertyákhoz vezető kábelhíd erősen cserére szorul,tehát arra gyanakszom.Egyébként imádom,életem 2. saját autója és egyből VW fanatikus lettem.Biztonság érzetet ad (mondjuk nem most,mert most hátsó híd szilenteket kell cserélni tehát enyhén fogalmazva imbolyog az úton)de egyébként elégedett vagyok.Szerintem ha odafigyelsz a hibák első jeleire és nem várod meg,hogy kritikus szinten már mindent kinyírjanak amikhez közük van egy hosszú ideig jó autó birtokosa lehetsz. Legalább is ezzel nyugtatom magam. :D És utólag megkérdezném,hogy nincs e valakinek egy LA7W színkódú Bora első lökhárítója,mert sajnos a fél év alatt egy szabálytalanul előző motoros rám rántotta a kormányt és eléggé lebontotta az elejét :D tehát vigyázz rá és kerüld a motorosokat!További szép napot!
udvozlet mindenkinek 2 kerdessel fordulok hozzatok aki tud kerem vilagositson fel.1 az olajnyomas erzekelo szenzort mert le az olaj szuro melle raktak es mert nem fel a hengerfelybe?mert az egy dolog hogy az olaj szurohoz jon elleg olajnyomas es nemjelez a muszerfal semmit de ez nem azt jelenti hogy a vez.tengely es a hidrotőkek is kapnak eleg olajat 2. a pd elemek mert csak egy oldalrol vannak rogzitve? mert nemlehetett mind a ket oldalrol lerogziteni?szerintem idovel es x km utan a 2000 bar-os nyomas tonkreteszi a pd elem feszket mivel csak egy oldalrol van rogzitve. szerintetek ezek a motrok ugylettek megtervezve hogy nelegyenek tartosak? latott mar valaki pdtdi motrot 700 000, 800 000 km rel?koszonom
szia a kerdesedre nemtudom a valaszt de erdekelne hogy 338 000 km utan hogy szalad a boris voltak valami gondok a motorral? nekem 225 300km van az ora szerint (1.9 pdtdi axr 101 le)eleg csattogos a hangja es gorsitasnal bizonyos fordulaton kopogos hangot hallok nemhiszem hogy elfog menni 338 000km-ert de remenykedek szia
VW Borámnak gyújtás ráadásánál felvillant hogy 2700km service majd elaludt,gondolom a kötelező 15.000 km-es szervizre figyelmeztet.A kérdésem az lenne,hogy ez valami extra dolog vagy olajcsere,fékek stb. átnézését jelenti?Magam bütykölgetem az autót és 10.000-ként cserélek benne olajat,ha ezt jelezné gondolom nyugodtan lenullázhatom.A kérdéses autó egy 1.9 pdtdi AJM 116LE,338.000 km-el.Köszönöm a segítséget.
Szerintem siman megoldhato. A neten sok helyet talalni ahol feltanitjak es akar at is rakjak az immo chipet ha szukseges az uj kulcs hazba. Sok helyen kapni nyers kulcsos ilyen taviranyitos kulcsot.
Illetve egy olyan kérdésem lenne, hogy lehet-e utólag tempomatot szereltetni az autóba? Mert találtam egy oldalt, ahol egész jó áron szerelnek be VW csoportú autókba gyári tempomatokat.
Amúgy egy kicsit félek az autótól, de bízom benne, hogy a gondoskodásomat meghálálja (abba a csoportba tartozok aki nem várja meg, míg elromlik az autó).
A gyújtó trafók előfordulnak, hogy elszállnak nagy ritkán. De nagyon tipikus típus hibáját nem ismerem ennek a motornak. Az említett helyen nekem is rohadt de megcsináltam. Ott sajnos megáll az esővízzel lefolyó falevelek és egyéb trutymók és nedvesen tartja belülről a lemezt.
Egy elég jó lehetőséget kaptam párom édesapjától, miszerint megkapnánk az Ő Boráját. Nekem most egy F Astrám van, amivel meg vagyok elégedve, csak semmilyen extra nem található benne. A Boráról meg azt kell tudni, hogy nincs a legjobb állapotban, viszont most elkezdte/elkezdtük kijavítani az autót. Egy 1.6 16V motor van benne. Az összes gyújtótrafó, lengéscsillapítók cserélve lettek. Egy alapos átnézésen van, a keresztapámnál, aki autószerelő. Mielőtt átvenném, valószínűleg a fékek, vezérlés is cserére kerül majd. Egy olyan kérdésem lenne hogy ennek a típusnak mik a tipikus hibái, mikre kell figyelni? Illetve érdemes lenne-e a csere? A Bora Comfortline felszereltségű, 2002-es gyártmányú, 140 eKm van az órájában. Kicsit rohad két oldalt a kerékjárati íveknél, azokat majd javíttatom, hogy tartós legyen.
A válaszaitokat, javaslataitokat előre is köszönöm!
Én úgy tudom hiába tennél be egyet, nem működne. Az ott kijelzett dolgokhoz mindenféle szenzorok is kellenek. Átfolyásmérők az üzemanyagrendszerben, a menetidőt is mérnie kell valaminek (bár az lehet alapból van) etc. Anyaggal+melóval olyan végösszeg jönne ki erre a dologra ami már nem biztos hogy egy ilyen korú és értékű autónál megérné. (az egész árából szerintem vehetnél még egy ilyen kocsit alkatrésznek)
Az immobilizer is az óracsoportban van, bár jó pénzért az is feltanítják, vagy kiíratod és akkor egyáltalán nincs immo.
Szerintetek ha nekem gyárilag információs kijelző nélküli műszerfal órám van akkor ha betennék a helyére egy kijelzővel ellátott óra csoportot ami a típus azonos akkor működne a fogyasztás mérés kijelzés illetve a hőmérő és minden ami benne van? Az ECU-n is múlik gondolom. Ott van lehetőség ilyet aktiválni VAG COM on?
Ami még problémás lehet az az indító kulcs immobiliser chipje esetleg? Azt a műszerfal óra tárolja és ismeri fel vagy a gyújtáskapcsoló ?
Biztositékot nézted? Multiméterel rá kéne mérni a mozgató motorra. Amúgy a foncsoron van egy mechanikai állitó kis fehér "csavarka" azal lehet állitani kézzel is
Annó elég sürűn kigyuladt a motor alakú kis ikon a műszerfalon és nem akart eltünni. Levittem a szerelőhöz rámért géppel és mint kiderült rossz co-érték miatt jött a jelzés. Kiütötte belőle, de másnap ujra visszajött. Ezek után ujra hivtam hogy most mi van... Ő tanácsolta hogy vegyem le az aksi sarkot és inditsak. Várjak 2-3 percet és jó lesz. És képzeld jó lett!! Azóta ha ritkán van ilyen mindig ezt csinálom... Én a saját tapasztalatom alapján és a meglévő tudásom szerint próbálok tanácsot adni ha tuduk a kedves borás társaimnak nem pedig szórakozásból és a kitolás végett!