Keresés

Részletes keresés

benerobi Creative Commons License 2007.10.21 0 0 936
Nem néz ki valami szépen :( Én első körben a pink motors-nál próbálkoznék, de majd nálam tapasztaltabbak megmondják.
Előzmény: nincs_szabad_nick (935)
nincs_szabad_nick Creative Commons License 2007.10.21 0 0 935
Na szétszedtem. Semmi jó. Képeket csatolom. A dugóból letört egy darab, szerintem már régebben, mert olyan hangja volt. A henger és a dugattyú között meg vagy 1mm légrés tátong. Lehet hogy ekkora illesztést hagynak rajta? Nekem kicsit soknak tűnik. A dugó "kolompolt" a hengerben, ez adhatta a hangot.
Hol vegyek, s milyen dugattyút bele?
Egyikmásik
benerobi Creative Commons License 2007.10.21 0 0 934
Összerakásnál a vezérlésre figyelj! Az a legjobb, ha még szétszedés előtt megnézed, hogy pontosan, hogy is van. És nem árt a henger, hengerfej csavarokat a megfelelő nyomatékkal meghúzni!
Előzmény: nincs_szabad_nick (927)
takiz Creative Commons License 2007.10.21 0 0 933
ezért kell gyanús zajok esetén megállítani a motort és nem erőltetni tovább - mert igy akár százezreket is sporolhat az ember...
Előzmény: ess. (932)
ess. Creative Commons License 2007.10.20 0 0 932
Nem minden esetben, de ha mégis akkor nincs szerencséd:)
Előzmény: nincs_szabad_nick (930)
ess. Creative Commons License 2007.10.20 0 0 931
Igaz:)
Előzmény: tibierdrol (929)
nincs_szabad_nick Creative Commons License 2007.10.20 0 0 930
a gyűrű törik, nem vágja szét a hengert meg a dugót?
Ha igen, azokat is be kell szereznem.
tibierdrol Creative Commons License 2007.10.20 0 0 929
Ha van kéznél gyűrű...
Előzmény: ess. (928)
ess. Creative Commons License 2007.10.20 0 0 928
Leveszed a két csavart lánckerékről és a tengelyen található beszúrásba húzod a lánckereket, akkor le tudod venni a láncot róla, és ki tudod venni a vezérmű tengelyt. Enyém is így szét van szedve, vagyis jobban mert nekem az egész hengerfej lent van már. A gyűrűcsere nem tart sokáig egy szűk délután alatt meg lehet csinálni.:)
Előzmény: nincs_szabad_nick (927)
nincs_szabad_nick Creative Commons License 2007.10.20 0 0 927
Nekem storni a hétvége. Mentem ma egyet, engyre hangosabb lett a henger felől valami, mikor erőltettem, aztán kerregni kezdett, és elment az összes kompresszió. Valszeg van egy fasza gyűrűtörésem.
A szelepfedelet leszedtem, most a lánc jön, de nem tiszta pontosan, hogy is kell.
Itt járok
benerobi Creative Commons License 2007.10.20 0 0 926
Igen, valami olyasmit tervezek. hatvanig tuti terepen megyek, az egyszerű :) Aztán utánna egyedül csak akkor, ha lesz track-em. Az jó ötlet, ha hatvanban találkoznánk!

Taki: igen, rendszámos, törzskönyves, műszakis, mindenes ;) hogy mikor indulnék, még nem tudom, ez attól függ, kb mikorra kéne salgótarjánban lenni. De ilyen konkrétumokról még nem volt szó ;)
Előzmény: ess. (924)
takiz Creative Commons License 2007.10.20 0 0 925
robi: neked van műszakid? És mikor indulnál oda és mikor vissza?
ess. Creative Commons License 2007.10.20 0 0 924
Nekem ugyan nem esik útba de ha hegyen jössz végig akkor lehet hogy csatlakozok hozzád. Mondjuk lemennék hatvanig és onnan jöhetnénk eggyütt. Mondjuk most darabokban van a mocim de addigra egyben lessz (nagyon remélem). :)
Előzmény: benerobi (902)
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.20 0 0 923
sajna most nem, talán a következőre! :D
Előzmény: ess. (921)
tibierdrol Creative Commons License 2007.10.20 0 0 922
Elég felhívni őket. A Fullgasnál már érdeklődtem, nekem alvázszámból meg tudták mondani hogy tényleg 98-as a motorom és nem Japán belpiacos.
Előzmény: Sada1988 (917)
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 921
Te nemjössz a DR talira?
Előzmény: roekjozsi (920)
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.19 0 0 920
elvileg ugycsinálták a srác aztmondta!
ezért kérdeztem 250es szelephézagokat, gondoltam megkérdem van-e különbség 350 meg 250esé között
Előzmény: ess. (918)
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 919
Nem kell sztem ebből olyan nagy problémát csinálni. Majd rögtönözünk. Lehet hogy nem is kellene útvonaltervet csinálni. Majd a helyszínen eldöntjük hogy merre menjünk. :)
Előzmény: Sada1988 (916)
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 918
Emlékszem hogy volt róla szó, és én akkor nem azt mondtam, hogy a tiéd nem lehet 350-es, hanem azt hogy a 250-es hengert szeintem nem lehet 350-re felfúrni. Én csak azért írtam ezt, mert az enyémet megmértem, kiszámoltam mekkora átmérő kellene 350 köbcentihez, és azt láttam hogy alig maradna fala a hengernek De attól lehet 350-es másképpen, pl ha az egész blokkot kicserélték, vagy valami más uton-módon megvarjálták a dolgot.
Előzmény: roekjozsi (914)
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 917
hát a blokk oldalába miilyen szám van beütve? bár átlehet ütni ... de a motorszámmal bemászol egy suzuki márkába ott megmondják az alapján.
Előzmény: roekjozsi (914)
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 916
én még azt se tom ,hogy lesz keverednek a dolgok mert bekaptam hirtelen 2melot is szóval nem tudom a hétvégéből mennyit fogok most fenn tölteni lehet megadom a számod a Józsi bának és akkor majd lebeszéltek egy találkozót meg kb útvonalat ő is felírt már pár szép helyet amit érdemes útba venni.
Előzmény: ess. (913)
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.19 0 0 915
http://www.sportmotor.hu/img/member/201276/466095.jpg itt egy kép róla, ha nem töltené fel...
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.19 0 0 914
nemraktam még, de erről már volt szó régen, a srác akitől vettem ugyhirdette, meg aztmondta hogy 350es, papíron 250. én már nemtom mivan vele, nemérdekel már.
van itt pár utcányira egy 350es az is ugyanígy 250es papírokkal van de az biztosan 350. mentem már vele enyém is ugyanugy megy kb, nemtom mekkora különbség van erőbe 250-350 között. majd ha szétszedjük egyszer kiderül! :D
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 913
Sada, úgynézki vasárnapom nem lessz szabad, csak szombat délutánn meg hétfő kedd egésznap.
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 912
roekjozsi, te már raktal fel képet a motorodrol? Kiváncsi lennék rá hogy olyan e mint az enyém, mert az évjárat az eggyezik. Amúgy találtam adatot 88-as DR 250-ről is, deaz nemír szelephézagokat, és az szerint csak 5 sebességes meg a furat átmérő sem eggyezik. Úgyhogy valószínűleg a 88-as meg a 91-es nem egyforma.
ess. Creative Commons License 2007.10.19 0 0 911
Az enyém is 91-es de az az igazság hogy eddig még seholsem találtam róla adatokat, csak egy olyat találtam ami 1982-től van, és az szerint a kipuf:hidegen 0,08-0,13; aszívó: 0,03-0,08. nem tom hogy ez jó-e a 91 hez de nekem csak ezek az adatok vannak. Ha esetleg neked van újabb adatod, vagy valaki másnak, akkor engem érdekelne a dolog.
Előzmény: roekjozsi (910)
roekjozsi Creative Commons License 2007.10.19 0 0 910
ess megtudnád nekem mondani 250es dr szelephézagait? évjárat 91es bár nemtom hogy számít-e, vagy vki más is mondhatja ha tudja! köszi
tibierdrol Creative Commons License 2007.10.18 0 0 909
Akkor inkább maradok az E-07-nél, az legalább aszfalton jó volt. Bár ezzel a motorral és ezzel a gumival kezdtem a motorozást úgyhogy nincs összehasonlítási alapom, de meglepődtem hogy aszfalton mennyire lehet dönteni (nyáron, jó aszfalton, bemelegítve, de akkor is :o)
Még körbenézek aztán jövő héten megpróbálok gumit cserélni.
Előzmény: Sada1988 (905)
ess. Creative Commons License 2007.10.18 0 0 908
Bár nekem még nem volt ilyen, de ránézésre aszt gondoltam hogy aszfalton jól foghat. De akkor ezekszerint tévedtem:(
Előzmény: Sada1988 (905)
Sada1988 Creative Commons License 2007.10.18 0 0 907
és relativ olcsó én 18körül vettem a párt.
Előzmény: ess. (904)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!